Joker 85 Vloženo 6. Červen 2019 Vloženo 6. Červen 2019 před 5 hodinami, bobanHTP napsal: Ahoj, prohlídka Scaly redakcí Auto7 cituji přesně: "Zevrubná prohlídka odhalila přidané nosníky, okatě přivařené k malé platformě..." Nevím kolik viděli kluci v redakci auto7 samotných karoserií, popřípadě jaké dotyčný redaktor má vůbec základní informace o výrobě karoserie aut atd, ale zbytečný bugr kvůli ničemu. Tohle je dalo by se říct v menší či větší míře běžná praxe a nemá to apsolutne na bezpečnost a tuhost vozu žádný negativní vliv. Doporučuji dotyčnému panu redaktorovi se jít podívat třeba na blbý vrakoviště aby viděl aspoň jednou V životě jak vypadá holý skelet než začne psát. Akorát se tím dává brouk do hlavy lidem který o tom nemají ani páru. 1 2 Citovat
Twisted Vloženo 6. Červen 2019 Vloženo 6. Červen 2019 před 5 hodinami, bobanHTP napsal: Ahoj, prohlídka Scaly redakcí Auto7 cituji přesně: "Zevrubná prohlídka odhalila přidané nosníky, okatě přivařené k malé platformě..." Já proti Scale nic nemám, jen mě vždy dostane do varu tvrzení Škody. Scala je prostě vůz segmentu B, dle mého je i předražená a už vůbec nepředčí zvyklosti materiálů a zpracování v segmentu C! Každý si může zkusit sednout do Focusu, Meganu, Astry, 308, nového Ceedu a i30 a ověřit si to :-) Když si sedneš do libovolného B segmentu a do Scaly, tak musíš uznat, že nejde o srovnatelná auta. I to Polo je uvnitř bakelit a místa tak akorát. A naopak by mě zajímalo, o jakých zvyklostech materiálů a zpracování v C segmentu mluvíš, resp. kde přesně v interiéru Korejci, Megane nebo Astra tolik kvalitativně překonávají Scalu. Spoiler Co se týče Autofora, to už není ani tak podprůměr, jako bulvární stoka. Citovat
Jan R. Vloženo 6. Červen 2019 Vloženo 6. Červen 2019 Mám nasdílený ten test z Auto7, mohu poslat přes SZ odkaz ? 1 Citovat
Jan R. Vloženo 6. Červen 2019 Vloženo 6. Červen 2019 Spíše, kde se šetřilo jsou karosářské varianty v nižší střední třídě. Taková nevýrazná na statistikách Mazda 3, Civic mají aspoň dvě. Po neúspěchu Fabie Sedan, kdyby zkusili postavit šmrncovní sedan stylu R.GrandCoupé a nastavit politiku jako Mazda3 - stejná cena, třeba by se chytil. Citovat
Twisted Vloženo 6. Červen 2019 Vloženo 6. Červen 2019 Mazda 3 a Civic mají těžiště prodejů v USA, kde je sedan povinnost. Osobně si myslím, že Škoda taky přijde se sedanem, kvůli východním trhům, ale kdy a co bude mít společného se Scalou, to je otázka. Citovat
bobanHTP Vloženo 7. Červen 2019 Autor Vloženo 7. Červen 2019 před 17 hodinami, Twisted napsal: Když si sedneš do libovolného B segmentu a do Scaly, tak musíš uznat, že nejde o srovnatelná auta. I to Polo je uvnitř bakelit a místa tak akorát. A naopak by mě zajímalo, o jakých zvyklostech materiálů a zpracování v C segmentu mluvíš, resp. kde přesně v interiéru Korejci, Megane nebo Astra tolik kvalitativně překonávají Scalu. Zobrazit skrytý obsah Co se týče Autofora, to už není ani tak podprůměr, jako bulvární stoka. Ahoj Polo má měkčené plasty, Fiesta také, Clio také a to nepočítám to nové, Rio také. Rozdíl je, že si nehrají na sement C :-) Druhý fakt je ta netkaná textílie stropu, tam chci ještě pozjišťovat více, jak je to u jiných značek.. Citovat
Clerfayt Vloženo 7. Červen 2019 Vloženo 7. Červen 2019 V 3. 6. 2019 na 21:35, miklisek napsal: No to bude tedy téma.... No jasně, Miklisek je machr, ten by si hravě dokázal nedostatky předělal k obrazu svému. :-) 1 Citovat
Twisted Vloženo 7. Červen 2019 Vloženo 7. Červen 2019 @bobanHTP Seděl jsem v Polu i Cliu a řekl bych k nim asi tolik, že měkčená vrchní část palubky fakt nedělá kvalitní interiér. Rio snad ani měkčené plasty nevede. Myslím, že v tomhle ohledu si Scala s levnějšími zástupci C segmentu nemá co vyčítat. Citovat
Lancelot Vloženo 7. Červen 2019 Vloženo 7. Červen 2019 V 6. 6. 2019 na 14:50, Jan R. napsal: Jj nemá to cenu pitvat Článek ti mohu zase ofotit a nasdílet, časák jsem si koupil v ut, ale nebyl čas ho studovat, 6 nebo 8 stran ten test 1.0 Style. Vrátil bych se k tématu šetření podběhy Doma jsou 3 Fabie 1 2002-3, jedna je dovoz z D a má vzadu koberec v podběhu. Jestli třeba na ty lepší trhy nebudou auta tím vybaveny ? Na FI sedan 2001 střední výbavy byly v zadních podbězích koberce taky a bylo to auto pro český trh. Takže v tom asi klíč nebude, logiku v přidávání a ubírání těchto prvku výbav jsem za celou dobu neobjevil - hezký příklad je tlumení kapoty, které se napříč modely, modelovými roky a motorizacemi přidává a ubírá. U Scaly mi přijde dost absurdní ta neštelovatelná loketka, to mi hlava nebere. Citovat
miklisek Vloženo 8. Červen 2019 Vloženo 8. Červen 2019 Koberce v podbězích byly i FI kvůli hluku, zvlášť od kamínků na silnicích. Tohle mi říkal dodavatel těch podběhů, když je vyráběl pro Škodovku v prvních letech výroby FI náhradní technologií vakuovým tvarováním a lepení koberce byl pěknej vopruz. Prostě se s tím smířte, že 99% současných modelů se spalovacím motorem takováto protihluková opatření mít nebude. Cena, cena cena.... Nebo si počkejte na elektromobily, tam jsou jízdní hluky pro konstrutéry velký oříšek. Citovat
Jan R. Vloženo 8. Červen 2019 Vloženo 8. Červen 2019 Jestli myslíš loketku z Golfu VII vysouvací a aretace v jakékoliv poloze, ta se snad ani čekat nedala při šetření každého eura aspoň nějaká, že tam je. Ani si nevybavuji, co má třeba Polo. Citovat
Lancelot Vloženo 8. Červen 2019 Vloženo 8. Červen 2019 Stačilo by aspoň výškové nastavení. I když nechce se mi věřit, že třeba opěrka co byla v OII by byla nějaká složitá. Tam měli když tak nechat tu co je v FIII, Rapidu a minulém Polu, ta jde štelovat aspoň výškově. U té FI byl ten zadní podběh i s kobercem dost hlučný, si to pamatuji ještě jako mladistvý, kdy jsem seděl vzadu a zadní kolo bylo hrozně slyšet. Citovat
Jan R. Vloženo 8. Červen 2019 Vloženo 8. Červen 2019 Proto dozadu přidali těsnění na dveře aby hluk aspoň trochu potlačili.Dnes, když jsem koukal do ceníku píší loketka s nastavením, já to při předváděčkách nějak nezkoumal. Citovat
Twisted Vloženo 8. Červen 2019 Vloženo 8. Červen 2019 Myslím, že je nastavitelná podélně, ne? 1 Citovat
bicista Vloženo 22. Červenec 2019 Vloženo 22. Červenec 2019 Co mi vadi ze operka ridice neni vyskove nastavitelna. To je fakt fail jak stehno obvzlast kdyz opera na dverich je podstatne vyse. Dale pokud je vyklopna operka i na zadnich sedackach neni tam prostup do kufru, treba na protazeni lyzi. Treba Kamiq interierove vychazi ze Scaly a ten prostup v zadnich sedackach ma. Proc to nedali do Scaly mi hlava nebere. Citovat
bicista Vloženo 22. Červenec 2019 Vloženo 22. Červenec 2019 před 20 minutami, Martab napsal: Kamiq má průvlak? Ano ma videl jsem ho. Citovat
Martab Vloženo 22. Červenec 2019 Vloženo 22. Červenec 2019 Aha, ty předprodukční taky neměli: Tak třeba když došlo u Kamiqu ke změně, tak i Scala by mohla třeba s novým MR dostat změnu. Bylo by to dobré, protože absence průvlaku je opravdu zvláštní... Citovat
bicista Vloženo 23. Červenec 2019 Vloženo 23. Červenec 2019 Tak se omlouvam na salonu jsem cumel do Karoqu. Kamiq pruvlak taky nema. Jinak ale na solonu rikali ze pripominky k loketni operce a pruvlaku jsou znacne, tak treba s tim skodovka casem neco udela. Dale jsem zjistil, ze scala nema slot na SD kartu, takze hudba jen z USB, kde tedy vam to nekde bude couhat s rizikem ulomeni nebo se to bude bimbat na kabelu. To jsou uspory fakt k zbliti. Citovat
stanmar Vloženo 23. Červenec 2019 Vloženo 23. Červenec 2019 K USB - tohle snad nezlomíš.... 2 Citovat
Jan R. Vloženo 23. Červenec 2019 Vloženo 23. Červenec 2019 To není problém, USB-C má budoucnost než SD karty. Dá se koupit rovnou USB-C, časem určitě více variant i černá ( mám ve F3) bude a takového čudlu si zloděj těžko všimne. Hudba je lepší streamovat. Citovat
Martab Vloženo 23. Červenec 2019 Vloženo 23. Červenec 2019 USB-C budoucnost má, ale třeba mne by vadilo že to prostě bude v interiéru někde trčet (ať je ta fleška sebemenší), kdyby bylo aspoň jedno USB-C nějak ukryté, jako v FIII, nebo někde v loketce... Takže zbývá jen streamovat. 1 Citovat
ka_r_los Vloženo 23. Červenec 2019 Vloženo 23. Červenec 2019 Mě osobně vadí, že tam není USB-A + USB-C. Kdo z nás, co má telefon s USB-C konektorem má USB-C i na straně síťové nabíječky... Citovat
Martab Vloženo 23. Červenec 2019 Vloženo 23. Červenec 2019 To už se probíralo, sama ŠA přiznala, že nešekala, že se USB-C bude rozšiřovat takto pomalu, čekali že v době uvedení Scaly již bude USB-C běžné. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.