Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim, mohl by nekdo poradit ohledne teto chyby? rozsviti se oranzova kontrolka vyfukoveho potrubi, tu je vypis z diagnostiky:

 

 

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor (J623-CFGB)       Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb
   Řídící jednotka SW: 03L 906 018 CJ    HW: 03L 906 018 BR
   Díl: R4 2,0L EDC   H21 7104  
   Revize: 42H21---    Seriové číslo:               
   Kódování: 001D001A042400080000
   Dílna #: WSC 33361 790 00999
   ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018CJ 003005
   ROD: EV_ECM20TDI01103L906018CJ.rod
   VCID: 74E3D8E36E2B

1 Fault Found:
5120 - rada valcu 1 - sonda 1: signal prilis vysoky
          P2196 00 [237] -  -
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 1
                    Kilometry: 303141 km
                    Datum: 2067.14.22
                    Čas: 16:49:34

Readiness: 1 1 0 0 0

 

 

prikladam jeste fotku z mereni vstriku za studena, mohl by mi nekdo rict jestli jsou ty hodnoty jeste vpoho a proc je jeden v plusove honote a ostatni v minusu. diky predem

 

vstriky.jpeg

Ke vstřikům - pokud jsi měřil opravdu studený motor (30 sec po startu), tak velmi orientačně se dá říct, že jsou ještě OK.

Hodnoty +2 mg jsou už na zvážení výměny.

Optimální chod motoru by byl kolem nuly, proto někde ŘJ přidá nebo ubere.

Problém je v kombinovanom senzore plniaceho tlaku a teploty nasavaneho vzduchu. Vymeniť. 

https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/03g906051e-snimac-odchylky-tlaku-de-22803.html

 

Vstreky... 

Tak neviem prassat, ale vraj - 2,8 až +2,8 mg je ešte ok... 

https://www.autoconnect.sk/www-autoconnect-sk/5-NAVODY-POSTUPY/29-Kontrola-vstrekovacou-TDI-VAG

 

A to má byť motor už zahriaty na 90'.

 

Vstreky sa riešia inak tuto:

https://forum.skodahome.cz/topic/139202-výmena-vstrekov/

 

Upraveno od r_e_n_e

Sorry ak je to OT.

 

S tymi vstrekmi to ma asi kazdy inak... co odbornik to iny pristup. Mne kamarat zo Skodovky povedal, ze podla predpisu musia merat do 30 sekund po starte studeneho motora.... Ale netvrdim, ze to je svata pravda, len predavam, ako mi bolo povedane. A tak isto hodnoty, niekto hovori +/-1, niekto +/-3 , nikto +/-2.8...  co som este nevidel, je auto, ktore by malo vsade 0.0. Mozno nejaka formula? :D Ale myslim si, ze pri studenom motore sa tie odchylky pripadne vadny vstrek prejavia asi najviac, ci?

  • Autor

Diky, za rady, ten senzor vymenim a snad uz bude pokoj. Mel jsem to pred necelym rokem v autorizovanym servisu Skoda, a tam nevedeli co stim :/ kdyz se chyba vymaze, za cas se to zas rozsviti, naposled kdyz jsem tomu na krizovatce trosku dal tak se kontrolka rozsvitila.

 

Na vstriky jsem se ptal z duvodu toho ze mi zacal motor jaksi klepat, daval jsem to poslechnout kolegovi v praci, moc chytrej ztoho nebyl ale rikal ze mozna hydrostely nebo vstriky. Zkusim sem nahrat ten zvuk treba nekdo poradi.

Motor ma uz pres 300k km

Nebo možná taky unavený setrvák, ten taky umí "klepat"

  • Autor

Setrvak je vymeneny, asi pred 2000km

Máš urobený dieselgate? 

  • Autor

Tak nahodil jsem zvuk motoru, je to takove to cvakani, snad to bude slysitelne.

Jinak dieselgate tam nemam udelanej- na co by to melo vliv? :)

superb_zvuk_v_motoru.m4a

  • Autor

bylo to natacene pri volnobehu, to spis udelalo to ze jsem se s telefonem presel na jine misto. Klepe to jak pri studenem tak pri zahratem motoru, je jedno kolik jsem ujel km. A nemam pocit ze by se to klepani nak zvysoval s plynem. Zvuk se neprenasi do kabiny auta, je slysitelnej az kdyz jsou otevrene dvere.

  • 2 měsíce později...
V 28. 3. 2019 na 16:28, r_e_n_e napsal:

Problém je v kombinovanom senzore plniaceho tlaku a teploty nasavaneho vzduchu. Vymeniť. 

https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/03g906051e-snimac-odchylky-tlaku-de-22803.html

 

Vstreky... 

Tak neviem prassat, ale vraj - 2,8 až +2,8 mg je ešte ok... 

https://www.autoconnect.sk/www-autoconnect-sk/5-NAVODY-POSTUPY/29-Kontrola-vstrekovacou-TDI-VAG

 

A to má byť motor už zahriaty na 90'.

 

Vstreky sa riešia inak tuto:

https://forum.skodahome.cz/topic/139202-výmena-vstrekov/

 

Zdravím,nějak ten senzor  03G 906 051 E nemohu najít.Můžete napsat kde se nachází. Děkuji mám OII 2.0 TDI (CR) 2011 4x4 

To vypadá na senzor co je dole na hadici u cooleru, prakticky hned pod spodním krytem motoru, skoro u nárazníku na spolejzdcově straně

 

  • Autor

Ano jak popisuje Prassat, staci zhodit spodni kryt. Pristup celkem spatnej (na trikrat zlomena ruka:)), ale podarilo se. Kazdopadne v mem pripade vymena nepomohla, po cca 100km chyba opet vyskoci :/

Ty Indy, problém bude u tebe spíš v té lambdě na DPFku ne? 

 

 

  • 2 roky později...

Nazdar, mám rovnaký problem 2,0 TDI 103kW, CR,  ta posledna rada od prassata zabrala?

Mimo toto, mne cuká auto okolo 1500otáčok ked pridávam asi EGR?

 

Nazdar, pomohla ta posledna rada??  mam rovnaky problem 2,0TDI 103kw   dakujem

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.