Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Příští týden vyjde článek, budeme vědět, v čem je zásadní problém. Kdo to bude kupovat jako ojeté, pak může být zaskočen. Na F3 to ještě šlo. Záleží, jestli ve velkém TP i na štítku v autě bude uvedena celk.hmotnost jízdní soupravy.

Ale třeba Brink a Galia tažné pro nové Polo vyrábí www.tazne.cz/tazna-zarizeni/volkswagen/polo/hb/2017/10/

F88F1B40-7B31-4B4F-AD86-B11B1B4B975B.jpeg

 

EDIT

Tak hlavní problém je snižování nákladů, auto vyrobené na hranici použitelnosti.

S tažným jako vždy bývalo souvisí větší chladič, hadice, mřížky a uzpůsobení vozu - na Felicii to nikdo tenkrát neřešil.

Vyjede-li auto bez tažného nebo přípravy, COC list, velký TP, datový štítek v autě nebude mít uvedenou hmotnost jízdní soupravy a u Škody smůla ( mě to třeba normálně dopíší do všeho).

Chrání se případným reklamacím těch jejich eko motůrkům, že by to někdě někdo uvařil, oddělal.

Uvádí, že třeba dodělání tažného na Kodiaq dodatečně za 66400,-

Dále mluvčí správně píše, že prodejci by měli zákazníky správně informovat neuvádět je v omyl, jak jsem psal.

Např. VW ( proto se na nové Polo prodává viz výše), Rencek, Dáčka, MB, Ford,Toyota bežně domontují, zlegalizují ?

skenovat to nebudu, v aktuálním čísle SM

Karoq i Kodiaq mají od MR2019 vždy přípravu, problém není.

 

Editováno: , autor: Jan R.
Vloženo

Takže to nebude jen záležitost simply clever? ...no pánbůh s námi a zlý pryč.... auto s tažným bude jednou pro určitou skupinu lidí podobná modla jako kdysi oktávka v TDI v dobrým stavu ?

Vloženo

Já tedy kola na střechu, sice to více žere, bál bych se asi že s ním někam nacouvám ?.

Tuto důležitou věc by měli říkat zákazníkům ve ŠkodaPlus při prodeji, prodejci nových aut to budou vědět. 

Vloženo

U Scaly je v konfigurátoru jednoznačně napsáno "Dodatečná montáž tažného zařízení na vůz vyrobený bez tažného nebo bez přípravy nelze.". Což u Kodiaqa není.

Vloženo
V ‎21‎.‎02‎.‎2019 na 21:40, Joscer napsal:

U Scaly je v konfigurátoru jednoznačně napsáno "Dodatečná montáž tažného zařízení na vůz vyrobený bez tažného nebo bez přípravy nelze.". Což u Kodiaqa není.

 

Protože Kodiaq a Karoq mají většinou přípravu ve standardu

Vloženo

@Tycoon No, homologace snad platí pro celou Evropu. Pokud tedy příslušné testy pro auto s koulí a bez koule proběhly odděleně a výsledky mají vliv na zápis údajů do technického průkazu, tak s tím v Německu těžko něco nadělají. V německém konfigurátoru je také uvedena možnost objednat tažné zařízení nebo jen přípravu pro tažné zařízení.

Vloženo

Já tedy po jejich neumím, ale v konfigurátoru vidím dvě verze, dle cen jedno bude příprava a druhé celé tažné:

image.thumb.png.af483d77762cff959473e88715b4743e.png

 

Upřímně jsou lidi co tažné v životě nevyužijí, tak proč tam mít homologaci, CitiGo taky tažné mít nemohlo a nějak velké "haló" kolem toho nebylo. A kdo tažné využije, musí s tím bohužel počítat a hledat vhodné auto.

Vloženo

Tak Cígo je na popojíždění. Toto už dokáže plnit roli rodinného auta a pak se dozvědět, že si tam nedám ani držák na kola.

Pochybuji, že tento problém budou vědět prodejci v Áčkách, jen to auto chtějí prodat. Kámoš tam koupil ,,jejich” půlroční a ani neměla doplacenou 5.letou záruku a po třech letech výměnu řadičky cvakal.

Chápu, že o pár mm menší chladič třeba na 100tis.aut ročně je velká úspora.

Uvidíme tady na fóru nebo na fcb za rok, dva kdo se bude rozčilovat ?.

Vloženo

@Martabjj máš recht.

 

Začnu přemýšlet dostatečně dopředu jestli náhodou si nekoupím třeba vodní skútr...., člun, soutěžní enduro, cross, atd... Jde o hovno... Kdyztak prodám třeba auto za 600tis protože jsem nemyslel dostatečně dopředu :doha nemůžu za to dát vozík :kol-46:. Takže raději hezky vysypat prachy Škodovce co kdyby náhodou jsem to nevym.......... 

Vloženo (editace)

@Jan R. Nechci uplně kecat, ale myslím že u toho CitiGa se to právě řešilo a "tažné" na to abys tam dal kola se tam neoficiální cestou nainstalovat dá, jen nesmíš tahat vozík.

A ten tlustší chladič nemá nic společného s tím "může/nemůže" tahat, současné auta mají taky "malý chladič" a můžou doinstalovat tažné. Nebo pak koupit tažné/přípravu z výroby, kde je ten "větší" chladič. Tím chci říct, že ten jiný chladič a alternátor není primární, že by ten "běžný"  neutáhl chlazení s vozíkem, jen prostě šetří CO2 v homologaci...

 

EDIT:

K tomu CitoGo, na kola není problém: https://1711153993.eshop-rychle.cz/taznazarizeni/eshop/1-1-Tazna-zarizeni/36-2-Seat/5/1219-Tazne-zarizeni-S-Mii-11-S-Citigo-11-VW-Up-HB-12

Citovat

POZOR! Oficiálně slouží jako držák nosiče kol, lyží apod.!

Tento typ tažného zařízení je sice schválen i k vlečení přívěsů, ale toto neplatí v ČR, naše MD vychází ze schválení vozidla - aktuální stav můžete zjistit dotazem na Ministerstvu dopravy, obor schvalování vozidel(vozidla Škoda Citigo, Seat Mii a VW Up nejsou homologována k vlečení přívěsu!!).

Jinak je tomu v Německu, kde pro tato vozidla vystavil německý TÜV povolení k vlečení přívěsu i bez určení váhy přívěsu výrobcem vozidla.

 

Editováno: , autor: Martab
Vloženo

Mě fakt jen ten přístup obecně. U Fabie3 MPi jsem si ho tam běžně domontoval žádnou přípravu jsem neměl, daplatil jsem 8,9tis a žádný problém, u nového Pola to jde a u Scaly dělají zbytečný starosti. 

To Cígo jsem psal, že si to neumím představit. Už nárazník je nízko, dát dozadu 2 lidi a držák s dvěmi koly, jestli už by pružiny nebyli na dorazech. Neviděl jsem ještě nikoho za 8let tak cestovat, u toho typu jsi správně napsal, počítat předem, co s autem budu dělat. Jestli o tu možnost už nepřišla F3 FL ( velký TP bez hmotností tažného). Se dozvíme, jeden uživatel teď bude kupovat MPi Combi.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...