Přejít na obsah

Kde se šetřilo


bobanHTP

Doporučené příspěvky

před 5 hodinami, bobanHTP napsal:

Ahoj, prohlídka Scaly redakcí Auto7 cituji přesně:  "Zevrubná prohlídka odhalila přidané nosníky, okatě přivařené k malé platformě..."

 

Nevím kolik viděli kluci v redakci auto7 samotných karoserií, popřípadě jaké dotyčný redaktor má vůbec základní informace o výrobě karoserie aut atd, ale zbytečný bugr kvůli ničemu. 

Tohle je dalo by se říct v menší či větší míře běžná praxe a nemá to apsolutne na bezpečnost a tuhost vozu žádný negativní vliv. 

Doporučuji dotyčnému panu redaktorovi se jít podívat třeba na blbý vrakoviště aby viděl aspoň jednou V životě jak vypadá holý skelet než začne psát. 

Akorát se tím dává brouk do hlavy lidem který o tom nemají ani páru. 

 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, bobanHTP napsal:

Ahoj, prohlídka Scaly redakcí Auto7 cituji přesně:  "Zevrubná prohlídka odhalila přidané nosníky, okatě přivařené k malé platformě..."

Já proti Scale nic nemám, jen mě vždy dostane do varu tvrzení Škody. Scala je prostě vůz segmentu B, dle mého je i předražená a už vůbec nepředčí zvyklosti materiálů a zpracování v segmentu C! Každý si může zkusit sednout do Focusu, Meganu, Astry, 308, nového Ceedu a i30 a ověřit si to :-)

Když si sedneš do libovolného B segmentu a do Scaly, tak musíš uznat, že nejde o srovnatelná auta. I to Polo je uvnitř bakelit a místa tak akorát. A naopak by mě zajímalo, o jakých zvyklostech materiálů a zpracování v C segmentu mluvíš, resp. kde přesně v interiéru Korejci, Megane nebo Astra tolik kvalitativně překonávají Scalu.

 

Spoiler

Co se týče Autofora, to už není ani tak podprůměr, jako bulvární stoka.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spíše, kde se šetřilo jsou karosářské varianty v nižší střední třídě.

Taková nevýrazná na statistikách Mazda 3, Civic mají aspoň dvě.

Po neúspěchu Fabie Sedan, kdyby zkusili postavit šmrncovní sedan stylu R.GrandCoupé a nastavit politiku jako Mazda3  - stejná cena, třeba by se chytil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 hodinami, Twisted napsal:

Když si sedneš do libovolného B segmentu a do Scaly, tak musíš uznat, že nejde o srovnatelná auta. I to Polo je uvnitř bakelit a místa tak akorát. A naopak by mě zajímalo, o jakých zvyklostech materiálů a zpracování v C segmentu mluvíš, resp. kde přesně v interiéru Korejci, Megane nebo Astra tolik kvalitativně překonávají Scalu.

 

  Zobrazit skrytý obsah

Co se týče Autofora, to už není ani tak podprůměr, jako bulvární stoka.

 

Ahoj Polo má měkčené plasty, Fiesta také, Clio také a to nepočítám to nové, Rio také.  Rozdíl je, že si nehrají na sement C :-) Druhý fakt je ta netkaná textílie stropu, tam chci ještě pozjišťovat více, jak je to u jiných značek..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 6. 6. 2019 na 14:50, Jan R. napsal:

Jj nemá to cenu pitvat emoji16.png
Článek ti mohu zase ofotit a nasdílet, časák jsem si koupil v ut, ale nebyl čas ho studovat, 6 nebo 8 stran ten test 1.0 Style.

Vrátil bych se k tématu šetření podběhy
Doma jsou 3 Fabie 1 2002-3, jedna je dovoz z D a má vzadu koberec v podběhu. Jestli třeba na ty lepší trhy nebudou auta tím vybaveny ?

Na FI sedan 2001 střední výbavy byly v zadních podbězích koberce taky a bylo to auto pro český trh. Takže v tom asi klíč nebude, logiku v přidávání a ubírání těchto prvku výbav jsem za celou dobu neobjevil - hezký příklad je tlumení kapoty, které se napříč modely, modelovými roky a motorizacemi přidává a ubírá.

 

U Scaly mi přijde dost absurdní ta neštelovatelná loketka, to mi hlava nebere.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koberce v podbězích byly i FI kvůli hluku, zvlášť od kamínků na silnicích. Tohle mi říkal dodavatel těch podběhů, když je vyráběl pro Škodovku v prvních letech výroby FI náhradní technologií vakuovým tvarováním a lepení koberce byl pěknej vopruz. Prostě se s tím smířte, že 99% současných modelů se spalovacím motorem takováto protihluková opatření mít nebude. Cena, cena cena.... Nebo si počkejte na elektromobily, tam jsou jízdní hluky pro konstrutéry velký oříšek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stačilo by aspoň výškové nastavení. I když nechce se mi věřit, že třeba opěrka co byla v OII by byla nějaká složitá. Tam měli když tak nechat tu co je v FIII, Rapidu a minulém Polu, ta jde štelovat aspoň výškově.

 

U té FI byl ten zadní podběh i s kobercem dost hlučný, si to pamatuji ještě jako mladistvý, kdy jsem seděl vzadu a zadní kolo bylo hrozně slyšet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Co mi vadi ze operka ridice neni vyskove nastavitelna. To je fakt fail jak stehno obvzlast kdyz opera na dverich je podstatne vyse.

Dale pokud je vyklopna operka i na zadnich sedackach neni tam prostup do kufru, treba na protazeni lyzi. Treba Kamiq interierove vychazi ze Scaly a ten prostup v zadnich sedackach ma. Proc to nedali do Scaly mi hlava nebere.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se omlouvam na salonu jsem cumel do Karoqu. Kamiq pruvlak taky nema. Jinak ale na solonu rikali ze pripominky k loketni operce a pruvlaku jsou znacne, tak treba s tim skodovka casem neco udela. Dale jsem zjistil, ze scala nema slot na SD kartu, takze hudba jen z USB, kde tedy vam to nekde bude couhat s rizikem ulomeni nebo se to bude bimbat na kabelu. To jsou uspory fakt k zbliti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...