Přejít na obsah

Elektromobilita ANO či NE?


DušanV

Doporučené příspěvky

Nevím zda to zde zaznělo, krom Porsche docela dobře postupuje s vývojem “ekopaliv” i Toyota, otázkou je cena a taky jak to snesou současné motory (víme jak velká diskuze byla jen se zaváděním E5/E10…)

https://www.motor1.com/news/662540/toyota-exxon-low-carbon-fuel-development/

Editováno: , autor: Martab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, Bubaq napsal:

Buď bych zbytečně najel o dost km navíc nebo bych domů přijel o hodinu dvě později. Tedy o čas, který jinak věnuju psovi, dětem, koníčkům, manželce... Děkuji, ale nechci tohle obětovat kvůli nulovému efektu pseudoekologie.

 

Dovolte mi trošku ironie - když budu jezdit s autem se spalovacím motorem tak páchám jen a pouze dobro. Systém čištění výfukových plynu slouží jako čistička vzduchu. Téměř 70% ztrát v podobě tepla, ježděním po městě významně pomáhám ušetřit sociálně slabším na nákladech topení a starým s odklízením sněhu. Krom toho přispívám k bezpečnosti na silnicích, i ten nedoslýchavý dědeček slyší, že se blíží auto.  Krom toho, že jsem ekologický, tak i šetřím čas. Můžu jezdit fakt rychle. 180km/h je v dnešních autech s dostatečnou výkonovou rezervou naprosto bezpečná rychlost a to i na okresce. Tedy za předpokladu, že se nám tám nepletou energii šetřící elektromobily a zemědělská technika. Nové traktory totiž často tyto vozy musí předjíždět a někdy i odtahovat k nejbližší nabíječce. A hlavně nemusím nikde pul hodiny nabíjet. Tento ušetřeny čas, věnuju rodině, své babičce, vaší babičce v domově důchodců, záchraně koťátek a rozvozu granulí do útulku.

 

Jinak dnes cestou do práce jsem na radiu Beat zaslechl zprávu, jak VW ztratilo pozici č. 1 na čínském trhu. Poprvé ji předběhla čínská automobilka. A to v době kdy Čína má zatím jen 25% podíl elektromobilu nově registrovaných automobilů. 

 

Dovolte mi ještě trošku té ironie: Ten kdo teď upadá do deprese, kam se evropsky automobilový trh propadá může být klidný. Občané Čínské lidové republiky totiž ještě neprohlédli klamu elektromobilů. Nemají totiž odborné motoristické novináře, jako my v ČR. Kdyby měli tu možnosti si přečíst zaručenou pravdu o elektromobilech na našem autoforu, nikdy by si elektromobil nepořídili. Vytrvejme tedy v našem přesvědčení a nenechme sebou manipulovat. Pro lepší den přikládám jeden velmi povedený článek - rychle si to přečtěte než to EU a EK smaže:

https://www.autoforum.cz/bleskovky/odstaveny-elektromobil-s-benzinovym-generatorem-v-kufru-je-smutny-pohled-do-budoucnosti-aut-eu/

 

          

Editováno: , autor: silarm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 minutami, Martab napsal:

Nevím zda to zde zaznělo, krom Porsche docela dobře postupuje s vývojem “ekopaliv” i Toyota, otázkou je cena a taky jak to snesou současné motory (víme jak velká diskuze byla jen se zaváděním E5/E10…)

https://www.motor1.com/news/662540/toyota-exxon-low-carbon-fuel-development/

Ano už jsem to psal.... E-paliva mohou být dobrou alternativou pro sportovní vozy - Porsche Ferrari ale i pro leteckou dopravu. Ale ta cena za ty paliva je vysoká, energeticky náročné na výrobu a kapacitně nezvládneme vyrobit ani zlomek co dnes spotřebováváme. 

Nákladní auta  vodík.

Osobní auta co nejvíce elektromobilita.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...a takhle konci kazda debata se zelenomozkovymi fanatiky.

Misto smysluplne diskuse, odpovedi na polozene relevantni otazky a zajmu posouvat diskusi vecnym smerem je tu jen jeden detinsky hloupy pokus se z toho nejak vyvliknout za druhym. Treba ve forme absurdne hloupych fantazii viz vyse. Bezobsazne saskovani.

Lidska hloupost neni nazor.

Editováno: , autor: Bubaq
  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych se neoznačil za fanatika. Ještě jsem se k žádnému stromu nepřivázal, neprotestoval proti dopravě ani se nepřestěhoval do jeskyně. A diskuze nekončí... Jestli, tě trocha té ironie nějak uráží, klidně mužů ten příspěvek smazat. Dal jsem ho sem na odlehčení, jako protireakci na hesla o Únoru 48, polopravd, nadávání do vymytých mozku atd. 

 

Myslím, že tady bylo v posledních dnech uvedeno dosti informaci i se zdrojem. Kdo chtěl studoval a dle svého rozumu vyhodnotil.  Já za sebe, jako člověka sympatizujícího se snahou o klimatickou neutralitu, sem i nadále budu vkládat zazdrojované informace k elektromobilitě.  A budu i rád, když to budou dělat i odpůrci elektromobilu.   

Editováno: , autor: silarm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 hodinami, Tonda-B napsal:

Tak to si počínáme podobně.

Já si třeba ke kávě objednávám neperlivou (v nejhorším jemně perlivou) vodu. Prostě minimum CO2...

CO2 neutrální člověk vůbec nepije kafe, ale sedí nahatej před jeskyní, pije vodu z louže, snaží se moc nedýchat a přemýšlí, jak ekologicky zkrátit svojí zbytečnou CO2 emitující existenci na téhle planetě

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 minutami, lojzik76 napsal:

CO2 neutrální člověk vůbec nepije kafe, ale sedí nahatej před jeskyní, pije vodu z louže, snaží se moc nedýchat a přemýšlí, jak ekologicky zkrátit svojí zbytečnou CO2 emitující existenci na téhle planetě

 

tak takhle rozhodně CO2 neutrální člověk nepřemýšlí.... Ten přemýšlí jak rozumně omezit tvorbu CO2 a jak C02 z atmosféry odebrat a to jak přirozeně tak i pomocí nových technologie. Je to opravdu komplexní téma.  To je neutralita, kterou se svět rozhodl do roku 2050 dosáhnout

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Abych přidal něco trochu jiného, ale něco co se i té elektromobility týká a bude v budoucnu rozhodně týkat a to je nedostatečná záložní kapacita jiných zdrojů energie mimo těch  OZE a taktéž  nedostatečná kapacita akumulace energie. Všichni víme, že jaderná energie tzv. ekologům nevoní, uhlí a zemní plyn také ne. Nesvítí a nefouká pořád. Největší tzv. akumulátor energie u nás v ČR je podle mne přečerpávačka Dlouhé Stráně a ta má energeticky úložnou kapacitu 3,7 GWh . Není to setsakra málo, když dle ekologů a mnohých politiků z EU nechceme žádný fosilní záložní zdroj a ani to jádro?  A vyřazené baterie z elektromobilů a z  nich udělaná úložiště a jejich kapacita, nebo napojení akumulačních baterií do sítě z fotovoltaik, nebo napojené nabité  elektromobily zpětně na síť ? Za jak dlouho se vyčerpá jejich kapacita, když v zimě potřebujeme topit, svítit a  průmysl v naší doposud industriální zemi nebudeme chtít třeba v zimě odstavovat? Nebudu hledat čísla, budu používat selský rozum a tak se ptám. Jak dlouho s takto naakumulovanou energií a bez jiných záložních zdrojů vydržíme? Všechny ty hypotetické  bateriové zdroje odhaduji na pár hodin, přečerpávačku  DS na pár desítek hodin a co potom? Takže,  já to vidím tak, že pokud nebudem chtít sami mrznou, nebo zastavovat výrobu, tak jaderky a zemní plyn přežije i naše vnoučata, ekologům a některým politikům navzdory. 

Jinak to, že nemáme zatím žádné velké akumulační zdroje ( a  pochybuji, že nějaké velké, aby nás v zimě ochránili a zachránili  v dohledné době mít  budeme) tak o tom vypovídá i to, že ČEPS na velikonoce musel odpojovat solární elektrárny od sítě. No samozřejmě, že se to mnohým nelíbilo. 

 

https://www.efotovoltaika.cz/ceps-uz-zacal-vypinat-solarni-elektrarny-od-site-je-to-nevidane-barbarstvi/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_vert_ab=0&dop_vert_id=leg0&dop_req_id=Gv7jFZL0Lgx-202304190808&dop_id=20397671

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 minutami, silarm napsal:

 

To je neutralita, kterou se svět rozhodl do roku 2050 dosáhnout

 

Žádná  uhlíková  neutralita ani existovat nemůže a nebude. Je to fikce a mediální věc, to bychom jako lidstvo museli přestat existovat. Menší uhlíková zátěž ano, ale uhlíková neutralita??? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 25 minutami, silarm napsal:

 

tak takhle rozhodně CO2 neutrální člověk nepřemýšlí.... Ten přemýšlí jak rozumně omezit tvorbu CO2 a jak C02 z atmosféry odebrat a to jak přirozeně tak i pomocí nových technologie. Je to opravdu komplexní téma.  To je neutralita, kterou se svět rozhodl do roku 2050 dosáhnout

 

ne, to se nerozhodl svět, ale jedinci, kteří se myslí, že za pětadvacet let změní fungování společnosti na celém světě, které se utvářelo stovky let

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 33 minutami, DušanV napsal:

Žádná  uhlíková  neutralita ani existovat nemůže a nebude. Je to fikce a mediální věc, to bychom jako lidstvo museli přestat existovat. Menší uhlíková zátěž ano, ale uhlíková neutralita??? 

přečti si toto https://faktaoklimatu.cz/explainery/uhlikova-neutralita, je tam všechno k základnímu pochopení. Nejde o to přestat existovat jako lidstvo.

 

a jak se k tomu zavazují automobilky si můžeš taky přečíst, investice, uhlíková neutralita ve výrobě v dodavatelských řetězcích....

https://www.volkswagenag.com/en/news/2021/04/way-to-zero--volkswagen-presents-roadmap-for-climate-neutral-mob.html#

 

Některé společnosti začínají mluvit dokonce o klimatické POSITIVITĚ:

https://about.ikea.com/en/sustainability/becoming-climate-positive

 

každý si o tom může myslet co chce, ale transformace se rozběhla... uvidíme jak se to povede. Neutralitou, nebo jen redukce?  

Editováno: , autor: silarm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1 hour ago, silarm said:

A budu i rád, když to budou dělat i odpůrci elektromobilu.   

...a vymyta demagogie pokracuje. Nezaznamenal jsem tady jedineho odpurce elektromobilu.

Je to velmi podobne s tim tvym "nikomu nechci v nicem branit, ale jsem pro braneni lidem ve svobodne individualni preprave".

 

Vecne debate by prospelo treba zodpovezeni polozenych otazek. Ty jsou ale v ramci zelenomozkove "objektivity" filtrovany, protoze se jaksi nehodi...

 

Diky za krasne priklady duvodu, proc vas fanatiky nikdo rozumny nebere vazne.

  • Pozitivní 4
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 43 minutami, Bubaq napsal:

...Nezaznamenal jsem tady jedineho odpurce elektromobilu.

 

Jakmile netleskáš všemu a jsi proti násilnému tlačení BEV, jsi automaticky celkově proti BEV, easy... "Když nejsi s náma, jsi proti nám" :)

Editováno: , autor: JirikHL
  • Pozitivní 4
  • Negativní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, Bubaq napsal:

Nezaznamenal jsem tady jedineho odpurce elektromobilu.

Tak já se hlásím jako první.

Elektromobily jako univerzální řešení individuální mobility odmítám se vší možnou vehemencí.

Ale jestli si někdo chce elektromobil koupit, nebudu mu to vymlouvat.

Sám jsem konec konců stejnou chybu udělal.

Na svoji omluvu uvádím, že jsem to nemyslel vážně - jen jsem si chtěl vyzkoušet jaké to je.

Pokud je někdo vlastníkem domu se solárními panely, akumulátory a potřebnou regulací, proč ne.

Nesmí ovšem zapomenout si pořídit ještě jedno auto se spalovacím motorem na delší trasy a jako pohotovostní vozidlo.

A konec konců může s elektromobilem zažít i humorné příhody.

Jako třeba já, když jsem jednou ráno zjistil, že v garáži někdy večer vypadl jistič a že nemám nabito...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, silarm napsal:

Já za sebe, jako člověka sympatizujícího se snahou o klimatickou neutralitu, sem i nadále budu vkládat zazdrojované informace k elektromobilitě.

Za sebe, tedy člověka, který si myslí,

že místo abychom tím dalším generacím nabídli čisté vody, zdravé lesy a modré nebe, že jim nabídneme zelenou bídu.

Tedy za sebe bych ocenil jedinou informaci - důkaz.

Ať někdo doloží výpočtem, že když zbavíme planetu spalování fosilních paliv, že to povede ke snížení teploty na Zemi o nějaký zlomek stupně Celsia ročně. A že když to budeme provozovat třeba 3000 let, že místo globálního oteplování bude na Zemi tak zima, že se zeměkoule obalí ledem.

Tvoje odkazy jsou fajn, ale výše uvedené nepotvrzují.

A tak se dál budu držet tvrzení, že teplota na Zemi závisí na sluneční aktivitě už po miliony let a že když vzroste sluneční aktivita, že s určitým zpožděním vzroste teplota na Zemi a objemové procento CO2 v atmosféře.

A že ta příčinná závislost je opačná.

Napřed zvýšená sluneční aktivita a pak oteplení a CO2.

A ne to co hlásají politici, na základě sdělení 14-ti leté nedovzdělané a zamračené dívky.

Přesto že to nikdo nepodložil důkazem.

Proto považuji za zrůdné ožebračit obyvatele EU ve jménu dekarbonizace, která stojí šílené peníze nemá šanci nic vyřešit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel takový vzoreček není. Kež by byl. Já jen vidím, že se klima se mění, biodiverzita klesá, druhy vymírají. Lesy jsou kalamitní holiny, a půda pouhý substrát na držení plodiny. Oceány plné plastu… na druhé straně vidím to velké množství energii a surovin co spotřebujeme. Plýtvání s jídlem, vše na jedno použití. A toto se mi spojilo jako příčina a důsledek. A tato příčinná souvislost je moji motivaci. Mám na výběr buď propadnu envižalu nebo se s tím budu snažit bojovat. Asi uhádneš co jsem si vybral, když tu tak diskutuji 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1 hour ago, Tonda-B said:

Tak já se hlásím jako první.

Elektromobily jako univerzální řešení individuální mobility odmítám se vší možnou vehemencí.

Ale jestli si někdo chce elektromobil koupit, nebudu mu to vymlouvat.

Sám jsem konec konců stejnou chybu udělal.

Na svoji omluvu uvádím, že jsem to nemyslel vážně - jen jsem si chtěl vyzkoušet jaké to je.

Pokud je někdo vlastníkem domu se solárními panely, akumulátory a potřebnou regulací, proč ne.

Nesmí ovšem zapomenout si pořídit ještě jedno auto se spalovacím motorem na delší trasy a jako pohotovostní vozidlo.

A konec konců může s elektromobilem zažít i humorné příhody.

Jako třeba já, když jsem jednou ráno zjistil, že v garáži někdy večer vypadl jistič a že nemám nabito...

Počkej, ale v tom je přece obrovský rozdíl. Já s tebou do puntíku souhlasím v případě Elektromobily jako univerzálního řešení individuální mobility. To je samozřejmě kravina na n-tou.

Ale elektromobil jako 2. auto do rodiny, které slouží jako mama taxi případně k dojíždění do kanclu pár desítek km denně, mi připadá jako super řešení. Samozřejmě jen v případě, že dotyčný má vyřešené dobíjení doma nebo v práci, 

Nebo elektromobil v podobě všlijakých rozvážkových služeb, které přes den najezdí 150 km po městě a přes noc se na základně můžou nabíjet?

Atd.

Ideální.

 

Takže člověk, který odmítá e-auta jako univerzální řešení individuální mobility rozhodně nemusí být odpůrcem elektromobility jako takové, pokud je využitá rozumně a racionálně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Tonda-BAmen. Vystihls to naprosto správně a přesně.

@silarmJen prázdné rádoby líbivé fráze. Násilím vnucená elektromobilita nic z toho, cos popsal nijak neřeší. neřeší bohužel ani to CO2. Resp. řeší v naprosto zanedbatelné míře v porovnání s obrovskými problémy a zásadními omezeními, která přinese desítkám milionů lidí v EU... Zářný příklad situace, kdy se s vaničkou vylije i dítě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je tvůj názor, který nesdílím. Stejně ani toto se nedá podložit nějakým výpočtem… 

 

Elektromobilite v kombinaci s vhodným energetickým mixem věřím, že nemalou měrou přispějí ke snížení emisi skleníkových plynu.      A jsem rád, že se k celkové uhlíkové neutralitě zavázalo 131 státu, které dohromady produkují 87% světových emisi CO2. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jakmile se do něčeho začne tahat víra, tak je jasné, odkud vítr vane :-D .

 

Opakování těhle prázdných floskulí nic nezmění na faktu, že CO2 z osobní dopravy v EU se na celosvětové celkové produkci CO2 podílí mizivým procentem. Konkrétní čísla jsou výše v diskusi. Zavedení elektromobility v EU tedy světovou ekologii neovlivní a produkce CO2 se jen přesune, zvlášť po vypnutí jaderných elektráren.

 

Mizivý efekt za cenu drastického zhoršení životní úrovně pro obyvatele.

 

Proti smysluplným krokům, které vedou ke snížení produkce CO2 aniž by to bylo vykoupeno razantním zhoršením života lidí, samozřejmě nelze nic namítat. Násilně zavedená elektromobilita do téhle množiny ale rozhodně nepatří.

 

A co ty, ekologu?

Máš pračku, sušičku, troubu, televizi? Jezdíš jen tak na výlety? Létáš na dovolenou? Lyžuješ? Napustíš si někdy vanu nebo zajdeš do sauny? Kupuješ si oblečení z druhé strany zeměkoule?

Co z toho je přijatelně eko a co už přes čáru neeko? A kdo o tom za tebe rozhoduje? 

 

Pořád se bojíš odpovědět na takhle banální otázky? Pročpak asi....

Editováno: , autor: Bubaq
  • Pozitivní 2
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, o hlouposti ve jménu ideologie svědčí odstavení již vybudovaných a funkčních jaderek v Německu. Tam nevítězí klima ani rozum, ale ideologie s nenáviděným plynem a uhlím.

Zatím to vypadá na hloupost století (když vynechám politiku Ruska).

Editováno: , autor: panet
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...a masivně je nahrazují devastací krajiny v podobě větrníků, jejichž výroba, doprava, stavba, údržba a následná likvidace samozřejmě nevyprodukuje ani gram CO2 a těžba a výroba surovin pro jejich produkci nijak nedrancuje přírodní zdroje...

 

Třeba Dukovany vyrobí cca 20 % spotřeby elektřiny celé ČR., tedy cca 14 TWh. Průměrná roční výroba větrné elektrárny v ČR je kolem 0.0033 TWh. Pokud bysme tedy chtěli roční výrobu Dukovan v českých podmínkách nahradit větrnými elektrárnami, potřebovali bychom jich kolem 4250. Pro představu nyní jich v celé ČR je něco přes 200....

 

Wow, že jo.... Ekologové :-D .

Editováno: , autor: Bubaq
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

řekni mi proč by politici měli zájem snižovat životní úroveň lidí? To by asi byla politická sebevražda a lidi v ulicích.

Ja se spíš bojím populistů, kteří využívají těchto nálad.

 

V EU je už normální mít klimatickou neutralitu ve volebním programu. U nás se raději o tom vůbec nemluví. Neptají se na to ani moderátoři debat. A pokud už se na to někdo zeptá, tak uslyšíme hodně vyhýbavé neurčité odpovědi - a to ode všech bez ohledu na politickou příslušnost. Dovolte mi ocitovat prof. Fialu, které v zapětí kritizovalo spousty vědců: „Snažím se jako vědec, který to však nedělá odborně, sledovat různé debaty. Myslím si, že odpověď není úplně jednoznačná. Ale nemyslím si, že toto je na tom to nejpodstatnější. Musíme vnímat, že nějaká změna probíhá, a musíme být i do jisté míry opatrní, abychom nezpůsobili horší následky“ 

 

Ještě sleduji německou politickou scénu. A je to uplný kontrast k ČR.  Tam poslední parlamentni volby byly klimatické volby. Většína stran měla jasný klimatický program. I CDU CSU SPD propagovali klimatickou neutralitu již v roce 2040. Pouze populisticka AfD tvrdila, že klimatická změna je nafouknutá bublina a vliv člověka je minimální.

 

Opravdu mě mrzí, že ČR zase dělá chytrou horákyni. Stojí nás to zbytečně čas a peníze...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

9 minutes ago, silarm said:

řekni mi proč by politici měli zájem snižovat životní úroveň lidí?

Upřímě je mi záhadou, proč se něco takového odhlasovalo a schválilo. Ale vidím za tím hloupou překorektnělost dnešní doby, kdy hloupé stádo podlehlo fanatismu a bohužel se to dostalo tak daleko, že se nyní každý bojí jasně a nahlas říct, že to je celé velký nesmysl. Viz např. ta zmíněná Kalifornie a problémy s nedostatkem elektřiny kvůli nabíjení e-aut. A to jich tam je zatím jen malý zlomek.

 

13 minutes ago, silarm said:

Ja se spíš bojím populistů, kteří využívají těchto nálad.

Dnešním zdaleka největším populismem je chiméra, že povinná elektromobilita v EU nějak ovlivní celosvětovou produkci CO2.

 

14 minutes ago, silarm said:

V EU je už normální mít klimatickou neutralitu ve volebním programu. U nás se raději o tom vůbec nemluví.

Je vidět, že rozumuješ o něčem, o čem nevíš zhola nic. Že to na tebe nekvičí v Otázkách Václava Moravce neznamená, že se to neděje v praxi. Pracovně se pohybuju po velkých průmyslových podnicích v ČR a části Evropy a divil by ses velmi mnoho, jak se to v praxi "neřeší"... Tyhle podniky ale naštěstí v drtivé většině vedou lidé nevymytí demagogickou zelenou mantrou, tak ta opatření mají opravdu smysl a opravdu přispívají k omezení negativních vlivů na ŽP.

 

19 minutes ago, silarm said:

Tam poslední parlamentni volby byly klimatické volby.

Ano, a výsledek v podobě vypínání jaderných elektráren na sebe nenechal dlouho čekat. Čímž Německo střílí celou EU do obou vlastních kolen, jen aby zase bylo papežštější než papež. Tohle bude obrovský průser.

 

21 minutes ago, silarm said:

Opravdu mě mrzí, že ČR zase dělá chytrou horákyni. Stojí nás to zbytečně čas a peníze...

Zde souhlas. Měli jsme předsednictví, mohli jsme výrazně přispět k otevření smysluplné debaty o důsledcích nesmyslného příkazu zavedení povinné elektromobility. Neudělali jsme nic krom hromady úplně zbytečně vynaložených peněz za to stovky tisíc lidí v ČR krutě zaplatí drastickým zhoršením jejich životů. Přitom přínos pro světovou ekologii je nula.

 

 

Co ty otázky? Už je zeleně vymyto natolik, že jsi ekolog jenom na klávesnici?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Ondra16V změnil název na Elektromobilita ANO či NE?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...