Martin Bednář Vloženo 17. Březen 2020 Sdílet Vloženo 17. Březen 2020 (editace) Nabitá versus vybitá Editováno: 17. Březen 2020, autor: Martin Bednář Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 17. Březen 2020 Sdílet Vloženo 17. Březen 2020 Už to vidím v druhém testu (minimálně), Citovat Teprve po těchto padesáti kilometrech jsem zpod přední kapoty uslyšel zvuk benzinového čtyřválce. Do stejného místa, odkud jsem startoval, jsem přijel se spotřebou 3,2 litru benzinu na sto kilometrů. Jelikož jsem však ujel díky tomuto palivu pouze padesát kilometrů, fakticky bych musel do nádrže dotankovávat jen 1,6 litru. Za benzin bych tedy na stokilometrové trase abslovované zpočátku s plně nabitou baterií zaplatil při současných cenách u pump necelých padesát korun. Jakých 1.6l, snad auto počítá celkovou ujetou vzdálenost, nebo ne? Prostě 1/2 trasy ujel na elektřinu a druhou se spotřebou 6,4l/100. Ikdybych připustil, že to auto takto nelogicky ukazuje, tak potom by to chtělo vysvětlit, jak je možné že když auto nastartuje s plnou baterií a následně ji jízdou vybije, tak potom má v hybridním módu spotřebu "jen" 3.2l/100. Ale když nastartuje s vybitou baterií, tak to najedou žere v hybridním režimu od 4.3 do 6.8l/100... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 22. Březen 2020 Sdílet Vloženo 22. Březen 2020 Mají to pomotané. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas F Vloženo 2. Duben 2020 Sdílet Vloženo 2. Duben 2020 V 15. 3. 2020 na 20:40, honza-marek napsal: Co se děje v 3400 otáčkách? Začne tam padat výkon i točivý moment... Pokud je to kombibace elektro + benzin, tak elektromotor nejspíš překoná synchronní otáčky, začne se odbuzovat a tím ztrácet moment. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LEdit Vloženo 3. Duben 2020 Sdílet Vloženo 3. Duben 2020 (editace) Tak dnes jsem ho přivezl, ticho k nezaplacení, hned dal 42km na baterku po dálnici, dnes 2 nabíjení na klasiku 220V. Nechtělo se mi jet na benzín ?, bejt ten reál na elektriku 100km, tak by to příjemný, Takhle je to fakt na nákup a do práce a hned zas dobíjet. Uvidíme uvidíme Editováno: 3. Duben 2020, autor: LEdit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LEdit Vloženo 4. Duben 2020 Sdílet Vloženo 4. Duben 2020 (editace) Noční zajíždění motoru po prázdné Praze, 10km na čistou elektriku a pak vše na motor s rekuperací a silným nabíjením baterek. Video spotřeba při nabíjení baterek v 80 a 130 km/h... tak video nejde je z něho jen zvuk Tak aspoň foto spotřeb. VID_20200403_225115.mp4.b7275300d234582cacb301b68596e11a.mp4 Editováno: 4. Duben 2020, autor: LEdit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 5. Duben 2020 Sdílet Vloženo 5. Duben 2020 Tohle bych si docela rád vyzkoušel, zatím mi to přijde jako nejrozumnější využití elektra v autě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LEdit Vloženo 10. Duben 2020 Sdílet Vloženo 10. Duben 2020 (editace) Dnes jízda v lesich na elektriku Praha - Sazava - Praha Na plně nabitou baterií ujeto 65km, pak hybrid na automat a posledních 10km nabíjení motorem. Editováno: 10. Duben 2020, autor: LEdit 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BirK Vloženo 11. Duben 2020 Sdílet Vloženo 11. Duben 2020 Těch 65 km je opravdu plně elektrických na jedno ujetí, bez pomoci benzínového motoru?Výrobce totiž uvádí údaj 62 km max. dle metodiky WLTP a podle všech dosavadních více i méně známých recenzentů se ani toho v reálném provozu nedalo dosáhnout. Většinou se pohybovali (v závislosti na profilu trasy a stylu jízdy) mezi 44 až 55 km a shodovali se na tom, že ten výrobcem udávaný údaj lze dosáhnout tak možná v laboratorních podmínkách.Proto jsem tvým údajem překvapen, byť by to bylo příjemné zjištění. Jsi ale dosud jediný, od koho takový nájezd slyším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 11. Duben 2020 Sdílet Vloženo 11. Duben 2020 @BirK Většina dosavadních testů probíhala v zimě, kde topení je velkým konzumentem a umí ubrat desítky km, současné teploty jsou pro dojezd mnohem přívětivější a i klimatizace bývá úspornější než vytápění u elektromobilů. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LEdit Vloženo 11. Duben 2020 Sdílet Vloženo 11. Duben 2020 Ano 65km čistá elektrika, pak přepnutí na hybrid. Je to tím, že když trefíš dobrý profil trati a rekuperuješ, tak se tím zvětšuje dojezd. Jejich dojezdy jsou testovací, já netestuju, jen jezdím ?, po Praze s tím najedu i 55km na elektriku. Jsem s tím spokojenej, na nákupy a dojíždění do kanceláře super. Ticho a kultivovanosti na elektriku výborné. Uvidíme co dál. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BirK Vloženo 11. Duben 2020 Sdílet Vloženo 11. Duben 2020 Dobrá dobrá, pokud to tak je tak jedině dobře [emoji106] @LEdit a to máš svůj, nebo půjčený na zkoušku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LEdit Vloženo 11. Duben 2020 Sdílet Vloženo 11. Duben 2020 Delší pronájem za 240 bez DPH / DEN jako náhrada za Kodiaq v opravě po srnce. Tak nějak nespěchám a jezdím a nabíjím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LEdit Vloženo 14. Duben 2020 Sdílet Vloženo 14. Duben 2020 (editace) Praha - Dobříš - Praha po obchvatu s kolonou kvůli práci mezi tunelama, celý na Sport mode, vyjeto s dojezdem 55km na elektriku, dálnice 130-160 Editováno: 14. Duben 2020, autor: LEdit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LEdit Vloženo 17. Duben 2020 Sdílet Vloženo 17. Duben 2020 (editace) Uhříněves po obchvatu 110km/h na letiště V. Havla komplet na elektriku. To ticho je k nezaplacení Editováno: 17. Duben 2020, autor: LEdit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LEdit Vloženo 17. Duben 2020 Sdílet Vloženo 17. Duben 2020 (editace) Tak Superb IV vrácen, hodnocení nového motoru 0 až1070km, jednoznačně doporučuji, pro ty co mají k autu vztah a chtějí něco jiného a úsporného., toto se povedlo. Motor táhne i na elektriku skvěle, kultivovaně, velmi dobře rekuperuje, nabití 0-80% za 3.30h, do 100% 5.15h z 230V domácí dobiječky. Benzínový motor skvělý 1.4 TSI, tichý, celkově na Sport mode to jede parádně, pružné a kultivovaně, ticho v autě nejlepší ze všech škodovek. Podvozek s DCC komfortní i na Sport mode, není tak stabilní jako diesel nebo benzínové verze s DCC, je naladěn jinak. Pneu byly léto Continental 215/55 R17. Až jsem si říkal, že to vracet ještě nebudu a do zajedu ho. Fakt doporučuji, kdyby žena nebyla navyklá na Kodiaq, tak bych to koupil hned. Tady celková spotřeba syrového motoru a všemožné kombinace jízd a módu. Editováno: 17. Duben 2020, autor: LEdit 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
energyx Vloženo 18. Duben 2020 Sdílet Vloženo 18. Duben 2020 (editace) @LEdit: Tvojou spotrebou som celkom prekvapený, ja som tento týždeň prebral môjho Superba Combi L&K a zatiaľ sa mi viac ako 40km v elektrickom režime prejsť nepodarilo. A to som jazdil 80% okresky, 20% mesto.. Dnes ráno som bol v obchode 4km a 10% z batérie zmizlo tak snáď sa to ešte trochu "zabehne" lebo som dúfal v dojazd aspoň 50km. Ale to ticho je fakt paráda :) Editováno: 18. Duben 2020, autor: energyx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LEdit Vloženo 18. Duben 2020 Sdílet Vloženo 18. Duben 2020 (editace) Elektromotor se nezaběhne ?, máš nastaveno 30% kapacity rezervu nechat v baterií, nastav si v infotainmentu 0% a rekuperaci na MAX, pak najedeš jako já v poho přes 50km běžně a i 65km na pohodu Editováno: 18. Duben 2020, autor: LEdit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
energyx Vloženo 18. Duben 2020 Sdílet Vloženo 18. Duben 2020 (editace) Preto som to slovo dal do uvodzoviek :) Auto mam ešte len 2 dni tak sa sním musím ešte poriadne zoznámiť. Tych 0% mam nastavených v e-manazerovi, je to ešte niekde inde? Tu rekuperaciu som zatial v menu nenašiel, zajtra pohľadám, či myslel si dat paku do polohy "B"? Editováno: 18. Duben 2020, autor: energyx 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 22. Květen 2020 Sdílet Vloženo 22. Květen 2020 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 29. Květen 2020 Sdílet Vloženo 29. Květen 2020 https://www.autorevue.cz/skoda-superb-iv-propadla-v-losim-testu-vw-passat-gte-si-nevedl-o-moc-lepe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 1. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2020 Sice ne moc úplně optimální test, kvůli tom, že nejeli stejnou trasu, ale i tak to trochu vypovídá, že bez ext. dobíjení to zas tak hifi není. https://www.garaz.cz/clanek/skoda-superb-plug-in-hybrid-vs-diesel-21004305#source=hp&seq_no=5&dop_ab_variant=0&dop_req_id=RADEcTKoUNg-202007011724&dop_source_zone_name=autoweb.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign= Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LeeCe Vloženo 13. Září 2020 Sdílet Vloženo 13. Září 2020 Dneska jsem měl půjčený taky iV Superb. Moc se mi libil. Hlavně jsem čekal, že připojování benzinoveho motoru bude nějak slyšet, ale vubec nic. Jen dle budiků. Jsem uplně šokovaný z toho ticha uvnitř oproti Kodiaku 2.0TSI (19") a to je ještě tichošlápek oproti TDI. Superb byl na 18". Přejezdy nerovností vubec nejsou slyšet. DSG prevodovka žádné škubání, úplně vyladěno. Zatáčky taky dobře zvládal. Snad jedina věc, která nešla na 100% je infotainment. Ten se během každé hodiny 3x restartoval. Pokud by Sup neměl ovladání klima na knofliky, tak to je vážný problém, takto se to dá vydržet do návštěvy servisu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinK123 Vloženo 23. Září 2020 Sdílet Vloženo 23. Září 2020 Zdravim, v katalogu je k Superbu iV možné zvolit i nezavislé topení. K čemu ? Mám jiné PHEV (chci ho změnit právě na SiV) u kterého není problém předehrát nebo vychladit interiér (třeba při nabíjení nebo přes časovač nastavit aby auto ráno rozmrzlo ...). To Superb iV neumí? Nebo umí jen vychladit a na vyhřátí interiéru je opravdu nutné standarní benzínové nezávislé topení? Nikdo o tom moc neví ... Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dobesrobert Vloženo 26. Září 2020 Sdílet Vloženo 26. Září 2020 Zdravím, mám S iV (aktuálně najeto 18tis) a přesně tyto funkce, které popisuješ, umí už v základu. Pokud je auto připojeno na nabíječku (220V nebo wallbox) tak je možnost v aplikaci v telefonu okamžité spuštění spuštění klimatizace (nastavuje se teplota a jednotka buď spustí chlazení nebo topení - vyzkoušeno obojí), okamžité spuštění vyhřívání oken (příplatková výbava) anebo máš možnost přes plánovač odjezdu nastavit, kdy ráno odjíždíš a auto na tu dobu vytopí/vychladí interiér. Plánovač jsem ještě nikdy nezkusil, ale topení / chlazení ráno stačí spustit s budíkem a do půl hodiny (při 5°C venku) je v autě 22-23°C. A je to fakt super. Žádné mlžení okna, když prší (když běží klima už půl hodiny před odjezdem, tak se hezky vzduch vysuší), jsem zvědavý na mrazy. Nevím, zda to funguje bez připojené nabíječky, ale při kapacitě baterek 10kWh bych to nedělal - zbytečně se sežere 1-2kWh jen na topení. Jediný problém je aplikace Škoda Connect. Když se podíváš na hodnocení na Google Play (nevím jak Apple) tak ta stabilita je fakt mizerná. Nějak si říkám, že do budoucna tomu dají nějakou péči a vychytaj to, aby to fungovalo lépe. Nicméně když tu apku 2x týdně odinstaluješ a znovu nainstaluješ, tak se mi ještě nestalo, že by neudělala to, co chci. Jen je prostě línější a člověk s ní musí mít trpělivost. Jinak spokojenost maximální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.