pustick Vloženo 26. leden 2010 Sdílet Vloženo 26. leden 2010 [Mohl by mi prosím někdo změřit až bude mít vyndané čidlo kolik mu jde voltů z toho konektoru co se na něj připojuje čidlo? mně tam jde 4,9V. Vyřadil jsem čidlo dal tam místo toho odpor 1ohm a stejně se rafička nepohnula a počítač hlásí že je vadné čidlo, při pokojové teplotě má odpor 2ohmy a při zahřátí se odpor zmenšuje , mohl by mi prosím někdo pomoci? Moc děkuji... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 26. leden 2010 Sdílet Vloženo 26. leden 2010 Stiahni si dielenskú príručku a tam to všetko máš! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pustick Vloženo 26. leden 2010 Sdílet Vloženo 26. leden 2010 Stiahni si dielenskú príručku a tam to všetko máš! nebyk by odkaz? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juri_check Vloženo 31. leden 2010 Sdílet Vloženo 31. leden 2010 (editace) dielenska prirucka: http://manualy.karnet.sk/auto-manualy-prir...anualy-prirucky konkretne nieco o hodnotach odporu snimaca teploty je v pdf: vstrikovani motoru 1,2-40_1,2-47.pdf ......... cast 24-1 strana 23 je to pre motory 1,2 ale hodnoty su rovnake ako pre ostatne motory alebo ak sa niekomu nechce hladat: Editováno: 31. leden 2010, autor: juri_check Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jeromme Vloženo 29. leden 2012 Sdílet Vloženo 29. leden 2012 Ahoj, moc tomu nerozumím, tak mě nekamenujte ... dneska jsem si všimnul, že mi topení skoro netopí a teploměr kapaliny se vůbec nezvedá, tak asi odešlo čidlo, ale předpokládám, že to nemá vliv na chod topení ... takže tady asi bude chyba jinde ... poradíte? Děkuji za každou radu, j. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 29. leden 2012 Sdílet Vloženo 29. leden 2012 Termostat KO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 29. leden 2012 Sdílet Vloženo 29. leden 2012 vyhoď čidlo teploty a pozri dnu....bude rozletený termostat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jeromme Vloženo 29. leden 2012 Sdílet Vloženo 29. leden 2012 to znamená, že to studené topení souvisí s termostatem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 29. leden 2012 Sdílet Vloženo 29. leden 2012 určite Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 29. leden 2012 Sdílet Vloženo 29. leden 2012 (editace) Když nefunguje termostat a je pořád otevřený, tak se motor nestačí zahřát a netopí a nezveda se ručička teploty nebo jen minimálně. Taková otázka, jakože když je v pneumatice díra, tak tam není vzduch. Editováno: 29. leden 2012, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabia2000 Vloženo 10. Únor 2012 Sdílet Vloženo 10. Únor 2012 Vyměnil jsem si termostat i se skříní protože mi tekl mezi spojem jak ho přidělávate k té skříní je tam těsnění to jsem vyměnil a stejně furt tekl....tak jsem dal originální a novou skřín...je normální ted když jsou u nás velké mrazy i mínus 15 až 20...dal jsem si před chladič karton aby se mi rychlejc zahřívalo jezdím do práce 10 km....tak po zahřátí na těch 80 až 90 stupnu mi na chvilku klesne teplota motoru na palubovce a po chvíli se zas zvedne a drží...je možný že jak termostat pustí ohřátou kapalinu dál a nabere tu studenou že by to kleslo nemělo by to furt držet nebo je to tím že jsou mrazy....nebo je vadnej?děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sep Vloženo 10. Únor 2012 Sdílet Vloženo 10. Únor 2012 Právě jsi popsal funkci termostatu..........tzn. je to OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabia2000 Vloženo 10. Únor 2012 Sdílet Vloženo 10. Únor 2012 díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 3. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2012 Zdravím, tak mám vyměněnou vodní pumpu a nastal problém. Ručička teploměru se dostane na provozní teplotu až tak po 12km jízdy. Když jsem zajel za mechanikem jestli není něco špatně zapojený řekl že ne, že je v prdeli termostat. Mě to přijde divný že celou dobu to funguje OK, já dám na 2 hodiny auto z domu vyměnit vodní pumpu a najednou by měl odejít termostat. Může takovouhle vadu způsobit špatné zapojení něčeho ? kabelu, hadice ? Co čidlo v expanzní nádobce ? je pravda že se mi tam dělá šlem. PS: když už by to byl termostat, pls pošlete mi někdo odkaz ze škoda-dílů jaký si mám koupit. Je jich tam nějak moc, kompletní, polokompletní, pouze termostat. Stačí pouze vyměnit termostat a těsnění nebo se doporučuje i něco víc ? nevim. Mám zkušenost pouze z fáčka kde stačilo koupit termostat, těsnění a možná šrouby Fabia 1.4MPI 50kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 4. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2012 Termostat ti odide kedy sa mu zachce . Ja kupujem polsky ten mi vydrzal najviac zo skoda dielov tento http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/047121111sx-termostat-mpi-fabia.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 4. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2012 (editace) nebude potřeba ještě nějaké těsnění ? Editováno: 5. Srpen 2012, autor: Malta citace předchozího příspěvku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 4. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2012 Netreba maly by byt v puzdre toho termostatu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 (editace) ok, díky, bude určitě lepší koupit tento s pouzdrem než samotný... Editováno: 5. Srpen 2012, autor: Malta citace předchozího příspěvku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 (editace) Editováno: 5. Srpen 2012, autor: stukator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 6. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2012 hm, tak jsem si koupil termostat a novou chladící kapalinu s tím že si to vyměním. Jen vypustím vodu začlo chcát, říkám OK už to dodělám. Rozeberu termostat a ten se rozpadl. Ty plastové packy co ho drží ve víku byly ulomené. Nabízí se základní otázka kde jsou ty packy ??? Chladící systém asi nemá něco jako je filtr Bojim se jak kráva kde teď jsou a můžou bránit průchodu chladící směsi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan111 Vloženo 21. Září 2012 Sdílet Vloženo 21. Září 2012 ahoj ja som mal ten istý problém pri výmene kvapaliny vyplavilo malé kúsky plastu ale je to OK.Kúpil som termostat bez "pacičiek" dovtedy výmena 3x. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkiss Vloženo 9. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2012 Dobrý den, dneska jsem potřeboval přejet jen 2km a když sem dojel tak teplota ukazovala zruba 60°C. Šáhl jsem na chladič a byl horkej. Je termostat KO, nebo propouští část vody i normálně? A když budu kupovat nový mám koupit kompletní, nebo jen některou část z něho? Moc tomu nerozumím. Mám Fabii 1.4MPI 50kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkiss Vloženo 9. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2012 omlouvám se už sem tu našel že tam dáváte polský a stačí jen část a né komplet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
achil Vloženo 20. Únor 2015 Sdílet Vloženo 20. Únor 2015 Jaké máte zkušenosti s těmi termostaty? Mě se původní rozpadl jako asi všem. Výrobce vymyslel, že tah pružiny drží dvě plastové packy. Ty nevydrží a prasknou. Koupil jsem čínský víko, kde byl klasický kovový termostat a ve víku ho držela ocelová sejgrovka (nevím jak se to přesně píše). Tomu jsem věřil víc. Po jízdě v Alpách, kde se Fabia dost potila, začala téct chladicí kapalina kolem příruby. Bohužel se příruba víka zkroutila. Takže uchycení termostatu dokonalé, ale zase materiál víka z čínské rýže. Koupil jsem tedy víko s termostatem originál a už to zase po roce netopí. Asi zase praskla plastová paska či obě. Bych se z těch kurvítek podělal. Nevíte co by mohlo vydržet? Nejlepší byl celokovový budník na termostat ve Favoritu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 20. Únor 2015 Sdílet Vloženo 20. Únor 2015 ja mam ten se segrovkou, a neni to china ale pro zmenu POLAK drzi furt i v rakouskych alpach v lete vydrzel jak sjizdeni tak i vyjizdeni origo novej mam doma a nevim no,... od tech sem uz upustil,.. nechci aby mi pak plastovy soucasti proudily chladicim okruhem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.