Publikováno Listopad 22, 20195 r Nazdar Karoqáci, nemá niekto náhodou skúsenosť s touto chybou? Auto mám od 07/2019 a chyba sa mi zobrazila už po 3 krát. Vždy je to pri studenom štarte (ráno pri 10-25 stupňoch celzia). V servise som im o chybe povedal pri prehrávaní nového softu RJ (nemal som klokana), ale odpoveď bola zarážajúca. Vraj som mal málinko paliva v nádrži. Mal som určite 1/3 ale nedali si povedať. Na videu je vidieť, ako málo paliva vlastne mám. Chybu vraj zaznamenanú našli v riadiacej jednotke (len jednu, pritom mi to spravilo už druhý krát) ale nič nebudú robiť, lebo s novým softom sa chyba pravdepodobne neobjaví. A JEJDA! Takže opätovná návšteva servisu ma neminie. Ďakujem za rady. VID_20191113_101228.mp4 Upraveno Únor 18, 20205 r od Eduard333 Video sa nechce zobraziť.
Listopad 22, 20195 r Tady ti nikdo nemůže poradit. Jediný správný postup je vyčíst zapsanou závadu diagnostickým nástrojem. Po té lze začít řešit, co tomu je a jak to případně odstranit. Takže bez výpisu chyb z diagnostiky je to absolutně bez šance.
Listopad 22, 20195 r Pokud uvedli, že našli jednu chybu, tak chtěli říct, že na autě se projevil jen jeden typ závady. Její četnost neřešili. Jak píše Pawouk: není výpis, není rada.
Listopad 22, 20195 r Autor Tak k tomu chybovému kódu sa nedostanem, nemám správny softwér ani káble. Ale o to ani tak nejde, ide hlavne o to aby sme vedeli s akou chybou sa môžme stretnúť. Určite budem po oprave referovať kde bola chyba a ako ju opravili.
Listopad 22, 20195 r To může být cokoli v řízení motoru. Jak jsem už psal - bez diagnostiky ti nikdo nic nemůže poradit.
Listopad 30, 20195 r Autor Takže chlopi, kód chyby je P014800 súvisí s dopravou paliva vraj. Preverili funkčnosť palivového čerpadla - absolútne bez závady. Auto bolo napichnuté a hrabali sa v ňom aj priamo zo ŠKODOVKY, nakoľko sa s takouto chybou ešte nestretli. ŠKODA si ešte vyžiadala merania tlakov v palivovej sústave - to ma ešte len čaká. Ak to bude v poriadku tak asi ani oni nevedia čo bude ďalej.
Leden 5, 20205 r Tak stejna chyba EPC se mi zobrazila vcera hned po asi 200m z planovane cca 100km cesty. Nejdriv jsem myslel, ze je to jen neco kvuli mrazu, tak jsem zastavil, vypnul a zapnul motor. Objevila se zas. V manualu to bylo popsano jako zavada chyba ridici elektroniky motoru (u benzinovych vozidel). Napadlo me, zda se do Karoq nepustila kuna nebo mys, ale po otevreni kryt jsem nic nenasel. Problem byl, ze motor ztratil tah a kazdy vetsi kopec malem nevyjel. Volal jsem svemu dvornimu automechanikovi u ŠA a sdelil mi, ze se opravdu muze jednat o prekousnute draty ci hadicky v lepsim pripade, v horsim na problemy cidel a dalsich soucasti. Docela me Karoq vypekl, tak jsem zvedav, co se z toho nakonec vyklube.
Únor 14, 20205 r Autor V 5. 1. 2020 na 10:40, budis napsal: Tak stejna chyba EPC se mi zobrazila vcera hned po asi 200m z planovane cca 100km cesty. Nejdriv jsem myslel, ze je to jen neco kvuli mrazu, tak jsem zastavil, vypnul a zapnul motor. Objevila se zas. V manualu to bylo popsano jako zavada chyba ridici elektroniky motoru (u benzinovych vozidel). Napadlo me, zda se do Karoq nepustila kuna nebo mys, ale po otevreni kryt jsem nic nenasel. Problem byl, ze motor ztratil tah a kazdy vetsi kopec malem nevyjel. Volal jsem svemu dvornimu automechanikovi u ŠA a sdelil mi, ze se opravdu muze jednat o prekousnute draty ci hadicky v lepsim pripade, v horsim na problemy cidel a dalsich soucasti. Docela me Karoq vypekl, tak jsem zvedav, co se z toho nakonec vyklube. Nazdar, auto máš už opravené?
Únor 14, 20205 r Ano, byla to přehryznutá hadička k Turbo. Opraveno na počkání a už jsem použil sprej proti hlodavcům :D
Únor 27, 20205 r Autor Takže auto je v testovacom režime - vymenené palivové čerpadlo. Čakám či sa chyba bude opakovať.
Září 24, 20204 r Ahoj, dnes vyskočila mě, najeto 8700....už to mám v servisu, zítra prý dají vědět....tak pak napíšu závadu!
Říjen 17, 20204 r Autor Takže všetko pekne znova. Včera na mňa opäť vyskočila hláška "CHYBA ŠTART-STOP" a pekne sa vysvietila ikona "EPC". Počkám kým to spraví ešte raz a letím do servisu (už som ich tam dávno nevidel). Najazdených cca 14500km.
Listopad 13, 20204 r Autor Takže opäť výmena snímaču polohy vačkového hriadeľa. Tentoraz to vraj už urobili správne. Zatiaľ pokoj.
Listopad 18, 20204 r Taky mi měnili u skokana (O3) snímač polohy vačkového hřídele ale bylo to jednodušší auto bylo skoro nový, najeto 500km, svítilo tam EPC, závada start-stop a padalo to do nouzáku jenže to bylo jen při teplotě okolo nuly(pře noc) pak jak se auto začalo zahřívat tak to bylo lepší a lepší diagnostika hlásila právě závadu snímače polohy vačkového hřídele V autorizáku ho vyměnili nejspíš zbytečně, ale prej to byl nakonec špatně zacvaklej nějakej konektor pod sedačkou Celkem blbá chybka,toto jde těžko vysledovat diagnostikou Když jim v autorizáku říkáš, že ráno to auto dělá toto, v poledne něco jinýho a večer je vše OK, jseš trošku za blázna. Měl sem ale štěstí, že na druhej pokus se to podařilo vyřešit. Jak to mají O3 nebo Karoq s kabeláží asi nemá smysl moc spekulovat, já jsem nikde nezaznamenat že by to byla nějaká systémová chyba.
Duben 28, 20214 r Dnes mne na dialnici trhlo autom, bolo pocut sycanie.orange vyjricnik a EPC. dosiel som do servisu a dnes nemali cas. som zvedavy ale nedavno pri vymene oleja mi tvrdili ze som mal uvolnenu hadicku k turbu, tak ci to uz vtedy spravili
Červenec 2Čvc 2 @velkepeni Já měl to samé a pouze uvolněný tunel na podtlak stačilo to nasadit a utáhnout bajonet.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.