Červenec 18, 20205 r Spotreba aj po dialnici veľmi slušné si myslím. Dlhodobá na 684km 6,5 l/hod. Upraveno Červenec 18, 20205 r od Mikoho
Srpen 8, 20205 r Tak jsem dnes koukal na nový konfigurátor a bud je to chyba a nebo snížili výkon už není 1,0 TSI 85KW ale 81Kw. Tak nevím co si myslet.
Srpen 8, 20205 r Toz ked to zerie menej ako 1.5 co ma vypinanie valcov, a jazdi nadmieru dobre s krutakom 200Nm. Tak mozno chcu viac pretlacat tu 1.5. Alebo za tym budu emisie, a zivotnost motora. Neviem
Prosinec 14, 20204 r Niekde som cital, ze v priapde 1.0 tsi EVO ide aj o zmenu technologie vyroby. Nieco s piestnymi kruzkami.. Takze klasicky VW postup - v principe zasadne prepracovany motor, ktory s tym povodnym nebude mat takmer nic spolocne. Upravy zamerane na spotrebu = emisie. Som zvedavy, kolko bude realny rozdiel
Leden 30, 20214 r Přátelé kamarádi, vy co máte 1.0 +DSG. Chtěl bych se zeptat zda také jako já u vozu od manželky vnímate následující. Při popojizdení/ parkovani atd.... Když Mám D popojedu kousek a pak dám R tak při pouštění brzdy jakoby auto cukne. To samé se deje z R>D. Prostě mi přijde jakoby byla někde nějaká vule?... U 1.5 TSI jsem tohoto jevu nevsimnul.
Leden 31, 20214 r Autor Ptal jsem se manželky, ničeho takového si nevšimla. Ale...:) Pokusím se to ověřit.
Únor 1, 20214 r Autor V 30. 1. 2021 na 23:34, mastibruch napsal: Přátelé kamarádi, vy co máte 1.0 +DSG. Chtěl bych se zeptat zda také jako já u vozu od manželky vnímate následující. Při popojizdení/ parkovani atd.... Když Mám D popojedu kousek a pak dám R tak při pouštění brzdy jakoby auto cukne. To samé se deje z R>D. Prostě mi přijde jakoby byla někde nějaká vule?... U 1.5 TSI jsem tohoto jevu nevsimnul. Tak jsem to dnes vyzkoušel a nic necuká. Ani dopředu ani dozadu.
Březen 13, 20214 r No mi připadá že je to čím dál tím horší. Největší cuknuti s cvaknutim je v případě když couvam z kopce a můžu treba po 1 metru zastavit a pak se následně rozjet a cukne znovu. Zkusíte to nekdo pls nasimulovat?
Srpen 11, 20214 r V 30. 1. 2021 na 23:34, mastibruch napsal: Přátelé kamarádi, vy co máte 1.0 +DSG. Chtěl bych se zeptat zda také jako já u vozu od manželky vnímate následující. Při popojizdení/ parkovani atd.... Když Mám D popojedu kousek a pak dám R tak při pouštění brzdy jakoby auto cukne. To samé se deje z R>D. Prostě mi přijde jakoby byla někde nějaká vule?... U 1.5 TSI jsem tohoto jevu nevsimnul. Takže tato věc dopadla nakonec tak, že servis vymenil komoletni sadu spojek v DSG. Nicméně zdá se mi, že cukani přetrvává. Co je ale zajímavější, tak po nahrání nového SW, automat skoro nevyrazuje pri jízdě na neutral. Tedy za těch 40 km co jsem po výměně najel se to nestalo ani jednou. Předtím klidně i 15x na stejné trase.
Srpen 13, 20214 r @Martin Rušajmanželka ani neví, že ji tam něco vyřazuje na neutral během jízdy a vyskakuje ikona ECO. 😂 Takže nějaké jízdní režimy postrádají smysl.
Srpen 13, 20214 r To vyraďovanie robí motor sam aj keď idem na D a robí nám to na škode kamiq 1,0 85 kW a tak isto na novej fabii 1,0 70kW automat oba.ale cukanie žiadne 🙂
Srpen 16, 20214 r Co se vyřazování týká tak to byl asi jen prvotní jev po základním nastavení prevodovky.
Říjen 30, 20231 r V 15. 2. 2020 na 11:38, Lancelot napsal: Ok, ale trvám na tom, že podtáčení motoru škodí. Pokud se zvolí režim SPORT, tak by podtáčení mělo zmizet..akorát bude vyšší spotřeba..
Listopad 4, 20231 r Nemusí být nutné pravda, ikdyz je převodovka (i auto) v režimu S/sport, při aktivaci ACC začne DSG radit jako by bylo v D.
Květen 8, 20241 r ako je to vlastne s tými jazdnými režimami? Keď sa nastaví sport rovná sa to tomu, ako keď zaradím S na radičke? Po každom štarte sa to musí znova nastaviť, alebo si to pamätá posledné nastavenie?
Červen 8, 20241 r S na převodovce a Sport režim jsou rozdílné věci, S mění chování převodovky. Sportovní mód mění i odezvu pohonného ústrojí, tuhost posilovače atd.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.