Přejít na obsah

Nerovnoměrný účinek posilovače řízení


bangladezo

Doporučené příspěvky

Ahoj . mám trochu problém s řízením  . Při otáčení volantem za jízdy jde volant doprava trochu víc ztuha než do leva . Auto přitom jede rovně tzn. řízení nikam netáhne . Dělá to tak od začátku . Auto je S3 před fl v provozu půl roku  najeto 6 tkm . Předem dík za každou odpověd .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Ahoj dělalo mi to to také sup 3 najeto 16 tis a přehodil jsem kola ze zadu do předu a přestalo to , vím že to moc nedává smysl 

ale nejprve jsem myslel že jsou to špatné pneu tak jsem na auto dal jinou sadu od kolegy kde měl úplně nové Barum 

a šlo otáčet lehčeji a bez přetlaku tak jsem přehodil kola jak popisuji a již na obě strany zatáčím stejně lehce 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...