Mktes Vloženo 25. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2019 Ahoj, mám Octavii 2,0 po FL rok výroby 2012 (CFHC) a mám problém s tím, že mi nejspíš někde uniká chladící kapalina. Když jsem na to přišel, kapalina byla kousek pod minimem, dolil jsem tedy mezi min. a max. (cca stejně od každé rysky) a po cca 200-300 najetých km, mám kapalinu zase na minimum. Doléval jsem odhadem 2-3 dcl. Měřeno na v garáži na rovné podlaze a hned po ránu, než jsem s autem odjel. Ještě když někde jedu, občas jsou za mnou vidět kapky čehosi, myslíte, že by to mohlo být právě ta kapalina? Mohl by mi někdo poradit, co by to mohlo být, kde je problém? Trochu se obávám aby to nebylo těsnění pod hlavou, nevím uplně jak to poznat, proto se obracím s dotazem sem. Díky za pomoc :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 25. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2019 Může to být i prasklá hlava, nebo třeba vodní pumpa, ale také jakýkoliv spoj na vedení kapaliny.... Může to téct úplně kdekoliv, takže nezbývá než hledat. Buď mokrý flek nebo růžovou usazeninu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mktes Vloženo 25. Srpen 2019 Autor Sdílet Vloženo 25. Srpen 2019 Když jsem ještě četl okolo, tak mi to přijde spíš na tu vodní pumpu, mám najeto 143tkm a myslím, že rozvody s pumpou nebyly měněny. Budu je měnit příští měsíc, už jsem objednaný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 26. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2019 Pokud teče pumpa bude to vidět hned po sundání krytu rozvodu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajkpark Vloženo 19. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2022 (editace) Zdravím @Mktes, mohu se zeptat, jak a jestli se to nakonec vyřešilo? Mám podobný problém, dolévám prakticky stejně jako ty, nikde nic viditelně neuniká, jen mi trošku kouřilo od výfuku (v zimních měsících, kdy je to u všech aut ale normální), když to je studený, teď jsem to dal odborníkům na TDIčka, (mám teda CEGA 125kW - O2 RS), a prý první problém byly emise (v srpnu byly emise ještě OK), měl jsem hodnoty nad 0,5, limit kouřivosti je 0,25. Tak to vzali na dílnu, udělali dekarbonizaci motoru vodíkem, a emise jsou teď v normě. Jestli to bude žrát vodu dál, ještě musím vyzkoušet, ale zajímalo by mě mezitím, jak si dopadl ty :)? Děkuji za odpověď. Editováno: 19. Prosinec 2022, autor: ajkpark Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.