Shotysk Vloženo 7. Únor 2018 Vloženo 7. Únor 2018 (editace) Nastavenie som robil pri teplom motore a vyhodilo že v štvrtom poli chyba. Dnes to skúsim pri studenom motore ako som sa tu dočítal. A skusim urobit test akčných členov na EGR ventil. Inak.mne auto ide normálne ,žiadne kolísanie otáčok ,žiadne zlé štartovanie ,skrátka nič. Octavia 1.6 75kw 2002 Editováno: 7. Únor 2018, autor: Malta edit: citace předchozího příspěvku Citovat
Malta Vloženo 7. Únor 2018 Vloženo 7. Únor 2018 jj, negativní projevy být nemusí (kromě svítícího checku), nicméně u nás na STK by tě vyhodili z emisí, protože na readness kódu bude jednička u EGR. Možná to u vás na slovači není ještě tak přísné. Citovat
Shotysk Vloženo 7. Únor 2018 Vloženo 7. Únor 2018 (editace) Ale mne ani kontrolka nezasvietila na palubovke ze je chyba .Len tak náhodou som tu chybu zistil keď som si pozeral či mi funguje vag na inom notebooku Ktorá jednotka je to v tom readiness kode. Editováno: 7. Únor 2018, autor: Malta citace předchozího příspěvku Citovat
Malta Vloženo 7. Únor 2018 Vloženo 7. Únor 2018 za prvé, necituj předchozí příspěvek neustále. OK, pak bych chybu jen smazal, kdo ví jak ji tam máš dlouho. Pokud byla jen sporadická a neopakovala se bude jen zapsaná v ŘJ a check svítit nemusí. Když si dáš readness, tak jednak uvidíš jedno pole kde budou nuly a jedničky a pak pod tím polem budeš mít další pole s jednotlivýma položkama, EGR, klima, odvětrávání nádrže ..... a tam bezpečně poznáš, co ti hlásí chybu, neboť i v tom poli bude 1. Citovat
Shotysk Vloženo 7. Únor 2018 Vloženo 7. Únor 2018 readiness sa robí pri studenom či teplom motore? Citovat
Malta Vloženo 7. Únor 2018 Vloženo 7. Únor 2018 ten musí být řádně zahřátý, jinak budou jedničky i u lambd a katu. Ten se překlopí (pokud je v pořádku) do nuly, až když je pořádně zahřátý Citovat
Shotysk Vloženo 12. Únor 2018 Vloženo 12. Únor 2018 (editace) Tak odskúšané. readiness kód po dojazde samé nuly , a test akčných členov na egr ventil bolo ho počuť a základné nastavenie EGR vo štvrtom poly ADP OK ale keď som skontroloval chyby tak stále tam je 17811. Asi s tým nebudem nič robiť auto ide dobre, žiadne trhanie, sekanie , kolísanie otáčok nič Editováno: 12. Únor 2018, autor: Shotysk Citovat
babulka Vloženo 25. Únor 2018 Vloženo 25. Únor 2018 Zdravím vespolek Chtěl bych se zeptat,egr ventil na Fabii 1.4 16v držína dvou svornících.Jsou tyto svorníky na pevno přivařené na bloku motoru,nebo se dají vyměnit. Mám je těžce rezavé a pochybuju že by přežily demontáž EGR. Díky za odpovědi Citovat
Malta Vloženo 25. Únor 2018 Vloženo 25. Únor 2018 Nejsou, jsou to normální štefty zašroubované v bloku. Takže pokud je máš zarezlé, garantuji ti, že je vyšroubuješ i s matkami, ty se ani nehnou 1 Citovat
valfren Vloženo 25. Únor 2018 Vloženo 25. Únor 2018 zdar borci, potřebuju poradit svítí mi kontrolka motoru už delší dobu, v servise nejdřív smazali za chvíly se rozsvítila znovu zajímavé je že na stejné křižovatce jako před tím, nejdprve si mysleli si že je to lambda a když se rozsvítila podruhé tak mysleli že egr ventil, a ted se rozsvítila po třetí ale až po 500km předcházelo tomu změna benzínu z Eurooil na Shell a vyčištění egru který nebyl vubec špinavý pouze od kouře , ale ted svítí zas a já už nevím co ještě zkusit četl sem ruzně něco čistit ale na to je ted zima a zajímalo by mě co kde hledat, prvnímu rozsvícení kontrolky předcházela výměna termostatu a čidla teploty chladící kapaliny které je blízko egru a po dvou týdnech se pak ta kontrolka rozsvítila ale myslím že to nemůže mít spojitost nebo snad ano ? závadu mi nejde smazat ani když na hodinu odpojím baterku a na vag pořád jezdit nemůžu, auto s kontrolkou i víc žere benzín :/ prosím o radu Citovat
Wittmann Vloženo 25. Únor 2018 Vloženo 25. Únor 2018 kontrolka může svítit z mnoha nejrůznějších důvodů, většina jich s EGR nemá nic společného - chtělo by to přesný výpis z diagnostiky, jinak se ničeho nedobereš. Pokud nemáš VAG, budeš muset do servisu - doporučuji ale jiný, než jsi byl před tím - očividně také tápali v mlze. Citovat
valfren Vloženo 27. Únor 2018 Vloženo 27. Únor 2018 (editace) tak se mi podařilo zatím jen toto, pokud mi někdo poradí jak si program upravit abych mohl zjistit víc budu jen rád , ještě jsem k tomu našel toto na netu k těm číslum nevím jestli celý popis bude odpovídat i mě 17848 - ventil zpetneho vedeni vyfuk. plynu 17851 - Potenciometr zpetneho vedeni vyfukovych plynu (G212) Signal prilis malyP1443 - 35-10- --Sporadicky Editováno: 27. Únor 2018, autor: valfren Citovat
JanT Vloženo 1. Duben 2018 Vloženo 1. Duben 2018 Spusta lidí píše, že zaslepením EGR se sníží spotřeba. Ale v učební pomůcce k motorům 1.4 16V je vysvětleno, že právě naopak EGR spotřebu snižuje. Zajímalo by mě jestli někdo neví jaká je realita? Citovat
Malta Vloženo 2. Duben 2018 Vloženo 2. Duben 2018 žádné snížení ani zvýšení spotřeby jsem nezaznamenal, vliv to má hlavně na emise Citovat
street94 Vloženo 26. Duben 2018 Vloženo 26. Duben 2018 poradí někdo přes akční členy krásně cvaká a egr je nový starý vykazoval podobnou závadu ale tam ho někdo navíc poladil šroubovákem a kladivem díky za pomoc Citovat
street94 Vloženo 28. Duben 2018 Vloženo 28. Duben 2018 vodiče k jednotce v pořádku samotný egr proměřen a ok tak nevím kde je chyba Citovat
street94 Vloženo 2. Květen 2018 Vloženo 2. Květen 2018 opraveno něco málo sem stim najezdil a dnes se povedlo Citovat
jardadzegr Vloženo 2. Září 2018 Vloženo 2. Září 2018 Čau fábisti, tak mi také bohužel začal kolotoč ohledně EGR. Po vyčistění samotného EGR a trubičky stále chyba ve vag-nízký průtok. Po výměně EGR za nový, stav spíše horší, závada ve VAG stejná + auto navíc škube, navíc ještě chyba EPC... Jedná se o motor AUB. Chtěl bych kompletně vyndat tu trubku, ale nevím jak se dostat ke šroubům za klapkou. Nedělal jste to někdo? popř. ohledně této problematiky nějaký tip? díky za info Citovat
jardadzegr Vloženo 3. Září 2018 Vloženo 3. Září 2018 ještě dotaz, základní nastavení v 060 a 074 je ok, 075, se mi nepovedlo spustit test. je ta 075 nutná po výměně? díky za info Citovat
babulka Vloženo 21. Říjen 2018 Vloženo 21. Říjen 2018 Zdravím vespolek. Jsou tyhle rezavé svorníky na egr velký problém,půjdou vyměnit nebo se musí vyměnit i příruba? Díky za rady Citovat
Malta Vloženo 21. Říjen 2018 Vloženo 21. Říjen 2018 Jsou to štefty zašroubované v hliníkovém bloku takže si myslím že při pokusu ty matky povolit, pujdou i se štefty Citovat
babulka Vloženo 21. Říjen 2018 Vloženo 21. Říjen 2018 Není nic jednodužšího než to zkusit. Myslel jsem že to třeba už někdo dělal něco podobného. Uvidím. Pro čištění je ten ventil potřeba sundat?Nikde jsem nenašel žádný postup :( Hází mi to právě nějakou poruchu do řídící jednotky. Citovat
Malta Vloženo 22. Říjen 2018 Vloženo 22. Říjen 2018 asi to chce upřesnit to znění chyby, popř. číslo. Citovat
babulka Vloženo 26. Říjen 2018 Vloženo 26. Říjen 2018 Udělal jsem nastavení přes VAG a proběhlo dobře. Pak jsem otestoval a test taky dobrý. Po cca 50 - 60 km se rizsvítila kontrolka motoru Chyba P402 recirkulace spalin Flow excessive detcted Co myslíte. Vyčistit nebo vyměnit za jiný (nový ) Citovat
babulka Vloženo 2. Listopad 2018 Vloženo 2. Listopad 2018 Zdar chlapi. Už jsem asi otravný,ale chci se zeptat. Na mém EGR ventilu mám nějakou visící hadičku s něčím :D Kam by to mělo dojít zapojit,nebo to tak nechát? Přikládám foto Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.