Přejít na obsah

Technické problémy a závady


losllanos1

Doporučené příspěvky

Doplnim aktualny stav po tel.so servisu.

 

1.spojka sa potvrdila, ide do demontu

2. sos sytem, vadna riadiaci jednotka, ide na vymenu

3. 5.te dvere sa povolili, nastavene säť

4. buchajúci A-stĺpik nemám info

5. opierku sedadla nemám info

 

Auto nebudem mať ani budúci týždeň, takže riešime so servisom náhrdné vozidlo. SNažia sa mi na zajtra niečo zabezpečiť, keďže opla musím vrátiť, je rezervovaný na predaj.

Prístup servisu hodnotím zatiaľ pozitívnejšie, ako predošlé. A už fakt dúfam, že to auto doriešime.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Csabac, ani se ti nedivím že jsi tak nasraný asi bych byl taky, hlavně že se vše řeší a přeji ať máš karu brzy v cajku? ovšem ta spojka...to je úlet? 

V sousedním vlákně jsi psal, že Scala má hlučný podvozek a že odskakuje, mohl by jsi to prosím trochu rozepsat?

Mám ten samý pocit co se hluku od kol a rán od podvozku týče, zase hodně lidí zde psalo že tyto projevy nepozoruje, což si nemyslím že  je až tak pravda, každopádně budu rád když k tomu něco písneš, DÍKY!?

 

Editováno: , autor: xtrack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@xtrack objavilo sa to po 10t km cca. je to tupy buchot z naprav. tie vlozky na prevoz mam vybrate, skontroloval som. bucha proste naprava. pocujem to pri prejazde spojmi asfaltu a inymi nerovnostami, ako zaplaty na ceste. co sa odskakovanie napravy tyka to je ako pri teste co ma skoda  pri NCAP. ak je asfalt hladky, nic. ak je ale zaplata na asfalte a nejdem na nu priamo, tak to buchne a odskoci. citit to pri prejazde tiahlych zakrut, kde je zaplata na ceste. Minule som takto trafil pri 90km/h v zakrute takuto nerovnost a zadok siel cca 5cm v smere odtredivej sily. To som i zabudol spomenut, no ked pojdem po nahradne vozidlo spomeniem i to, kedze ho tam budu mat bez tak dlhsie. A uz zvazujem, ze dam spravit i garancku pri 21t km, lebo o 1-1,5mesiaca tam zase chodit nema velky zmysel.

To buchanie som ale chcel pocut na letnych este, ze co bude s  origo hlinikmi.

Buchot pocujem ako pri 50km/h tak pri 90 ci 130 na dialnici. Proste to iste pri prejazde nerovnostou.

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To se jako uvolnily celý dveře nahoře v pantech? Tohle by mě už štvalo, navíc ta spojka a ostatní prkotiny, takže jako celek je z toho @csabac právem naštvanej. To vypadá na nějakej exemplář na kterým se zaškolovala banda brigádníků různých národností a výstupní kontrola měla po víkendové piatice.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Csabac, moc díky za zprávu!?? To je drsné teda...tím že se to projevilo po 10kkm to vypadá, že něco odešlo, třeba S3 ze začátku náběhu výroby měl údajně podobné problémy a byly vadné hydrolůžka na zadní nápravě, v kapalině byla údajně bublina. Zajímalo by mě, jestli třeba Scala taky nemá hydrolůžka s podobným průserem.

Jak to půjdeš reklamovat, zkus se jim o tom zmínit. 

Teď me ješte napadlo, nemáš pochcané zadní tlumiče? Jak jsi psal náchylnosti na boční vítr, nevlní se ti "prdel auta"?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@vormen dvere mal chlapik na nemeckom fore po celej dlzke vytlacene v narazniku. mozno keby neslo auto do servisu a neumyjem ho vcera, nezistim ani ja, az keby uz boli totalne vyryte. ano uvolnili sa na pantoch a sadli.

k tym brigadnikom. viacero vad som nasiel na inych scalach, ci vozidlach skoda. len to ludia nereklamuju. je to seria vad. 

neviem ci nie ty si spominal piskajuce brzdy pri dobrzdovani, ze mala f3. to mam tiez, piskaju a vydavaju divny suchot. rucna brzda zabera na 2 zubky, podobnu vadu som nasiel pri o3. bol tu tak yobrazok ohladom brzd a tam bola i rucna. takze to nie je prvovyroba. to je proste nepodchytene ci nechcene nepodchytene vady aj s inych modelov. SOS system som videl v rapide v clanku. Cesky clanok test 100t km. Pod fotkou s SOS bola poznamka o neustalom hlaseni poruchy. To iste mali kodiaki, superbi daktore. Su to systemove vady a to ma sere.

Lebo bud ludia nedaju odozvu, co pri SOS zase nie je pravda.

Alebo ŠA to vedome ignoruje a hra na to, ze ved drviva vacsina nereklamuje.

Lenze si to vyzerieme nakoniec mi, ked reklamujeme a nemame narok ani na nahradne vozy. Strata casu, penazi, nervov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@xtrack nevlni. ci su pochcane neviem, to som neodsledoval. auto je lahke a proste vieto si s nim robi co chce. mal som ovela tazsie auta predtym, kde som vietor nepocitoval skoro vobec. to si musim zvyknut. ale ten boj LA vietor je niekedy tragikomicky. Ale zase to neber tak, ze vonku pofukuje a to citi. Citit to pri vetroch tak nad 20km/h si myslim. To by som musel odsledovat. KEd boli tie brutal vetry, to som mal co robit i pri 100ke na dialnici aby som ostal v pruhu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Až teď jsem si všiml že máš sedlé dveře? no to je síla... pískající brzdy, celkově kvalita provedení je asi,problém celého koncernu, viz S3 zadní destičky a kotouče. SOS systém zatím aspoň u mě klepu je bez problému, ale třeba s Arteonem jsem už reklamoval vychcaný tlumič DCC, obě přední světla byly plné vody, oloupaná kůže na řadičce u DSG! Oloupaný chrom na lištách na nárazníku, pak přestaly stříkat ostřiky světěl a měnila se celá navigace a hned po 300km se dělal geometrie, autotáhlo na stranu. Všechno díky špičkovému technikovi uznáno na záruku.

Vztek z nekvality už mě přešel a zatím klepu je klid a Arteon měl ceníkovku 1.6mil.

Já vím Pawouku, jsme ve Scale, ale chci tím řict že v tom Škoda není sama, bohužel Porsche Praha, importér VW se brání jakékoliv reklamaci takže vždy je s nima problém, Csabac, doufám že ti to trochu zvedlo náladu??

A moc díky za Tvé cenné poznatky! Jsi jeden z mála co se nebojí uznat chybu svého auta! Díky!

Editováno: , autor: xtrack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ako pises ludia casto nereklamuju veci lebo na to kaslu. Ja napr. viem o chybach len s toho fora. Nikdy by ma nenapadlo kontrolovat operadlo alebo krytku svetiel. Volant a vrzganie to hej ale trebars take odskakovanie vozidla v zatacke a buchot beriem za chybu auta lebo som nieco podobne cital v teste kde to kritizovali. Dnes pozriem aj ja sboje dvere ako su na tom. Inac mne obcas ked dobrzdim a zastavim zavrzga cele auto od nova v servise mi vraveli ze je to normalne ale mne sa nezda. To servis kde chodim je hanba skodovky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@xtrack aerton s tolkymi problemami? vau. ale ze pises tu geometiru a svetla. vyoseny volant im zajtra dohlasim.

Svetla sa zahmlievaju i mne, v tom spodku ako je taky zlom designovy vo full led. Ale riesim to tak, ze neutieram s handrou z vyhriateho auta svetla ak je vonku zima, resp. na rucnej mycke, predne svetla obchadzam a snazim sa im vyhnut vodou.

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@ben06 tak jsem myslel, že se podívám na ten kompresor, ale není tam místo na protažení ruky. Ten motor má kolem sebe jinak ty hadice a některý díly oproti rapidu. Ale teď jsem se díval na fotku a jestli je to teda ten kompresor, tak je to ten polskej cvrček.

P_20200312_121642.jpg

Editováno: , autor: vormen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Viete kde najdem cislo na importera v SR, resp. nejake cislo na podporu ŠA pre SR? Obdobu ako v CR.

Od obeda sa neviem do servisu dovolať, späť nezavolajú a keď volám na príjem a nechám odkaz to isté. Riešim náhradné vozidlo a už som pekne nasratý, lebo sa vôbec neviem zariadiť skrz ich ignorácie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uz mam cislo na importera. Ventilujem este hnev a idem to riesit, ano je to porsche. Zufaly som, lebo musim ist 30km vratit auto, otravovat inych, lebo neviem ani povinnosti ist vybavit. Uplne zle to vyslo. Aspon keby mam info, a to ma vytaca, ze doobeda som mal vediet. Ako je mi jasne, ze nic nevybavili, ale nech to aspon zdelia.

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja uz fakt neviem, kam s tym autom ma ist. Prvy servis mi nic nevyriesil okrem aktivacie nizkej hladiny. V dalsom mi chceli vymenit pol auta s tym, ze servisny technik mi povie, viem vam spalit spojku a vymenit celu. V 3. preberanie a riesenie sa mi zda ok, komunikacia ale 0. Tych som nechaval ako poslednych, lebo fakt ich bol problem zastihnut. Teraz sa to potvrdilo, ze i pri rieseni zakazky je to to iste. Dalsie servisi mam o 60km. Bezradny som.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale ja chapem, ze toho maju vela a je problem nahradne auto. Ale nech komunikuju a snazme sa najst riesenie. Mam 2hy den home office skrz situacie okolo. Ale dnes zrovna potrebujem auto. Aspon keby nevravi, ze si teda do poobedie dame vediet, aby som sa vedel zariadit. 

Ako ok, v opli mam nadstandartne vztahy za tie roky, viem ze k inym sa tiez nespravaju tak. Ale komunikuju, riesia. Idem sa vyventilovat, lebo toto somranie to nevyriesi.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...