Přejít na obsah

Termostat 1.4 MPi


Arnie

Doporučené příspěvky

[Mohl by mi prosím někdo změřit až bude mít vyndané čidlo kolik mu jde voltů z toho konektoru co se na něj připojuje čidlo? mně tam jde 4,9V. Vyřadil jsem čidlo dal tam místo toho odpor 1ohm a stejně se rafička nepohnula a počítač hlásí že je vadné čidlo, při pokojové teplotě má odpor 2ohmy a při zahřátí se odpor zmenšuje , mohl by mi prosím někdo pomoci? Moc děkuji...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dielenska prirucka:

http://manualy.karnet.sk/auto-manualy-prir...anualy-prirucky

konkretne nieco o hodnotach odporu snimaca teploty je v pdf:

vstrikovani motoru 1,2-40_1,2-47.pdf ......... cast 24-1 strana 23

je to pre motory 1,2 ale hodnoty su rovnake ako pre ostatne motory

alebo ak sa niekomu nechce hladat: ;)

post-24862-1264934543_thumb.png

Editováno: , autor: juri_check
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj, moc tomu nerozumím, tak mě nekamenujte ... dneska jsem si všimnul, že mi topení skoro netopí a teploměr kapaliny se vůbec nezvedá, tak asi odešlo čidlo, ale předpokládám, že to nemá vliv na chod topení ... takže tady asi bude chyba jinde ... poradíte? Děkuji za každou radu, j.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Vyměnil jsem si termostat i se skříní protože mi tekl mezi spojem jak ho přidělávate k té skříní je tam těsnění to jsem vyměnil a stejně furt tekl....tak jsem dal originální a novou skřín...je normální ted když jsou u nás velké mrazy i mínus 15 až 20...dal jsem si před chladič karton aby se mi rychlejc zahřívalo jezdím do práce 10 km....tak po zahřátí na těch 80 až 90 stupnu mi na chvilku klesne teplota motoru na palubovce a po chvíli se zas zvedne a drží...je možný že jak termostat pustí ohřátou kapalinu dál a nabere tu studenou že by to kleslo nemělo by to furt držet nebo je to tím že jsou mrazy....nebo je vadnej?děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zdravím, tak mám vyměněnou vodní pumpu a nastal problém. Ručička teploměru se dostane na provozní teplotu až tak po 12km jízdy. Když jsem zajel za mechanikem jestli není něco špatně zapojený řekl že ne, že je v prdeli termostat. Mě to přijde divný že celou dobu to funguje OK, já dám na 2 hodiny auto z domu vyměnit vodní pumpu a najednou by měl odejít termostat. Může takovouhle vadu způsobit špatné zapojení něčeho ? kabelu, hadice ? Co čidlo v expanzní nádobce ? je pravda že se mi tam dělá šlem.

PS: když už by to byl termostat, pls pošlete mi někdo odkaz ze škoda-dílů jaký si mám koupit. Je jich tam nějak moc, kompletní, polokompletní, pouze termostat. Stačí pouze vyměnit termostat a těsnění nebo se doporučuje i něco víc ? nevim. Mám zkušenost pouze z fáčka kde stačilo koupit termostat, těsnění a možná šrouby icon_smile.gif

Fabia 1.4MPI 50kW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hm, tak jsem si koupil termostat a novou chladící kapalinu s tím že si to vyměním. Jen vypustím vodu začlo chcát, říkám OK už to dodělám. Rozeberu termostat a ten se rozpadl. Ty plastové packy co ho drží ve víku byly ulomené. Nabízí se základní otázka kde jsou ty packy ??? Chladící systém asi nemá něco jako je filtr :) Bojim se jak kráva kde teď jsou a můžou bránit průchodu chladící směsi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...

Dobrý den, dneska jsem potřeboval přejet jen 2km a když sem dojel tak teplota ukazovala zruba 60°C. Šáhl jsem na chladič a byl horkej. Je termostat KO, nebo propouští část vody i normálně? A když budu kupovat nový mám koupit kompletní, nebo jen některou část z něho? Moc tomu nerozumím. Mám Fabii 1.4MPI 50kW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Jaké máte zkušenosti s těmi termostaty? Mě se původní rozpadl jako asi všem. Výrobce vymyslel, že tah pružiny drží dvě plastové packy. Ty nevydrží a prasknou. Koupil jsem čínský víko, kde byl klasický kovový termostat a ve víku ho držela ocelová sejgrovka (nevím jak se to přesně píše). Tomu jsem věřil víc. Po jízdě v Alpách, kde se Fabia dost potila, začala téct chladicí kapalina kolem příruby. Bohužel se příruba víka zkroutila. Takže uchycení termostatu dokonalé, ale zase materiál víka z čínské rýže. Koupil jsem tedy víko s termostatem originál a už to zase po roce netopí. Asi zase praskla plastová paska či obě. Bych se z těch kurvítek podělal. Nevíte co by mohlo vydržet? Nejlepší byl celokovový budník na termostat ve Favoritu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam ten se segrovkou, a neni to china ale pro zmenu POLAK drzi furt i v rakouskych alpach v lete vydrzel jak sjizdeni tak i vyjizdeni ;)

 

    origo novej mam doma a nevim no,... od tech sem uz upustil,.. nechci aby mi pak plastovy soucasti proudily chladicim okruhem ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...