Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím. Mám jednu otázku. Kúpil som S III z 4/2019 s 2.0 TDi 110kW, predokolku a 6 st. manuálom a má AdBlue ??? Dočítal som sa, že 110kW motory s predokolkou, majú byť bez Adblue. Nemáte neaké bližšie informácie?

Vloženo
On 10/19/2019 at 8:26 PM, honza-marek said:

Díky za takový report.  Není nad osobní zkušenost s motorem.  Ohledně zvuku, dle článků na odhlučnění dost zapracovali tak to bude asi pravda.   Nechceš autu založit kartu?

Zajtra si skúsim nájsť chvíľku a založím autu kartu. Postupne budem doplňovat ďalšie postrehy.

Vloženo
V 16. 10. 2019 na 20:47, honza-marek napsal:

Ono je to těžký.  Pokud chceš jít do nafty tak buď 140kw ověřený motor který slávou taky neoplývá.  Ve zkušební jízdě mě takdy dvakrát nenadchnul.

A nebo jít do EVO.   Navíc v půlce června si už nevybereš tak jako tak.  Protože 140kw nahradní 147kw EVO  :)

 

Co osobně ti vadí na 1,5TSI?

 

147kW EVO príde až v polovici budúceho roka?

Pár predajcov mi povedalo, že začiatkom budúceho :( Toľko čakať už nebudem môcť. Po 220k km sa na mojom začínajú ozývať prvé väčšie investície a preto by som ho chcel čo najskôr predať.

Takže to ešte viac vidím na 150k Evo, aj keď s tým prídem o možnosť štvorkolky a teoreticky aj Scouta

Vloženo

Ano je to tak.   EVO 110kw se 4x4 nenabízí.   Nezbyde ti než počkat na 147kw EVO do půlky června.   A nebo vzít současný litinový agregát 140kw 2.0 TDI.

Já osobně půjdu do EVO 110kw s DSG.  Objednávat budu zhruba za 14dní

Vloženo

Vdaka za info OnMiT312. Este by som sa rad opytal, ze ci je pravdou, ze u tohoto motora 2.0 Tdi 110 kW  si bere EGR-ko vzduch az za DPF-kom a teda by mal menej trpiet a kazit sa?

 

Vloženo (editace)

Ano, EGR si bere výfukové plyny až za DPF u EVO i  "staré" litinové verze 2.0TDi  110Kw/140Kw. 

A je potvrzeno že u těchto verzí EGR již nezlobí a nezasírá se tím pádem ani sání, bylo to myslím i ve Světě motoru.

Editováno: , autor: xtrack
Vloženo

Nakoľko doteraz som mal 110kw predokolku a manuál, tak mi prechod na 110kw automat predokolku nebude pripadať až taký veľký skok ako som plánoval, ale čo už. Budem sa utešovať L&K výbavou :)

Ešte stále rozmýšľam aj nad Passatom, nakoľko druhé auto do firmy budeme kupovať pravdepodobne Caravellu, tak uvidím aké ceny budú v porovnaní so supom.

  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 5 týdny později...
Vloženo (editace)

takze v pulce roku bude 147kw diesel, predpokladam, ze je to stejny jako je ted 150kw v Audi A6 45TDI c8 2019, nebo ne? tj VW EA288evo

 Bude verze s manualem, nebo jen DSG? no asi tusim, jen pro jistotu ;)

Editováno: , autor: whokerz
  • o 2 týdny později...
Vloženo
V 7. 1. 2020 na 16:57, whokerz napsal:

takze v pulce roku bude 147kw diesel, predpokladam, ze je to stejny jako je ted 150kw v Audi A6 45TDI c8 2019, nebo ne? tj VW EA288evo

 Bude verze s manualem, nebo jen DSG? no asi tusim, jen pro jistotu ;)

Audi A6 150kw je 40TDI (2.0l)

45TDI je slabší 3.0 (nevím teď přesně kolik kw) a "plnohodnotný "3.0 má označení 50TDI ... vzhledem k tématu vlákna irelevantní, ale přece jen pro pořádek ;-) 

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Je to značení "skupiny" kam motor spadá:

Označení Výkon (kW)
30 81-96
35 110-120
40 125-150
45 169-185
50 210-230
55 245-275
60 320-340
70 400 a více

Ale jak padlo, je to mimo téma.

 
   
   
   
   
   
   
   
   
  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Tak jsem si před třemi dny vyzvedl Superb s TDI EVO motorem (110 kW) a musim říct, že jsem nadšený. Je to moje asi desáté TDIčko a zatim nemam výhradu. Oproti motoru co jsem měl v Passatech (taky vždy 110 kW) je tohle úplně jiná písnička. Zvukový projekt i celkový feeling je jak u benzíňáku. Motor je tichý a má krásný lineární zátah. Na volnoběh když stojím ho uvnitř téměř neslyšim. Najeto mam zatim 600 km a průměrná spotřeba 5.4 l / 100 km, takže si dovedu představit, že to bude v pohodě jezdit pod 5l. 

Vloženo
V 11. 7. 2020 na 11:24, molczik napsal:

Tak jsem si před třemi dny vyzvedl Superb s TDI EVO motorem (110 kW) a musim říct, že jsem nadšený. Je to moje asi desáté TDIčko a zatim nemam výhradu. Oproti motoru co jsem měl v Passatech (taky vždy 110 kW) je tohle úplně jiná písnička. Zvukový projekt i celkový feeling je jak u benzíňáku. Motor je tichý a má krásný lineární zátah. Na volnoběh když stojím ho uvnitř téměř neslyšim. Najeto mam zatim 600 km a průměrná spotřeba 5.4 l / 100 km, takže si dovedu představit, že to bude v pohodě jezdit pod 5l. 

Pod 5 to je v pohodě.  Pokud jedeš okresky tak se dostaneš lehce na 4,7L.   Teda dle palubáku, reálně jsem to ještě neměřil

Vloženo

Ak idem predpisovo po okreskach, na 4,7 sa dostanem aj bez Evo pri normalnej jazde.

 

Minule som isiel Brno-Praha-Brno predpisovo, a tiez som mal vyslednu spotrebu 4,7 pri priemernej rychlosti okolo 90-95km/h "vdaka" stavebnym obmedzeniam.

Vloženo
V 14. 7. 2020 na 10:10, deto napsal:

Ak idem predpisovo po okreskach, na 4,7 sa dostanem aj bez Evo pri normalnej jazde.

 

Minule som isiel Brno-Praha-Brno predpisovo, a tiez som mal vyslednu spotrebu 4,7 pri priemernej rychlosti okolo 90-95km/h "vdaka" stavebnym obmedzeniam.

Ono taky záleží v jaké konfiguraci?   Já v konfiguraci - Kombi,  DSG,  19´´ kola

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...