Přejít na obsah

EGR ventil


honzik

Doporučené příspěvky

no pokud nemáš takové jízdní projevy jako já u prvního EGR (odešel elektricky), tedy že auto v režimu 2000-3000 otáček brutálně cukalo, tak ho měnit nemusíš, teda pokud se smíříš s tím, že na tebe bude neustále svítit ta protivná oranžová kontrolka ;) . Protože pokud auto necuká, tak to jinak vůbec nepoznáš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 týdny později...
  • o 4 týdny později...

mam stejny problem s EGR..uz asi 3 roky je tam nove(klasicekj proces vycistilo se vsechni, klapka i trubicka), ale tak po roce se rozsvitilo zas..mam jit na STK a nevim jestli nebude vadit svitici kontolka motoru??..Ja bych to ani menit nemusel, nema to zadny vliv na chod motoru atd. jen abych prosel v pohode.. mam kamarada v autorizaku, ale nevim jestli se mu to bude chtit cistit..EGR kzkousel nekolikrat znova nastavit a normalne "cvakalo" chvili i vydrzelo nesvitit, ale jinak se opakuje porad stejne chyba dokola po vymazani. Nake jine napady? Zaslepit pry nejde u tohoto motoru?..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zaslepit jde i u tohoto motoru, ale nevyhneš se rozsvěcení checku. Takže pokud dokáže nesvítit nějakou dobu, tak smáznout před technickou a doufat že se nerozsvítí (jak jsem to měl i já ;) ). Byl jsem na emisích ne na STKáčku a tam borec dělal ofuky, že mi check svítí, ikdyž emise byly naprosto v pohodě. Prý mi zelenou nemůže dát, když to svítí. Musel jsem jet za známým (můj servisák LPG) a ten mi půjčil čtečku, kterou jsem musel chybu vždy smáznout, pak teprve když po dobu měření chceck nesvítil, tak mi brec nalepil zelenou. Že prý jak by vypadal, že auto jede z emisí a svítí mu kontrolka motoru. Naposled jsem check mazal ještě před vraty STKáčka, než jsem vjížděl na dílnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

diky moc!! jeste to s kamosem proberu co s tim udelame, mozna by mi tu technickou nak zaridil on.. Hlavni problem asi nebude v EGR, ale v tech trubickach, ktery se asi ucpavaj, ale nevim jak se to chce klukum v autorizacich cistit :) , ten kamarad tam dela tak to s nim jeste proberu.. me je jedno jestli ta vec funguje, jen abych prosel STK a pokud by se dala nejak odelstit ta kontrolka, aby stale nesvitila, ale je mi to i celkem jedno at si sviti ..mam jeste stare EGR melo by smysl je zkusit vymenit?.. nebo spis zkusit znova procistit a pak se uvidi?.. dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no záleží co tomu starému bylo, ale spíše by to význam nemělo. Ale pokud ti to vydrží alespoň nějakou chvíli bez rozsvícení, tak před emisema smáznout chybu, těma pak bez problémů projdeš a pak pokud by se rozsvítila tak před vraty technické VAGem ještě smáznout a neměl by být problém

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak necham asi ten puvodni..a kdyz uz sme v tom nechtelo se mi zakladat novy tema.. Kolik muze stat nova ridici jednotka na 1.4 74kw?? sviti mi airbagy a vypsalo to asi tak 8 chyb. a jedna je s vadnou RJ. no a vubec to neslo smazat ani s tim neco delat. vubec nevim cim se to mohlo stat, bocni bagy nemam..stalo se to teda v -23°C, tak jetsli nekde neco neprasklo..kazdopadne zkusi mi tam dat nakou starsi, snad bude pasovat.. Na netu nemuzu najit cenu novy RJ

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

pridam jeden z mych trampot s EGR

1. egr uz zlobil delsi dobu ale auto necukalo tak se obcas promazl / hlasil prutok prilis velky / preventivne cistena klapka

2. pres vanoce auto 3 tydny stalo ... po resetu tyden ok dokonce ani EGR nesvitil

3. ted opet nouzovy rezim a na 3V ... po resetu na volnobeh bezi normalne .. VAG pise chybu na potenciometru EGR a na zakladni nastaveni neraguje / 074 / ..jde jeste jinak otestovat funkcnost nez objednam novy ?? + klapka je otevrena 6,7 stupne a nejde tez provest zakladni nastaveni..

Auto jezdi jezdilo na poutevrenou klapku cca tyden naprosto normalne.. pote nastal bod 3.

ps .ventil a klapku jsem mel venku vse vycisteno / kabely+ svicky BOSH cca 15t /

diky za jakekoliv postrehy

Editováno: , autor: lumpi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Majký, tvému příspěvku nějak nerozumím, na koho reaguješ??

lumpi, obávám se že výměna EGR tě nemine. Myslím že ta klapka bude souviset s tím. Dáš nový EGR, uděláš zákl.nastavení a věřím že pak půjde udělat i zákl.nastavení klapky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hodím to sem, protože se mi nechce dělat new thread.

Kolega z Bastlírny měl problémy s tatíkovou Ibizou, motor 1,4 16V 55kW, kód BKY, rok výroby 2002. Nedržela volnoběh, po nastartování a vyjetí z garáže zdechla - a už nešla natočit kvůli přechlastání. Po výměně obou lambda sond se nic nezměnilo. Podezření padlo na čidlo teploty, nakonec ale byl problém jinde - milá Ibiza má v pikách EGR ventil - vůbec ani necvakne, navíc přední lambda ukazuje nesmyslné hodnoty teploty. Při zkusmé výměně EGR je chod v pořádku - nakonec to NEBYLO ČIDLO TEPLOTY KAPALINY...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám podobný problém. Před časem se mi rozsvítila kontrolka emisí. Diagnostika hlásila velký průtok plynů. Vyměnil jsem EGR ventil a kontrolka svítila dál. Diagnostika ale hlásí malý průtok. Vyčistil jsem potrubí pod klapkou, nakonec celé potrubí vyměnil, ale stav se nemění. Samozřejmě bylo provedeno základní nastavení s výsledkem AGP v pořádku. V průběhu závady jsem prošel STK s výborným výsledkem na emisích. Už nevím, co s tím. Snad reklamovat EGR. Máte někdo nějakou zkušenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak hosi, zdravim vas, dneska sem cistil klapku, mal sem ju komplet venku, je cista jak detska prdelka :smich: dratem sem prestaral tu trubku od egru ale iba v klapke, ked sem odkrutil dva sruby pri EGr ventile, nedala sa mi ta trubka dole z toho a nechcel sem to ulomit, tak sem to radsik zmontoval naspatky....da sa aj cela ta trubka vytahnut ven alebo aspon od Egru odklopit a vystarat dratem co sa da???lebo pristup je tam jak hovado....pravy srub sem ledva povolil co sem sa tam cez secky kable a hadice od chladica nemohel dostat....takze jak mam dat dole konec trubky od EGR ventilu??? moc by ste mi s tym pomohli....kontrolka nesviti, auto sa mi zda ze je na tem lepsi, ale chcelo by to este nove zakladne nastavenie skrtiacej klapky a ventilu, ale pojde to najskor az v nedelu :feve: tak vam dopredu zase velmi pekne dakujem za radu :) akurat ma napada, ze tam sem videl este 1 imbusovy srub hore nad egr ventilem....ta suciastka je prichytena na motore, ide to z vyfukovych ventilov, na nom je pripojeny EGR a az potom ta trubka...takze musim odkrutit aj ten imbusak ze???inak sa k tej trubke nejde nijak dostat bez toho aby som ju zlomil....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...