Horza Vloženo 22. Prosinec 2019 Autor Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2019 Teď jsem byl zkontrolovat hladinu chladící kapaliny a poklesla. Zase jsem odšrouboval víčko a slyšel jsem unikat vzduch. Tak snad se to tímto způsobem odvzdušní do sto procentního stavu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 22. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2019 Pokud servis provede odvzdušnění jak má, tak pak jen doleje do nádržky vodu po vyhladnutí auta a už se o to člověk starat nemusí. Pokud se jim to nepovedlo, měli by hledat kde není průchodnost chladící kapaliny(tj. kde je to ucpané). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Horza Vloženo 26. Prosinec 2019 Autor Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2019 Od vyměnění najeto přes 700 km. Vypozoroval jsem, že zhruba každý třetí studený start slyším jak protéká chladící kapalina okruhem. Tento jev jsem před výměnou nezpozoroval. Hladina chladící kapalina poklesla zhruba o 1 cm. Ale vždy když odšroubovávám víčko nádobky tak slyším unikat vzduch. Nezdá se mi to normální. Nevím zda to dělalo i před výměnou, protože jsem nádobku na tomto autě snad ani neotevíral. Zítra se s tím znovu stavím do servisu. Už mě to opravdu nebaví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 26. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2019 Jestli otevíráš nádržku u horkého motoru, unikne pára a bacha, ať se někdy neoparis. Když Ti klesá chladicí kapalina, buď rád, znamená to, že se Ti systém odvzdušňuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 26. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2019 (editace) Chladící systém u zahřátého motoru je natlakovaný většinou na 0,5 až 1Bar. Pokud po jízdě otevíráš víčko expanzky, tak je přece naprosto jasný, že slyšíš unikat vzduch. Je to stejný, jako by si pouštěl ventil u papiňáku. Ad: viz fotka Mondeo tlačí skoro 1,5bar. Editováno: 24. leden 2020, autor: Supermarine_Spitfire 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 26. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2019 (editace) To s odvzdušňováním bohužel platilo u starých aut, tady to dobře není, protože ten systém se není schopen sám odvzdušnit + hrozí celou dobu poškození některé z chlazených částí, kde je stále místo kapaliny vzduch...tj. rozhodně nepřetěžovat a jezdit jen krátké trasy(elektrické čerpadlo co honí vzduch moc nechladí). Editováno: 26. Prosinec 2019, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marian.marcin Vloženo 26. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2019 Nerobte paniku z toho ten systém má mať určitý tlak a je furt blbuvzdorný ,potom by tam nedávali samoodvzdušnovací uzáver.Robil som si rozvody ,vypustil,nalial a samo sa to odvzdušnilo a drží to.Samo majú udelátko aby sa nezdržiavali ale funguje to aj bez toho to nie je atomový reaktor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Horza Vloženo 26. Prosinec 2019 Autor Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2019 Víčko otevírám samozřejmě u studeného motoru. Jinak bych to tady ani nepsal. Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Horza Vloženo 26. Prosinec 2019 Autor Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2019 To s odvzdušňováním bohužel platilo u starých aut, tady to dobře není, protože ten systém se není schopen sám odvzdušnit + hrozí celou dobu poškození některé z chlazených částí, kde je stále místo kapaliny vzduch...tj. rozhodně nepřetěžovat a jezdit jen krátké trasy(elektrické čerpadlo co honí vzduch moc nechladí). Dneska najeto 200 km po dálnici. Velice svižným tempem. Potom po okrskách několikrát předjíždění a s chlazením nebyl žádný problem. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 27. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2019 před 12 hodinami, marian.marcin napsal: ....funguje to aj bez toho to nie je atomový reaktor. Odvzdušnit atomový reaktor zas takový problém není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Horza Vloženo 2. leden 2020 Autor Sdílet Vloženo 2. leden 2020 Dnes návštěva servisu. Technik se mnou projel vozidlo a konstatoval, že žádné protékání kapaliny neslyší. I přes to, že jsem mu říkal, že protékání kapaliny okruhem jde slyšet pouze když je motor studený. Při teplém startu je vše v pořádku. Tak jsem moc teda nepochodil. Navíc mi někdo na parkovišti promáčkl a odřel neopatrným otevřením jeho dveří zadní levé dveře. Takže už mě to všechno opravdu přestává bavit. Mám ještě otázku dnes při cestě do toho servisu se mi ani po 21 km nezahřála chladící kapalina je to normální jev. V předchozím Octavii jsem měl 1.6 TDi a při stejné vzdálenosti se kapalina ohřála i v - 20 stupních. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 24. leden 2020 Sdílet Vloženo 24. leden 2020 Pokud si nejel těch 20km s kopce, tak musí být voda normálně ohřátá. Tam je fakt něco špatně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Horza Vloženo 24. leden 2020 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2020 Byla to jízda po silnici pro motorová vozidla a potom dálnice. Takže tempo okolo 110-120 km/h a převážně rovina. V servisu jsem s tím byl znovu a řekli, že je vše v pořádku. Tím pádem už to neřeším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 27. leden 2020 Sdílet Vloženo 27. leden 2020 Dotaz ve SM - sic u VW 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Horza Vloženo 18. Únor 2020 Autor Sdílet Vloženo 18. Únor 2020 Zdravím, tak po výměně chladící kapaliny najeto cca. 7 000 km. A při dnešní jízdě po dálnici při rychlosti 120 km/h jsem si všiml vysoké teploty chladící kapaliny a motorového oleje viz. foto. Okamžitě jsem zvednul topení na maximum a snížil rychlost. Ručička ukazatele teploty chladící kapaliny klesla na klasických 90 stupňů, teplota oleje byla nadále nad 110 stupni což při rychlosti 80 km/h není v pořádku dle mého názoru. Při snaze zvednout rychlost nebo při jízdě do kopce ručička teploty chladící kapaliny zase stoupla a po ubrání plynu klesla a takhle to probíhalo celou cestu. Zítra okamžitě jedu do servisu a to co jim tam řekni si za rámeček rozhodně nedají. Hned po výměně chladící kapaliny jsem poukazoval a apeloval na kontrolu provedené práce. Prosím o radu co nechat zkontrolovat nebo vyměnit. Auto je stále v záruce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headerTDI Vloženo 18. Únor 2020 Sdílet Vloženo 18. Únor 2020 Teplota oleje může být naprosto v pořádku, to s chladící kapalinou nijak nesouvisí.Já bych tipoval pumpu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marian.marcin Vloženo 18. Únor 2020 Sdílet Vloženo 18. Únor 2020 (editace) Nie je to v poriadku voda by mala pekne držať 90 . Niečo v tom motore nieje OK na tak málo km . Editováno: 18. Únor 2020, autor: marian.marcin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 18. Únor 2020 Sdílet Vloženo 18. Únor 2020 Jj KO vodní pumpa, clonka turbínky zůstává viset. Teplota oleje s tím může částečně souviset, protože olej se ochlazuje ve výměníku olej/voda a pokud vodní pumpa nečerpá, tak se olej nemá kde ochlazovat, zejména když přes vanu motoru je zvuková izolace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Horza Vloženo 19. Únor 2020 Autor Sdílet Vloženo 19. Únor 2020 Tak dneska jsem byl v servisu. Auto dnes normálně chladilo. Jel jsem 200 km/h po dálnici a bez problému. Akorát chladící kapalina se ohřála na 90 stupňů, už po ujetých 8 km. Což je divné dle mého názoru. V servise mi pán řekl, že to vypadá na vodní pumpu, že jsou teďkom modifikované a moc komplikované. Jsem objednaný na zítřek. Tak snad už to dají dopořádku, poslední dobou nedělám nic jiného než jezdím po servisech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Horza Vloženo 23. Duben 2020 Autor Sdílet Vloženo 23. Duben 2020 Od poslední výměny vodní pumpy najeto pár tisíc kilometrů a z krásně růžové chladící kapaliny se stala neprůhledná červená. V servisu jsem byl na dolití chladící kapaliny a ptal jsem se zda jim připadá ta barva v pořádku. Tak prý to ještě na výměnu není, ale chtělo by to udělat další proplach. Máte s tím někdo nějakou zkušenost? Pomůže další proplach? Nebo už je systém nenávratně špinavý a bude to dělat pořád? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headerTDI Vloženo 23. Duben 2020 Sdílet Vloženo 23. Duben 2020 A nalili ti tam už tu novější respektive modifikovanou kapalinu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Horza Vloženo 23. Duben 2020 Autor Sdílet Vloženo 23. Duben 2020 Sakra na to jsem se úplně neptal. Ale ptal jsem se čím to mám dolívat, když mi poklesne a odpověď byla klasickou G13 nejlépe originál Škoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headerTDI Vloženo 23. Duben 2020 Sdílet Vloženo 23. Duben 2020 To bude asi kámen úrazu [emoji45].Někde tu je ten článek že SM tak jsou i kódy ND Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Duben 2020 Sdílet Vloženo 23. Duben 2020 Je tady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 23. Duben 2020 Sdílet Vloženo 23. Duben 2020 Neviem ako ostatný ale buchol by som tam naspäť G12+ namiesto tej EKO G13. Od výmeny mám na nej už 50tkm a je krásna ružová. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.