Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

@Martab takže se předchozí “řeči” z kuloárů potvrdily a přichází nový MIB4 s novým SW a HW, takže snad už to bude cajk. Asi jsem cáklý, ale mně se ten 12,9” tablet líbí :-))
 

Všiml jsem si taky, že 1.0TSi skončilo a nahradilo ho 1.5TSI s 85kW. Dost podobné s vyřazenou 1.6TDi a nahrazením 2.0TDi u OIV. 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
  • o 4 týdny později...
Vloženo

No jako majitel udržovaného Rapida 2019 mi tak nějak v hlavě pořád šťourá, že bych přešel do lepšího auta. Vzhledem k ceně Octavií a mém nájezdu se nové nevyplatí. Problém byl, že jsem chtěl mladé auto s malím nájezdem, benzín a trochu ve výbavě. O3 Combi se v roce 2019 moc mladá už sehnat nedala a O3 FL mě odradila díky 4očku. Omlouvám se všem fandům, ale mě to přijde odporné. O4 mě pro změnu odrazuje nesmyslným dotykovým ovládáním, výdechy klimatizace a SW problémy. Jinak vzhledově se mi líbí. Bohužel facelift O4 problémy v interiéru prakticky nevyřešil. Aby to mělo lepší displej (snad lepší ovládání než současná O4) a výbavu, tak to je u nového auta mega?

 

Zvažoval jsem levnější variantu Kia Ceed SW, která by se dala rozumně sehnat i nová. U Kii se mi nelíbí v lepších výbavách přesun mlhovek do hlavních světlometů a ona je tam nacpala už i Škodovka.

 

Ale bohužel Octavia prostě láká tím vnitřním protorem a využitelností kufru. Ojetina s velikostí O4 do 500tisíc? benzín 110kW+, manuál

Vloženo

Ťahákom u Octavie nie je iba ten priestor, ale hlavne výber motorizácií. Naftové motory u konkurencie mimo koncernu VAG majú väčšínou objem 1,5-1,6 litra, benzínové tiež končia na tejto hodnote, prípadne majú ešte menej. Oproti tomu Octaviu môže mať človek stále so slušným 2-litrovým motorom, a to aj benzín, aj naftu. Problémom je akurát tá podmienka manuálu.

Vloženo

Slabšie 1.5 TSI je podľa mňa iba voľba zdravého rozumu. Podľa mňa sa pozreli, že koľko žerie 1.0 TSI s veľkým autom ako Octavia, resp. či sú ešte nejaké možnosti ten trojvalec nejak rozumne vylepšiť ohľadom na spotrebu/emisie, potom pozreli sa, že koľko by to bolo keby ubrali výkon 1.5 TSI ktoré má navyše aj ACT. Prakticky im asi vyšlo, že 4-valcový motor v režime na dva valce asi žerie podobne, možno menej ako ten trojvalec, a ku všetkému ten motor má lepšiu kultúru chodu a väčší točivý moment. Ku všetkému tam asi budú nejaké výhody aj na strane výroby motorov, resp. logistiky okolo toho, lebo pravdepodobne budú schádzať z rovnakej linky ako silnejšie 1.5 TSI. Škoda, že nešly týmto smerom oveľa skôr.

 

Vloženo

Ctvrte generace jsem se obaval a jsem velmi prijemne prekvapen. A to hlavne v oblastech, kde bych to vubec necekal. Co se tyce sw - auto mam od zacatku ledna a dosud ani jeden sw zasek.

Vloženo

v jednom z tech videi zaznelo, ze cipovat ten motor "nepujde" a to z toho duvodu, ze je nejak extra zabezpecena ridici jedotka. dale tam zaznelo, ze si toto zabezpeceni nevymyslel vyrobce ale je to pozadavek EU. 

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Golf 8 FL na salonech

Díky akci vychází levněji než O4 a tvar celého předku, hlavně světel se mi líbí daleko více než O4. Interiér výbavy Style vypadá opravdu hezky.

IMG_9985.jpg?ver=0IMG_9988.jpg?ver=0IMG_9995.jpg?ver=0IMG_9987.jpg?ver=0IMG_9989.jpg?ver=0IMG_9991.jpg?ver=0IMG_9990.jpg?ver=0IMG_9992.jpg?ver=0IMG_9997.jpg?ver=0IMG_9994.jpg?ver=0

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...