Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tento týden jezdím MC 1.5 110 KW DSG co se týče spolehlivosti to asi ukáže čas.

Jinak to za mě řadí hezky a z mého pohledu to již tolik nepodtáčí jednotlivé kvalty a vyšší stupeň to neřadí, tak brzo.

8F215066-56CA-419E-921E-4DB7C38D88D3.jpeg

6034694D-EE85-4317-ABB6-E57233F0BEBA.jpeg

Vloženo
4 hours ago, Boleslavák said:

Dva lidé ve voze plný kufr a cestovní rychlost cca 130km/h

1.5 110 KW to mi nepřijde nejhorší.

 

BF1D86E9-9A47-4CA7-B8EC-0AF4C7C217D9.jpeg

Nazdar, máš vo výbave side assist alebo automatické parkovánie

Vloženo
před 5 minutami, mato8625 napsal:

Nazdar, máš vo výbave side assist alebo automatické parkovánie

 Auto má vše krom skleněné střechy. Za mě automatické parkování je k ničemu, ale pouze můj názor.

Vloženo

Přemýšlím, jestli má smysl vzít Travel Assist. Stojí Lane Assist+ za to? Dá se rychle vypnout? V ceníku se píše, že v ceně je prediktivní tempomat. Není to jen překlep? Konfigurátor o tom nic neříká, jen že je v paketu ACC. A má Virtual Cockpit nějakou zásadní výhodu - zobrazení navi, asistentů?

Vloženo

Já na asistenty nejsem cílová skupina nemám je rád a nevyužívám je, tak na ně nemám objektivní pohled. Lane Assist za mě ne. K vypnutí se musíš proklikat v menu .

Jinak v ceníku je spousty chyb jako třeba u MC stojí, že nemá klimatronic přitom ho má ve standartu. V ceníku u MC píší, že MC nemá sunset a také je standart, nebo uvádějí bubnové brzdy.

 

Nevím jestli virtual cockpit má nějakou zásadní výhodu, ale pokud máš navigaci, tak je velká výhoda zobrazení v zorném poli a jinak celková grafika je fajn. Dále je velké plus zobrazení více údajů na jednou nemusíš rolovat maxidotem. Základní přístroje mi přijdou dost fádní.

Co je paráda jsou Bi led světla za mě svítí moc hezky.

Jediný asistent, který musím pochválit je ACC.

 

Snad ti to trochu pomohlo, ale jak říkám pouze můj pohled na věc.

Vloženo (editace)

Bi-LED světla v konfiguraci jsou. I když by mě zajímalo, jak svítí základ. ACC právě tak či tak chceme. Pádla nejsou problém, protože kvůli spolehlivosti odmítám DSG. Ale nevím no jak s tím Travel Assistem. Bude to auto na spoustu let a nechci v něm zbytečnosti, které budou otravovat, ale zase nevím, jestli je základní Lane Assist zrovna výhra.

 

V oficiálních materiálech je spousta zmatků. Třeba v katalogu je "Asistovaná jízda 2.0", kterou seškrtali na Travel Assist. Nikde žádné info k navi. V katalogu je na obrázku adaptivní tempomat jen se znázorněnou radarovou funkcí, zatímci v konfigurátoru je na obrázku ACC u Travel Assist paketu znázorněno zároveň čtení značek - jako by měl fungovat prediktivně. A kontrola slepého úhlu nikde.

Editováno: , autor: Twisted
Vloženo

Travel Assist funguje prediktivně, Čte značky omezení rychlosti, brzdí dopředu před cedulí obec i před kruhovým objezdem a před zatáčkou. Kontrolu slepého úhlu nemá.

Vloženo
V 23. 9. 2022 na 23:35, Twisted napsal:

Bi-LED světla v konfiguraci jsou. I když by mě zajímalo, jak svítí základ. ACC právě tak či tak chceme. Pádla nejsou problém, protože kvůli spolehlivosti odmítám DSG. Ale nevím no jak s tím Travel Assistem. Bude to auto na spoustu let a nechci v něm zbytečnosti, které budou otravovat, ale zase nevím, jestli je základní Lane Assist zrovna výhra.

 

V oficiálních materiálech je spousta zmatků. Třeba v katalogu je "Asistovaná jízda 2.0", kterou seškrtali na Travel Assist. Nikde žádné info k navi. V katalogu je na obrázku adaptivní tempomat jen se znázorněnou radarovou funkcí, zatímci v konfigurátoru je na obrázku ACC u Travel Assist paketu znázorněno zároveň čtení značek - jako by měl fungovat prediktivně. A kontrola slepého úhlu nikde.

Základní světla svítí taky dobře. Tím že jsou už taky fullLED, se světla hodně přiblížily příplatkovým.

Vloženo

Side assist a asistent vyparkování zatím prodejci nemají v prodejním programu a neví se,kdy bude.

Asistovaná jízda 2.0 je dobrá věc.Nemusíte se stresovat jaká je tam rychlost.Už bych auto bez ní nechtěl.

Vloženo
V 23. 9. 2022 na 22:25, Boleslavák napsal:

Já na asistenty nejsem cílová skupina nemám je rád a nevyužívám je, tak na ně nemám objektivní pohled. Lane Assist za mě ne. K vypnutí se musíš proklikat v menu .

Jinak v ceníku je spousty chyb jako třeba u MC stojí, že nemá klimatronic přitom ho má ve standartu. V ceníku u MC píší, že MC nemá sunset a také je standart, nebo uvádějí bubnové brzdy.

 

Nevím jestli virtual cockpit má nějakou zásadní výhodu, ale pokud máš navigaci, tak je velká výhoda zobrazení v zorném poli a jinak celková grafika je fajn. Dále je velké plus zobrazení více údajů na jednou nemusíš rolovat maxidotem. Základní přístroje mi přijdou dost fádní.

Co je paráda jsou Bi led světla za mě svítí moc hezky.

Jediný asistent, který musím pochválit je ACC.

 

Snad ti to trochu pomohlo, ale jak říkám pouze můj pohled na věc.

Mě třeba prodejce řekl, že i když mám Bolero, tak si můžu zrcadlit navigaci přes carplay na virtual cockpit, čemuž jsem nechtěl moc věřit, ale stál si za svým. No tak uvidíme za 12 měsíců a více :D 

Vloženo
V 23. 9. 2022 na 23:35, Twisted napsal:

Bi-LED světla v konfiguraci jsou. I když by mě zajímalo, jak svítí základ. ACC právě tak či tak chceme. Pádla nejsou problém, protože kvůli spolehlivosti odmítám DSG. Ale nevím no jak s tím Travel Assistem. Bude to auto na spoustu let a nechci v něm zbytečnosti, které budou otravovat, ale zase nevím, jestli je základní Lane Assist zrovna výhra.

 

V oficiálních materiálech je spousta zmatků. Třeba v katalogu je "Asistovaná jízda 2.0", kterou seškrtali na Travel Assist. Nikde žádné info k navi. V katalogu je na obrázku adaptivní tempomat jen se znázorněnou radarovou funkcí, zatímci v konfigurátoru je na obrázku ACC u Travel Assist paketu znázorněno zároveň čtení značek - jako by měl fungovat prediktivně. A kontrola slepého úhlu nikde.

S tím DSG máš nějaké zkušenosti nebo na základě čeho ho odmítáš? Mě můj mechanik říkal, že když budu měnit olej a např. rozjíždět se s více plynem(ne, že jen pustím brzdu) a nenechat tak moc prokluzovat spojky atd., tak vydrží životnost auta. 

Vloženo (editace)

@Rob_u suché DSG si měněním oleje moc nepomůžeš. Spojky odejdou třeba ve 150 000 km (což ještě ok), a mechatronika když se podělá, tak stojí 42 000 Kč origo.

Editováno: , autor: Twisted
Vloženo (editace)

Je to tak, u RSa mi spojky vydržely 150000 a repase mechatroniky při tom samém nájezdu za 30000. Jinak si na DSG nemůžu stěžovat. Při rozjíždění povolením brzdy nebo s plynem v podstatě k žádnému rozdílnému prokluzu nedochází, spojka je sepnutá okamžitě.

Editováno: , autor: Dula
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Vloženo

Dík za reakci. No jak se říká, každá sranda něco stojí :) . Já najedu těch 150000km tak za 15-20let, takže mě to vlastně vůbec netrápí.

Vloženo
před 6 hodinami, Rob_ napsal:

Mě třeba prodejce řekl, že i když mám Bolero, tak si můžu zrcadlit navigaci přes carplay na virtual cockpit, čemuž jsem nechtěl moc věřit, ale stál si za svým. No tak uvidíme za 12 měsíců a více :D 

Mám bolero, virtuální cockpit a opravdu to sdílet nejde. :-D 

Vloženo (editace)

Mám Amundsen propojený bezdrátově pomocí krabičky AA wireless s mobilem. Pokud naviguju pomocí Waze, tak se mi na virtuálním cockpitu v jednom z jeho zobrazení sice nezobrazuje mapa Waze, ale jeho navigační pokyny ano. Mapu Waze mám jen na infotainmentu. V jiném zobrazení virtuálního cockpitu mám na něm mapu originální navigace Amundsen a v infotainmentu můžu mít mapu jinou z Android Auto (Waze, Mapy.cz, Google)

Editováno: , autor: Dula

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...