Publikováno Únor 18, 20196 r Příští týden vyjde článek, budeme vědět, v čem je zásadní problém. Kdo to bude kupovat jako ojeté, pak může být zaskočen. Na F3 to ještě šlo. Záleží, jestli ve velkém TP i na štítku v autě bude uvedena celk.hmotnost jízdní soupravy. Ale třeba Brink a Galia tažné pro nové Polo vyrábí www.tazne.cz/tazna-zarizeni/volkswagen/polo/hb/2017/10/ EDIT Tak hlavní problém je snižování nákladů, auto vyrobené na hranici použitelnosti. S tažným jako vždy bývalo souvisí větší chladič, hadice, mřížky a uzpůsobení vozu - na Felicii to nikdo tenkrát neřešil. Vyjede-li auto bez tažného nebo přípravy, COC list, velký TP, datový štítek v autě nebude mít uvedenou hmotnost jízdní soupravy a u Škody smůla ( mě to třeba normálně dopíší do všeho). Chrání se případným reklamacím těch jejich eko motůrkům, že by to někdě někdo uvařil, oddělal. Uvádí, že třeba dodělání tažného na Kodiaq dodatečně za 66400,- Dále mluvčí správně píše, že prodejci by měli zákazníky správně informovat neuvádět je v omyl, jak jsem psal. Např. VW ( proto se na nové Polo prodává viz výše), Rencek, Dáčka, MB, Ford,Toyota bežně domontují, zlegalizují ? skenovat to nebudu, v aktuálním čísle SM Karoq i Kodiaq mají od MR2019 vždy přípravu, problém není. Upraveno Únor 25, 20196 r od Jan R.
Únor 20, 20196 r Takže to nebude jen záležitost simply clever? ...no pánbůh s námi a zlý pryč.... auto s tažným bude jednou pro určitou skupinu lidí podobná modla jako kdysi oktávka v TDI v dobrým stavu ?
Únor 20, 20196 r emise mají bohužel vliv na hodně věcí v celém voze. Jinak já tažné zařízení na voze požaduji, dávám si na něj držák na jízdní kola a mám klid.
Únor 20, 20196 r Autor Já tedy kola na střechu, sice to více žere, bál bych se asi že s ním někam nacouvám ?. Tuto důležitou věc by měli říkat zákazníkům ve ŠkodaPlus při prodeji, prodejci nových aut to budou vědět.
Únor 20, 20196 r Prodejci prodávají, neodrazují kupující takovýma informacema sami od sebe. Tam záleží jestli se sám zákazník na možnost dodělání tažného zeptá než to zaplatí.
Únor 21, 20196 r Není to záležitost jen elektricky odjistitelného tažného, přesně tak jak to má skála? Upraveno Únor 21, 20196 r od radlat
Únor 21, 20196 r Autor Stejný a jediný systém má i Kodiaq a tažné dodělat jde https://m.tazne.cz/tazna-zarizeni/skoda/kodiaq/ v pondělí ráno podám info ?
Únor 21, 20196 r U Scaly je v konfigurátoru jednoznačně napsáno "Dodatečná montáž tažného zařízení na vůz vyrobený bez tažného nebo bez přípravy nelze.". Což u Kodiaqa není.
Únor 26, 20196 r V 21.02.2019 na 21:40, Joscer napsal: U Scaly je v konfigurátoru jednoznačně napsáno "Dodatečná montáž tažného zařízení na vůz vyrobený bez tažného nebo bez přípravy nelze.". Což u Kodiaqa není. Protože Kodiaq a Karoq mají většinou přípravu ve standardu
Únor 26, 20196 r Mě tam zaujalo to, že i OII se lišilo při tovární montáži tažného ve velikosti chladiče...
Únor 28, 20196 r Konečně někdo potvrdil, že spolu s tažným z fabriky jsou na vyšší zátěž dimenzované i další díly (chladič...)
Únor 28, 20196 r Spoiler Tohle je od Škodovky ultrapras****. Jsem zvědavý, zda si tohle Škodovka dovolí u Scaly třeba v Německu.
Březen 1, 20196 r @Tycoon No, homologace snad platí pro celou Evropu. Pokud tedy příslušné testy pro auto s koulí a bez koule proběhly odděleně a výsledky mají vliv na zápis údajů do technického průkazu, tak s tím v Německu těžko něco nadělají. V německém konfigurátoru je také uvedena možnost objednat tažné zařízení nebo jen přípravu pro tažné zařízení.
Březen 1, 20196 r Autor On to spíše myslel, aby pro německý trh nebyla příprava na tažné v ceně auta, jak už je to teď u Karoqu a Kodiaqu.
Březen 1, 20196 r Já tedy po jejich neumím, ale v konfigurátoru vidím dvě verze, dle cen jedno bude příprava a druhé celé tažné: Upřímně jsou lidi co tažné v životě nevyužijí, tak proč tam mít homologaci, CitiGo taky tažné mít nemohlo a nějak velké "haló" kolem toho nebylo. A kdo tažné využije, musí s tím bohužel počítat a hledat vhodné auto.
Březen 1, 20196 r Autor Tak Cígo je na popojíždění. Toto už dokáže plnit roli rodinného auta a pak se dozvědět, že si tam nedám ani držák na kola. Pochybuji, že tento problém budou vědět prodejci v Áčkách, jen to auto chtějí prodat. Kámoš tam koupil ,,jejich” půlroční a ani neměla doplacenou 5.letou záruku a po třech letech výměnu řadičky cvakal. Chápu, že o pár mm menší chladič třeba na 100tis.aut ročně je velká úspora. Uvidíme tady na fóru nebo na fcb za rok, dva kdo se bude rozčilovat ?.
Březen 1, 20196 r @Martabjj máš recht. Začnu přemýšlet dostatečně dopředu jestli náhodou si nekoupím třeba vodní skútr...., člun, soutěžní enduro, cross, atd... Jde o hovno... Kdyztak prodám třeba auto za 600tis protože jsem nemyslel dostatečně dopředu a nemůžu za to dát vozík . Takže raději hezky vysypat prachy Škodovce co kdyby náhodou jsem to nevym..........
Březen 1, 20196 r @Jan R. Nechci uplně kecat, ale myslím že u toho CitiGa se to právě řešilo a "tažné" na to abys tam dal kola se tam neoficiální cestou nainstalovat dá, jen nesmíš tahat vozík. A ten tlustší chladič nemá nic společného s tím "může/nemůže" tahat, současné auta mají taky "malý chladič" a můžou doinstalovat tažné. Nebo pak koupit tažné/přípravu z výroby, kde je ten "větší" chladič. Tím chci říct, že ten jiný chladič a alternátor není primární, že by ten "běžný" neutáhl chlazení s vozíkem, jen prostě šetří CO2 v homologaci... EDIT: K tomu CitoGo, na kola není problém: https://1711153993.eshop-rychle.cz/taznazarizeni/eshop/1-1-Tazna-zarizeni/36-2-Seat/5/1219-Tazne-zarizeni-S-Mii-11-S-Citigo-11-VW-Up-HB-12 Citovat POZOR! Oficiálně slouží jako držák nosiče kol, lyží apod.! Tento typ tažného zařízení je sice schválen i k vlečení přívěsů, ale toto neplatí v ČR, naše MD vychází ze schválení vozidla - aktuální stav můžete zjistit dotazem na Ministerstvu dopravy, obor schvalování vozidel(vozidla Škoda Citigo, Seat Mii a VW Up nejsou homologována k vlečení přívěsu!!). Jinak je tomu v Německu, kde pro tato vozidla vystavil německý TÜV povolení k vlečení přívěsu i bez určení váhy přívěsu výrobcem vozidla. Upraveno Březen 1, 20196 r od Martab
Březen 1, 20196 r Autor Mě fakt jen ten přístup obecně. U Fabie3 MPi jsem si ho tam běžně domontoval žádnou přípravu jsem neměl, daplatil jsem 8,9tis a žádný problém, u nového Pola to jde a u Scaly dělají zbytečný starosti. To Cígo jsem psal, že si to neumím představit. Už nárazník je nízko, dát dozadu 2 lidi a držák s dvěmi koly, jestli už by pružiny nebyli na dorazech. Neviděl jsem ještě nikoho za 8let tak cestovat, u toho typu jsi správně napsal, počítat předem, co s autem budu dělat. Jestli o tu možnost už nepřišla F3 FL ( velký TP bez hmotností tažného). Se dozvíme, jeden uživatel teď bude kupovat MPi Combi.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.