Martab Vloženo 30. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2020 Tak FI a FIII mají definitivně jinou platformu, FII začala na něčem co bylo hodně podobné FI a skončila na něčem co bylo zase hodně podobné FIII, to je plná pravda. Ve srovnání s tímto bude však to co je plánováno pro FIV vyloženě revoluce nejspíše :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 1. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2020 Co se podvozku týče, tak za těch 21 let došlo průběžně ke změnám a nejen jen v rámci obměny generací. Číselné označení je dost matoucí, protože Roomster a Fabia II začínaly s původní "PQ24", v roce 2008 dostaly novou přední nápravu jako u Pola a Ibizy, ale se zúženým rozchodem o 30 mm. Na ten plnohodnotný přešel až Rapid a Fabia III (včetně širšího rozchodu i vzadu). PQ26 je pak jen drobnou evolucí. Tuším, že drtivá většina změn se týká jen podružných věcí, jako přechod na MQB elektriku se vším souvisejícím (snímače,...). Rozvor a celková koncepce ale zůstala za ty tři generace pořád stejná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 1. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2020 Však nikde nepíšu, že jsou to diametrálně odlišné platformy (i rozvor se měnil ikdyž v řádech mm), ale stejné rozhodně nejsou. Nicméně toto je téma o IV, takže... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 1. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2020 (editace) ... takže sem patří srovnání s předchůdcem. Zabývat se milimetrovými změnami nemá smysl. Ona v tom má zřejmě bordel i škodovka: Udávaný rozvor 2005-2009 (bez ohledu na generace) - 2462 mm 2010-2014 (do konce druhé generace) - 2465 mm 2015 a 2016 - 2470 mm 2017 a počátek 2018 - 2455mm 2018 po FL - opět 2470 mm září 2019 - návrat na 2455 mm Jak může kolísat udávaný rozvor u třetí generace o 15 mm mezi jednotlivými roky, to netuším. Čtvrtá by měla vyrůst do šířky rozchodem o 62 mm vpředu a 48 mm vzadu. Poprvé se zvětší znatelně i rozvor, o cca 90 mm. Polo udávaný rozvor 2551mm (délka 4 053 mm), Ibiza 2564 mm (délka 4 059 mm). Stávající Fabia délku 3 992 mm. Oproti Scale tedy odstup už ne 17, ale jen 8 cm rozdíl. Vevnitř by měla vnitřní šířka vyrůst o cca 2,5 cm vpředu a 2 cm vzadu. Scala by měla být vevnitř na šířku větší už jen o 1,5 cm vpředu a 2 cm vzadu. Editováno: 1. Prosinec 2020, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 17. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2020 Nová Škoda Fabia Combi: Počkáte si do roku 2023. Tu starou nechá Škoda ve výrobě – AutoRevue.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 17. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2020 (editace) Když není v segmentu Fabie žádný jiný malý kombík, tedy žádná konkurence, tak proč by se toho nevyužilo. Jak je tam psáno, prostě chtějí si nechat zaplatit i s úroky výrobní zařízení. Na druhou stranu, co tak světoborného můžeme čekat od nového kombíku Fabia IV? Jinou karosérii, tak to určitě, skoro stejné motory, nebo maximálně trochu inovované, prostornost a kufr asi skoro stejné. Snad jen ten "světový" infotainment s obrovským tabletem a ovládáním skoro všeho na dotykové obrazovce? Tak to tedy stejně velké množství lidí ani nechce a ani nepotřebuje, takže proč ne, klidně jsem pro, aby se Fabie combi III ještě vyráběla, ona si zájemce určitě pořád nalezne. Na druhou stranu Fabie IV hatchback, bude zase pravděpodobně ta testovací varianta (bohužel v poslední době pravidlo) pro nedočkavé zákazníky, co budou zadara vychytávat chyby a přešlapy fabriky, takže klidně si na Fabii IV combi počkejme, ten hatchback to zatím vychytá. Editováno: 17. Prosinec 2020, autor: DušanV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 12. leden 2021 Sdílet Vloženo 12. leden 2021 Video: Nová Škoda Fabia zachycena v provozu! Vypadá o poznání dospěleji | auto.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 12. leden 2021 Sdílet Vloženo 12. leden 2021 Zozadu prvy moment ako aktualne Polo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 12. leden 2021 Sdílet Vloženo 12. leden 2021 vypadá pěkně a dobré bylo to porovnání v záběru zaráz s tou kapučo F III Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 14. leden 2021 Sdílet Vloženo 14. leden 2021 Herbert Diess se rozmluvil o Škodě Fabia Combi. Prozradil základní cenu v Německu - Aktuálně.cz (aktualne.cz) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boleslavák Vloženo 14. leden 2021 Sdílet Vloženo 14. leden 2021 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 22. leden 2021 Sdílet Vloženo 22. leden 2021 https://de.motor1.com/news/467414/skoda-fabia-2021-neuauflage-erwischt/?fbclid=IwAR1a3O8ZuzognO5RtFW6nxBCWPietygWzv-lZM_02VP0MN4SgubmT2l0edI 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 22. leden 2021 Sdílet Vloženo 22. leden 2021 (editace) No, mě tam v tom článku velmi zaujala ta informace, že posun začátku výroby Fabie IV ve verzi kombi až na rok 2023, by mohl být spojován s uvažovaným ukončením výroby Scaly. Něco na tom může být a určitou logiku to má. Scala se moc neprodává (tedy míň, než asi fabrika očekávala) a nová Fabia IV kombi se s rozměry a využitím může blížit a klidně i prodejně kanibalizovat na Scale. Takže jak se v článku naznačuje, necháme Scalu dožít, ať se nám aspoň zaplatí vývojové a výrobní náklady, pak ji ukončíme třeba i bez přímého následníka, no a mezeru po ní zaplníme Fabií IV kombi. Je to úvaha, ale i tak by to mohlo být. Editováno: 22. leden 2021, autor: DušanV 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo 22. leden 2021 Sdílet Vloženo 22. leden 2021 Dost zajímavá úvaha a ani by mě to osobně nepřekvapilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 22. leden 2021 Sdílet Vloženo 22. leden 2021 Taky dobrá úvaha nebo si ponechají déle starý model aby lidé něco kupovali po zkušenostech Octavie 4. Jestli Fabie dostane taky MIB3 kolik měsíců to zase budou na platících zákaznících testovat ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 22. leden 2021 Sdílet Vloženo 22. leden 2021 (editace) To si odnesou ( to zákaznické testování) na svých zádech pravděpodobně nedočkaví a lační zájemci o Fabii IV ve verzi hatchback. Takže F IV kombi by mohla být už vychytaná. Editováno: 22. leden 2021, autor: DušanV 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo 22. leden 2021 Sdílet Vloženo 22. leden 2021 (editace) To se neočekává, že do představení FIV už budou problémy se SW vyřešeny? To jako potřebují na vyřešení 2 roky nebo co? Editováno: 22. leden 2021, autor: Rapid1.0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 22. leden 2021 Sdílet Vloženo 22. leden 2021 Blbnou SW Octavie vyrobené v lednu tz.po 14 měsících, Enyaq nemá vychytaný SW ( 80 ujede v zimě lehce přes 200km) a že by Fabie 100% fungovala při uvedení na trh nevěřím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 22. leden 2021 Sdílet Vloženo 22. leden 2021 I ten více než 1 rok, co to řeší je až moc. Jo to je dnes ve hvězdách, jak to dopadne, navíc každým rokem přidávání nových a nových systému požadovaných EU, tak se pak nedivme, že zákazníci pořád testují. Asi nová vývojová strategie. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo 22. leden 2021 Sdílet Vloženo 22. leden 2021 (editace) Asi bychom si měli zvyknout, že pokud člověk nechce být testovacím článkem, tak by neměl kupovat nové modely během prvních 2 let jejich výroby. Ostatně mě se to už párkrát taky vyplatilo. S Yetinou problém nebyl po FL, ale je fakt, že to bylo ještě poctivě navržené MBčko. Rapid 2019 na konci výroby - bez problémů (ale je fakt, že ten z pohledu dnešní moderní doby neobsahuje nic, co by se mohlo pokazit po SW stránce :-D ) no a současná generace Touaregu už taky jede 4. rokem, takže u MR2021 nepozoruji žádné problémy. Klep klep... Editováno: 22. leden 2021, autor: Rapid1.0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 22. leden 2021 Sdílet Vloženo 22. leden 2021 Poslední příspěvek, ono asi není radno věřit uplně všemu co napíše nějaký web :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 22. leden 2021 Sdílet Vloženo 22. leden 2021 To Monte Carlo bych pochopil, že se někdo může nachytat, stačí trocha černé a vypadá to jinak, mě by spíše zajímalo to hypotetické spojení počátku výroby FIV kombi a možného konce výroby Scaly. Tyhle informace asi nebudou jen takové pouhé spekulování, nějak se mi to nezdá, že by to bylo jen pouhé plácnutí do vody, no ale ke zdrojům přístup nemáme. Někdy na přelomu roku 2022/3 by měl teoreticky dorazit facelift Scala/Kamiq, možná dříve než ta Fabia kombi, takže se uvidí, jestli ano, nebo ne Scale. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 22. leden 2021 Sdílet Vloženo 22. leden 2021 JJ o FL Scaly psali 2022, tu F4 Combi ve 23 potrvdil už před měsícem. https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/sef-skody-schafer-pro-nemecka-media-nova-fabia-combi-bude-al/r~e48c2df8407711eb80e60cc47ab5f122/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 22. leden 2021 Sdílet Vloženo 22. leden 2021 (editace) https://www.auto-motor-und-sport.de/neuheiten/neuer-skoda-fabia-ab-2021-ohne-diesel/?fbclid=IwAR2n8n31zNoHFz7uNkEqBBYwDUOB-YaiveHXTmR5fHkoxgYljMoR6Y3J68A Editováno: 24. leden 2021, autor: Jan R. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 25. leden 2021 Sdílet Vloženo 25. leden 2021 Není to nic zvláštního. Svého času to nebyly podobně neutrální obaleniny, ale například maskování jako Mercedes třídy C apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.