Únor 3, 20196 r Ahoj, já mám Rapida Spaceback 1.0 TSI 81kW od března 2018, momentálně najeto 18000 km a zatím je vše v naprostém pořádku. Co jsem koukal do sekce Octavia 1.0 TSI, kde ten motor byl cca o rok dříve než v Rapidu, nikdo si zatím na závady nestěžuje... Zatím se to tedy jeví OK a osobně se toho také nebojím.
Únor 3, 20196 r Autor Diky mám taky najeto cca 18000km a zatím všechno v pohodě, já jen jestli se na něco nemám připravit :)
Duben 16, 20205 r Rád bych trochu oživil téma. Chtěl jsem se zeptat, zda někdo zaznamenal vážnější závadu na motoru 1.0 TSI ? A jen pro představu, kolik máte už s tímto motorem najeto ? Překonal už někdo 100 000 km ? Díky
Duben 16, 20205 r Zatím mám s 1.0 TSI 81kW najeto 40000km a nemohu si stěžovat... Tankuji pouze Efectu 95 na Benzině a každou desátou nádrž Vervu 100...
Duben 17, 20205 r Taktéž příležitostně natankuji u ONO. Ta aktuální cena 22,90 je až moc lákavá. Pro jistotu však přilévám VIF.
Duben 17, 20205 r Kupoval jsem tenhle motor v únoru a pečlivě jsem o něm pročetl všechno napříč Evropou a prostě jsem nenašel nic, co by nasvědčovalo tomu, že bude zlobit. Všichni jezdí spokojeně a bez problémů.
Duben 17, 20205 r Tak tak. SM uvádí, že je motor složen i s odolnějších a kvalitnějších součástí, než 1.2 TSI. V té rozborce 1.0 TSI po 100.000 tis km píšou, že 300.000 tis km zvládne bez potíží. No a ruku na srdce, cílová skupina lidí, co si tento motor pořídí ve většině případů nemá nájezdy 30, 40 nebo i víc tisíc kilometrů za rok. Takže to dřív stejně shnije, než těch 300.000 běžný člověk (20 tis/rok) najede. :-)
Duben 17, 20205 r Taky tankuju Ono i noname, ale při momentálních cenách jsem dal pár nádrží poweru od mušle a pozoruji možná i menší spotřebu a jiným zázračným vodičkám moc nedůvěřuju.
Duben 20, 20205 r Zdravim, mne sa vyskytla zavada pri malom nabehu km bohuzial, mam problem so startom ked je auto nahriate Upraveno Duben 23, 20205 r od Ferio
Duben 25, 20205 r Mám služebního RAPIDa 1,0 TSI 81 kW od 07/2019 a mám najeto 30.000 km. Trochu se bojím o výdrž spojky, která při rozjezdech do větších kopců při plně zatíženém autě dostává docela zabrat. Rozhodně doporučuji potencionálním zájemcům přikoupit Asistent pro rozjezdy do kopce. Tento režim malý tříválec principielně moc nedává. Jinak chlapi ... když už do přímovstřikového benzínu tankujete u low cost pump, tak se přimlouvám o aditivaci benzínu (VIF apod.). Pokud toho moc ročně nenajedete, tak kupujte alespoň benzín s oktanovým číslem min. 98 kvůli absenci biosložky. Zatím bez problémů a závad. Nicméně si troufnu tvrdit, že každé auto je spolehlivé, když se o něj staráte :-) Ještě mi trochu v žaludku leží Start Stop systém + inteligentní dobíjení ... které nemusí dělat úplně dobře akumulátoru.
Duben 25, 20205 r Asistent rozjezdu lze dokodovat, SS rovnez jde vypnout. Rekuperaci umi vypnout Ferda diagnostikou, nebo lidi odpojuji dratek od minus polu akumulatoru. Vse, co te trapi jde lehce resit.
Duben 25, 20205 r @kpetr spojku už máš inovovanou, tak by mohla něco vydržet. Jinak náš Rapid 2 roky/20 tisíc km, nepřekvapivě bez problémů. Občas mu řádně naložím, aby nezlenivěl.
Duben 25, 20205 r Za to blbý rozjíždění nemůže motor ale převodovka, která má nevhodně stálý převod, stejný jako 1.2 TSi a i tam hlavně couvání s naloženým doprovází smrad spojky.
Duben 25, 20205 r před 3 hodinami, Twisted napsal: @kpetr spojku už máš inovovanou, tak by mohla něco vydržet. Jinak náš Rapid 2 roky/20 tisíc km, nepřekvapivě bez problémů. Občas mu řádně naložím, aby nezlenivěl. Od kdy jsou v Rapidech ty inovované spojky?
Červen 24, 20205 r Mám Rapida 1,0, 81 kW, 48.000 km, srpen 2017. Před 14 dny na dálnici, bez předešlých problémů a náznaků, úplně odešla spojka. Obložení spojkové lamely se tam již nenacházelo, úplně se roztřepilo, roztrhalo, zmizelo a přítlačák začal tlačit na spojkovou lamelu a podepsalo se na ní (kov na kov). Najednou na netu, recenze, zkušenosti uživatelů zjišťuji, že to je vlastně normální problém, že materiál obložení byl ze strany výrobce Škody Auto, ani ne tak málo ošizen, firma ušetřila na materiálu, který zmizel jak pára nad hrncem a jelikož se problémy kumulovaly, tak od února 2018, již obložení je z jiného, kvalitního materiálu, což potvrdila i recenze motoru 1,0, z časopisu Svět motorů, z loňského roku. A co na to výrobce? Nic!!! Oprava necelých 14.000,-Kč, je to po záruce, nezájem... Nyní zvažuji nákup dalšího vozu, ale s tímto přístupem, nevidím důvod investovat další půlmilion Škodovce. Z jakého důvodu tato obecně známá informace nebyla předána ze strany výrobce všem servisům. Já bych si za výměnu obložení, rád připlatil, kdyby mi to někdo vysvětlil a upozornil na potencionální riziko, abych věděl, že se mi to při rychlosti 130 km/h, nerozstřelí na dálnici, což se stalo mé manželce. Mimochodem jezdí s tím výhradně ona, maximální počet vezených lidí 2, nikdy za vozidlem nebyl připojen vozík, jedná se o řidičku s nájezdem min. 300.000 km. Upraveno Srpen 27, 20205 r od Blackwhite Doplnění: Poslední informace ze Škody Auto. Měly by uhradit celou fakturu.... Tak budu čekat. Dnes 27.08.2020 v plné výši vyplaceno. Pozdě, ale přece. Nakonec velmi spokojen.
Červen 24, 20205 r To by se mělo uhrát bez problémů na kulanci, pokud jezdíš pravidelně do autorizáku. Platil bys třeba jen práci a materiál automobilka, to je běžná věc i u starších aut. Spojku sice berou jako spotřebák, ale v tomhle konkrétním případě by kulance byla víc než jistá.
Prosinec 11, 20204 r Zdravím všechny. Mám rapid tsi 70 kW. Nyní má najeto 39.000km a stáří 25 měsíců. Když měl půl roku, tak se mi na střeše odlouply 2 místa laku cca 5mm na 5 mm a 10mm na 10 mm. Bylo mi řečeno, že to posral pták. Nešlo se dohadat, že to tak nebylo. Já bych na autě hovno nesnesl. Loni v létě jsem dostal nový klimakompresor(starý byl hlučný). A dnes jedu s tímhle chrastenim viz video. Prodávám 20 let ojeté vozy, ale tohle je fakt zvuk. Jinak mám auto rád. Tichý motor(Teda až do dnes). Vleze do auta celá rodina a na dálnici stačí. Dobrá spotřeba. Olej dělám 15.000km a tankuji jen benzínu a někdy vervu.... VID_20201210_124325.mp4 Upraveno Prosinec 11, 20204 r od MalinaM
Prosinec 11, 20204 r Zní to jako nějaká kladka nebo něco kolem řemenu (alternátor, spojka klimakompresoru). Bacha aby to nebylo od rozvodů. Jinak s tou střechou to mohla být i smůla a to se na reklamaci dát bohužel nedá. Ale tohle bych řešil v jiném tématu...
Duben 15, 20214 r Hlásím drobnou závadu. Měl jsem celý bok motoru od oleje a na spodním krytu motoru byla loužička. Příčina byla v netěsnosti krytky přestavovače vačkového hřídele. Vyřešeno výměnou krytky a přetěsněním na záruku. Najeto 77000 km.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.