Přejít na obsah

EGR ventil


honzik

Doporučené příspěvky

Nastavenie som robil pri teplom  motore a vyhodilo že v štvrtom poli chyba. Dnes to skúsim pri studenom motore ako som sa tu dočítal. 

 

A skusim urobit test akčných členov na EGR ventil.

Inak.mne auto ide normálne ,žiadne kolísanie otáčok ,žiadne zlé štartovanie ,skrátka nič. 

 

Octavia  1.6 75kw 2002

Editováno: , autor: Malta
edit: citace předchozího příspěvku
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale mne ani kontrolka nezasvietila na palubovke ze je chyba .Len tak náhodou som tu chybu zistil keď som si pozeral či mi funguje vag na inom notebooku

 

Ktorá jednotka je to v tom readiness kode.

Editováno: , autor: Malta
citace předchozího příspěvku
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

za prvé, necituj předchozí příspěvek neustále. OK, pak bych chybu jen smazal, kdo ví jak ji tam máš dlouho. Pokud byla jen sporadická a neopakovala se bude jen zapsaná v ŘJ a check svítit nemusí. Když si dáš readness, tak jednak uvidíš jedno pole kde budou nuly a jedničky a pak pod tím polem budeš mít další pole s jednotlivýma položkama, EGR, klima, odvětrávání nádrže ..... a tam bezpečně poznáš, co ti hlásí chybu, neboť i v tom poli bude 1.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak odskúšané. readiness kód po dojazde samé nuly  , a test akčných členov na egr ventil bolo ho počuť a základné nastavenie EGR vo štvrtom poly ADP OK

 

ale keď som skontroloval chyby tak stále tam je 17811. Asi s tým nebudem nič robiť auto ide dobre, žiadne trhanie, sekanie , kolísanie otáčok nič

Editováno: , autor: Shotysk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím vespolek

Chtěl bych se zeptat,egr ventil na Fabii 1.4 16v držína dvou svornících.Jsou tyto svorníky na pevno přivařené na bloku motoru,nebo se dají vyměnit.

Mám je těžce rezavé a pochybuju že by přežily demontáž EGR.

 

Díky za odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdar borci, potřebuju poradit svítí mi kontrolka motoru už delší dobu, v servise nejdřív smazali za chvíly se rozsvítila znovu zajímavé je že na stejné křižovatce jako před tím, nejdprve si mysleli si že je to lambda a když se rozsvítila podruhé tak mysleli že egr ventil, a ted se rozsvítila po třetí ale až po 500km předcházelo tomu změna benzínu z Eurooil na Shell a vyčištění egru který nebyl vubec špinavý pouze od kouře , ale ted svítí zas a já už nevím co ještě zkusit četl sem ruzně něco čistit ale na to je ted zima a zajímalo by mě co kde hledat, prvnímu rozsvícení kontrolky předcházela výměna termostatu a čidla teploty chladící kapaliny které je blízko egru a po dvou týdnech se pak ta kontrolka rozsvítila ale myslím že to nemůže mít spojitost nebo snad ano ? závadu mi nejde smazat ani když na hodinu odpojím baterku a na vag pořád jezdit nemůžu, auto s kontrolkou i víc žere benzín :/ prosím o radu 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kontrolka může svítit z mnoha nejrůznějších důvodů, většina jich s EGR nemá nic společného - chtělo by to přesný výpis z diagnostiky, jinak se ničeho nedobereš. Pokud nemáš VAG, budeš muset do servisu - doporučuji ale jiný, než jsi byl před tím - očividně také tápali v mlze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

IMG_20180227_182939.thumb.jpg.952835ef7f96a210b2a9228ed6c97904.jpgtak se mi podařilo zatím jen toto, pokud mi někdo poradí jak si program upravit abych mohl zjistit víc budu jen rád , ještě jsem k tomu našel toto na netu k těm číslum nevím jestli celý popis bude odpovídat i mě 17848 - ventil zpetneho vedeni vyfuk. plynu

17851 - Potenciometr zpetneho vedeni vyfukovych plynu (G212) Signal prilis maly
P1443 - 35-10- --Sporadicky

Editováno: , autor: valfren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 týdny později...
  • o 3 měsíce později...

Čau fábisti,

 

tak mi také bohužel začal kolotoč ohledně EGR.

Po vyčistění samotného EGR a trubičky stále chyba ve vag-nízký průtok.

 

Po výměně EGR za nový, stav spíše horší, závada ve VAG stejná + auto navíc škube, navíc ještě chyba EPC...

 

Jedná se o motor AUB.

 

Chtěl bych kompletně vyndat tu trubku, ale nevím jak se dostat ke šroubům za klapkou.

Nedělal jste to někdo?

 

popř. ohledně této problematiky nějaký tip?

 

díky za info

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...