Přejít na obsah

Škoda Fabia IV


Pawouk

Doporučené příspěvky

Dobrá zpráva pro  nás v ČR a doufám, že nejenom tady.  Combi v této kategorii již nikdo jiný nedělá a doufám, že to bude jen a jen výhoda, i když chování zákazníků je nevyzpytatelné. 

Stále více a více je nám vtloukán do hlavy vizuální marketinq a praktičnost se vytrácí, doufám, že Fabia combi IV na tohle nedoplatí.  Tenhle typ auta byl vždycky spíše dělník, než nějaký egoexpandér. 

Editováno: , autor: DušanV
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doufejme, že ty emise ta 1.0 Mpi evo ještě ustojí, i když přes 95 g to asi bude. Před cca 1rokem šéf vývoje agregátů Hrdlička, aspoň tvrdil, že do Fabie IV s ní počítají, bylo to v rozhovoru někde na slovenském motoristickém webu, přesně již nevím.  Ale znáš to, někdo míní a velký šéf to někdy změní. Bylo by ho škoda, když už tak, pro tu možnost LPG a tzv. vesnickou nenáročnost. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 49 minutami, DušanV napsal:

Doufejme, že ty emise ta 1.0 Mpi evo ještě ustojí, i když přes 95 g to asi bude. Před cca 1rokem šéf vývoje agregátů Hrdlička, aspoň tvrdil, že do Fabie IV s ní počítají, bylo to v rozhovoru někde na slovenském motoristickém webu, přesně již nevím.  Ale znáš to, někdo míní a velký šéf to někdy změní. Bylo by ho škoda, když už tak, pro tu možnost LPG a tzv. vesnickou nenáročnost. 

Právě že pro Fabii limit 95g neplatí, 95g je to pro auto o hmotnosti 1379,88 kg, pokud si Fabia udrží hmotnost kolem 1100kg, bude pro ni platit limit 85g CO2 na 100km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 hodinami, Martab napsal:

Právě že pro Fabii limit 95g neplatí, 95g je to pro auto o hmotnosti 1379,88 kg, pokud si Fabia udrží hmotnost kolem 1100kg, bude pro ni platit limit 85g CO2 na 100km.

Jo znám ten přepočet, psal  jsem to obecně, vzhledem k  tomu neustále propíranému limitu 95g, ale díky za upřesnění pro ostatní.  Na druhou stranu, co je to za snižování emisí, když to těžká a velká auta, třeba ty SUV, dokáží přes jejich větší hmotnost obejít. Pak se nedivme, že průměrné hodnoty škodlivin, se i přesto za poslední roky zvyšují, limit, nelimit. Logika z EU je jaksi vedle...to tam nikdo nedomyslel, nebo to nechtěli domyslet ???

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 43 minutami, Martab napsal:

Ten zadní sloupek a celkově zadní převis vypadají hodně mohutně ve srovnání se současnou FIII.

 

Taky jsem si toho všiml. Něco bude mít na svědomí spojler + aerodynamické tvarování. Celkově se ale Fabia zvětší skoro o jednu třídu. Tři generace na jedné podvozkové platformě je docela unikát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, určitě poroste (ikdyž 3 generace na stejní platformě nejsou, minimálně trojka má novou - ano, dalo by se diskutovat jak moc :) ). Nicméně třeba u Pola nebo Ibizy to tolik nepůsobí, ale možná za to může to maskování.

Docela příjemně by designu mohlo pomoct to protažení světel do 5. dveří, snad to nebude podobně nevhodně řešené jako na karoqu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...