jsstanik Vloženo 9. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2006 Zeptam se jeste jednou - ten problem co tu popisujete se projevuje pri kazdem startovani ? Jak pri studenem motoru tak pri teplem ? Ja mam podobny problem (zarachoceni po startu), jen se to projevuje u auta, ktere stalo dele nez cca6-7 hod. Resil jsem to kdysi tady - http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=9411&hl=zvuk Dělá mi to taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
remus1 Vloženo 10. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 10. Listopad 2006 Neprve mi to dělalo jen u studeného motoru. Teď ale při každým startu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 10. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2006 no pánové promazat ..sice asi pomůže.. ale to je otázka pra málo nastartování a problm je tu zase.. takže.. bud ložisko.. či jinej startér... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seky Vloženo 12. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2006 Mel jsem taky tento problem.Starter vyndat, ocistit,poradne promazat a vymenit kluzne lozisko jak perfektne popisuje i s obrazky "PETAN" a je po problemu.Mam to zatim 14 dni a stater slape jak novy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 21. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2006 Mel jsem taky tento problem.Starter vyndat, ocistit,poradne promazat a vymenit kluzne lozisko jak perfektne popisuje i s obrazky "PETAN" a je po problemu.Mam to zatim 14 dni a stater slape jak novy. Tak jsem to chtel zkusit...holt spodni sroub starteru jsem nepovolil a zalomit sroub v motoru nechci... Mam smulu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sitic Vloženo 22. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2006 Spodní šroub má nejjednudušší přístup - zespoda. Když je auto na rampě, ráčnou je tam dost míst. Horší je zadní, je potřeba kloub. Mluvím o 1.6 55kW, jak je to u jiných motorů, nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 22. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2006 Spodní šroub má nejjednudušší přístup - zespoda. Když je auto na rampě, ráčnou je tam dost míst. Horší je zadní, je potřeba kloub. Mluvím o 1.6 55kW, jak je to u jiných motorů, nevím Pristup je ok, proste jsem to nemohl povolit - visel jsem na tom vsi svou vahou (90kg) a nic.... Ten horni sel v pohode. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sitic Vloženo 25. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2006 Hm, to chce trubku na ráčnu (páka alespoň 0,5 metru), ale s "citem"... Jak myslíš, že to udělá mechanik? Myslím, že nemá zázračný sprej, který na to stříkne a jde to jako po másle... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 25. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2006 Hm, to chce trubku na ráčnu (páka alespoň 0,5 metru), ale s "citem"... Jak myslíš, že to udělá mechanik? Myslím, že nemá zázračný sprej, který na to stříkne a jde to jako po másle... Ale kdyz to urve on, neni to muj problem ...sice by se to nemelo rikat , ale... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 25. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2006 Tak po promazani planet. prevod. a loziska nacuc. olejem vse oky. Uz pul roku oky. A cekam od te me prace vice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUVR Vloženo 26. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2006 mě to dálá občas taky hlavně ráno pak už né,byla tady rada aby se jelo mezi 5 až 6tis. otáček tak deset min já to zkusil po dálnici a stále beze změn mě to dělá hlavně když se ochladilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 19. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2006 mě to dálá občas taky hlavně ráno pak už né,byla tady rada aby se jelo mezi 5 až 6tis. otáček tak deset min já to zkusil po dálnici a stále beze změn mě to dělá hlavně když se ochladilo. Byl jsem dnes v AUTOHORAK - maji tam v nabidce OPRAVA STARTERU za 500, tak jsem to zkusil Menili REDUKTOROVE KOLO a NEJAKE POUZDRO, zaplatil jsem 830Kc a je po problemu. Rad bych ale vedel, co to je REDUKTOROVE kolo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 19. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2006 č.10 vnější plastovej obal převodovky-často praská Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 19. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2006 č.10 vnější plastovej obal převodovky-často praská Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sat Vloženo 27. Červen 2010 Sdílet Vloženo 27. Červen 2010 Ahoj ,tak já jsem neměl,ani jeden popsaný problém ,po rozebrání startéru vše namazané a stejný problém se opakoval ,lepily kontakty relé ,které ovládá cívku startéru,poznal jsem to když jsem připojil paraelně žárovku k cívce startéru a při povolení klíčku spínačky z polohy start žárovka svítila ještě cca 2sekundy,to už motor běžel a otáčel pastorkem startéru i když ten měl být už ze záběru.Pomohla výměna relé a vše OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
codlman Vloženo 2. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2011 (editace) Můj problém je , že něco zarachotí před startem na první polohu klíče, tudíž nepředpokládám že by to mělo něco společnýho s výše uvedenými problémy... Možná je to jen můj pocit ale jak kdyby to zarachotilo pokaždý na jiný straně, je to možný ? něco s centrálem třeba ? divný nějaký postřehy ? Jinak je to na F1. Editováno: 2. Listopad 2011, autor: codlman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.