Leden 26, 201510 r A odber,sedi? Polaritu na otvaranie mas zistenu ? Upraveno Leden 26, 201510 r od Piaggio
Leden 26, 201510 r jo polaritu jsem zjistil uz drive, jak jsem to promeroval P1(+) a P2(-) = ODEMKNOUT P1(-) a P2(+) = ZAMKNOUT
Leden 26, 201510 r Teď přemýšlím, jestli by se ti už nevyplatilo, ten zámek vykuchat. Stejně má očividně nějakou vadu, je otázka jestli půjde odstranit, a na vrakárně za něj dáš pár stovek...
Leden 26, 201510 r Este by som skusil 20V. Kratkodoby impulz by nemal byt problem. Keby si poznal odber zdraveho zamku mohol by si napatie kontrolovane zvysit,aby bol odber porovnatelny.
Leden 26, 201510 r Teď přemýšlím, jestli by se ti už nevyplatilo, ten zámek vykuchat. Stejně má očividně nějakou vadu, je otázka jestli půjde odstranit, a na vrakárně za něj dáš pár stovek... pokial z vrakaca tak hej,ale origo masny . a cinu by som nedaval. Ono ja som ulomeny element v zamku este nemal,akurat motor ,ale to sa dalo
Leden 26, 201510 r tak jsem provedl měření motoru ze zámku-6-10ohm podle otočení=62ohm je moc a motor nemá sílu provézt úkon odsafe.
Leden 26, 201510 r Cize napatie treba asi 10nasobne. Este pred "dobre mienenou ranou kladivom" - co by som nerobil ,prilozit primerany elyt nabity na usmernene sietove Lenze na to treba uz daaku elektro kvalifikaciu a poznamku/nalepku: "toto nikdy domA NESKUSAJTE, moze dojst k zraneniu osob,poziaru,pouzite ochranne okuliare." A na vlastnu zodpovednost... Ale tu uz by mohlo badat daake vysledky Ja ked som vycerpal modifikacie bytov v komforke -kedysi davno,ked to bolo este tajne- , a chcel som dojazdy okien, a po mnohych mailoch,kedy sa doticny nedal zlomit ..... Musel som za nasim cosbym na vylet cez kopec. Aj som sa odviezol, aj som videl kus sveta aj Cosbyho aj som mal koncne najnovsiu tuning upravu - dojazdy. Takze by som sa este rozhodol takto na koniec,za kolegom co ma to "udelatko".. Upraveno Leden 26, 201510 r od Piaggio
Leden 26, 201510 r To je špatně. Kond dá velký proud krátkou dobu a ty uhlíky se přivaří. Je třeba 600V a proud co ničemu neuškodí cca 50-100mA a 20V s velkým proudem. Tyto 2 samostatné zdroje spojit přes diody paralelně a samozřejmě je galvanicky oddělit od sebe a sítě. Používají to lidi tak aby je to neutlouklo. Ale ta radost, když to cvakne a čudl je venku.
Leden 26, 201510 r Hosi nedalo mi to, vzal jsem 20V adapter a zasel jeste jednou do garaze, nechci byt sprosty, ale ty k*rvy konecne povolily!!! Parkrat jsem tuknul, slo slyset jak se zamek snazi odemknou cim dal vic a nakonec ho odemkl!! Takze co ted dal? BTW: Diky vsem za rady moc.
Leden 26, 201510 r Nu teď ten zámek vyndej a rozeber. Proletuj vše a rozeber motorek, očisti a proškrabej komutátor-uhlíky mají určitě ještě vice než polovic a zase to slož. No a připrav se na druhé dveře. Podle mé zkušenosti odchází nejdříve pravé zadní. Otázka zní proč, mám sice zatím neověřenou teorii proč tomu tak je, ale to je jiná kapitola. Upraveno Leden 26, 201510 r od misumi
Leden 26, 201510 r Hosi nedalo mi to, vzal jsem 20V adapter a zasel jeste jednou do garaze, nechci byt sprosty, ale ty k*rvy konecne povolily!!! Parkrat jsem tuknul, slo slyset jak se zamek snazi odemknou cim dal vic a nakonec ho odemkl!! Takze co ted dal? BTW: Diky vsem za rady moc. Bingo
Leden 26, 201510 r Nu teď ten zámek vyndej a rozeber. Proletuj vše a rozeber motorek, očisti a proškrabej komutátor-uhlíky mají určitě ještě vice než polovic a zase to slož. No a připrav se na druhé dveře. Podle mé zkušenosti odchází nejdříve pravé zadní. Otázka zní proč, mám sice zatím neověřenou teorii proč tomu tak je, ale to je jiná kapitola. Ta teoria by ma zajmala. Je to nieco v duchu: prave zadne zamky robila nocna piatkova zmena ?
Leden 26, 201510 r Nu teď ten zámek vyndej a rozeber. Proletuj vše a rozeber motorek, očisti a proškrabej komutátor-uhlíky mají určitě ještě vice než polovic a zase to slož. No a připrav se na druhé dveře. Podle mé zkušenosti odchází nejdříve pravé zadní. Otázka zní proč, mám sice zatím neověřenou teorii proč tomu tak je, ale to je jiná kapitola. Ok zítra na to mrknu
Leden 27, 201510 r Páteční směna na to asi nemá vliv. Zámky dostávají už hotové ,ale má na to vliv délka kabelů. Ten prach se usazuje víc u motoru, který se točí pomaleji, zřejmě vlivem odstředivé síly. A ještě dotaz: přišel někdo na co na zámku je pružina z 1mm ocelového drátu která vede od ničeho nikam a nic nedělá_?
Leden 27, 201510 r Ta pružina nic nearetuje. Několikrát mi zůstala po opravě na stole a nic se nestalo.
Leden 27, 201510 r Zrovna ni přinesli zámek od číňanů, který fungoval 2 dni. Nebrat! Jinak ta pružina je ta, která vypadne když oddělíš mechanickou část od elektrický. Upraveno Leden 27, 201510 r od misumi
Leden 27, 201510 r Tak čínskej zámek opraven. Číňan zapomněl ohnout plíšek u sejfovaciho mikrospínače e onen plech bránil pohybu liště. Ale stojí jen 600kč. No nekupte to.
Leden 27, 201510 r Zdravim, takze nejake nove informace, jako prvni jsem si vsimnul, ze i kdyz byly dvere otevrene, tak VAG porad psal, ze jsou v safe, po rozebrani jsem uz vedel proc (viz. foto). Takze jsem tam napajel smycku. No ted uz VAG pise vse dobre, zkousel jsem rucne cikat na mikrospinace, psalo to dobre (odemceno/zamceno). No nicmene zamek se ted pro zmenu nechce zamknout. Pokud ho zamknu rucne a otevru dalkacem, tak v pohode. Pokud dalkacem, tak se jenom trochu posune, ale ne dostatecne, odemkne bez problemu. Upraveno Leden 27, 201510 r od Martin Zwierzyna
Leden 27, 201510 r Nicmene taky jsem se pozastavoval nad ucelem te pruziny, co je u tahla vnejsi kliky, nevim na co tam je ... nepochopil jsem to moc ... Upraveno Leden 27, 201510 r od Martin Zwierzyna
Leden 27, 201510 r Kdyz uz mi teda nic jineho nezbyva, zeptam se jeste na to, na co jsem se ptal na zacatku, cim muze byt zpusobene to, ze kdyz trisknu dvermi ridice, tak se nekdy stane, ze mi to zamkne auto?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.