Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím,

 

Měl někdo zkušenosti nebo dokáže někdo poradit jakou příčinu může mít mírné cukání motoru při akceleraci u Škody Octavie 1.4 TSI 103kw 11/2014 (kod motoru CHPA).

 

Děje se to prakticky u každé zařazené rychlosti, co jsem vypozoroval, tak zhruba od 1500 do 3500 otáček. Při razantnějším zrychlení ve vyšších otáčkách problém neregistruju.

 

Diagnostika neukázala žádnou chybu, výkon nechybí.

 

Děkuji za odpovědi.

 

Studený nebo zahřátý motor? Kontrola zapalování - svíčky, cívky, kabely, vynechávání zapalování v diagnostice, vstřikovací ventil, regulace turba, palivový filtr, etc. - to může být skoro nekonečná řada možností, případně jejich kombinace. Koukni také třeba SEM.

  • Autor

Studený i zahřátý motor. Měl jsem to ve škodovce na kompletní kontrole auta. Dívali se na to a nenašli nic v diagnostice. Doporučili mi vyměnit svíčky, jelikož jsou tam déle než je zdrávo, takže to snad pomůže.

 

Díky za reakci.

Hm, no to je snad sakra základ... Výměnný interval je 60 000 km.

  • 5 let později...

Ahoj. Jaký byl výsledek? Pomohla výměna svíček? Mám aktuálně stejný problém. Svíčky vyměněny problém přetrvává 

Měniči, na to nemá cenu reagovat - diagnostika a když nic, tak začít měnit, žádná motorařina. Jak zde psáno - cívky, kabeláž, stav autobaterie. Co když problém vzniká někde od nápravy, kol, brzd...? Roli může hrát diferenciál. Zakarbonované ventily, válec, hlava (přímovstřik), vstřikovače. Nekvalitní/vodnaté palivo. Palivový filtr.

Obecně lze doporučit nějaké "ostřejší" aditivum jako one shot boost na intenzivní čištění, vyjet min  nádrže, pak třeba přejít na VIF, nebát se toho. Když to nepomůže, tek výměny filtrů vč. vzduchového, repas vstřikovačů. Měření komprese. Čištění sání a ventilů skořápkami. Repas turba. Pořád se ještě nepůlil motor...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.