Marysa Vloženo 30. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2016 Zdarvím,máte někdo zkušenosti s chipem na fabii 2 1.6 tdi 66kw?Na kolik peněz to přijde a pokud to není spíše na škodu mototru.Jestli přehrajou jen software ,nebo k tomu ještě něco přidaj?Děkuju za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayBee1 Vloženo 30. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2016 (editace) Do 66kW 1.6 TDI jde nahrát originál 77kW software. Motor a převodovka obou verzí jsou totožné. Jinak jde motor ladit ještě dál, na to se koukni do příslušného tématu v sekci O2, jde o stejný motor. Jsou tam i nějaké grafy. Něco se řešilo i tady u 55kW verze. Editováno: 30. Říjen 2016, autor: JayBee1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DeKemadec Vloženo 30. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2016 Mam chip na 103kw, jede to pekelne. Zatim 10tisic najeto, bez problemu. Kazdopadne se k tomu chovam slusne, nehonim studene, dochlazuji...na jednicku ani dvojku neakceleruji na plny plyn abych setril setrvacnik. Jen skoda ze ma Fabie tak mizerne brzdy a vymena za lepsi se vzhledem k cene auta nevyplati. Mam to na litani do prace 120km denne..Je to s cipem jine auto, predtim s tim jezdit po dalnici byla opravdu otrava, ted OK. Maximum 230km/h tacho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayBee1 Vloženo 31. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2016 103 kW je na takový motůrek docela řacha, to už bych byl hodně opatrný... Od koho to máš upravené a kolik to má Nm? Máš grafy z brzdy? Mně tedy nepřijde, že by to s 288mm kotouči vpředu, kotouči vzadu a 205/45 R17 brzdilo špatně. Bubínky vzadu jsou samozřejmě horší, ale vepředu snad mají 288mm kotouče všechny 1.6 TDI... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 31. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2016 JayBee1: TO nemáš pravdu, všetky 55kw verzie a niektoré aj 66kw verzie majú v predu 256mm kotúče plus bubne, ak je objednaná priplatková výbava kde je ESP tak majú aj kotúče vzadu a možno aj 66kw verzia už 288mm kotúče vpredu inak majú 256ky. Môžem povedať, že rozdiel kotúče vzadu vs. bubne je dosť poznať, je to rozdiel a dosť veľký. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayBee1 Vloženo 31. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2016 Aha, myslel jsem, že malé kotouče mají jenom benzíny (mimo 77kW 1.2 TSI) a 1.2 TDI. Tak to potom jo. Kombinace 256mm kotoučů a bubnů na výkony okolo 90 kW, nebo nedej Bože víc, při váze TDI prostě není... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albín Vloženo 31. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2016 Já mám 55kw verzi,v předu 256mm kotouče a vzadu taky kotouče,tak mi řekněte co to je za paskvil? Dovoz francie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DeKemadec Vloženo 31. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2016 No prave, vpredu jsou kotouce 256mm a vzadu bubny. S 288mm a kotouci vzadu to bude brzdit fajn. Nemyslim si, ze by moje uprava skodila motoru. Zalezi jak se k tomu clovek chova. Delal mi to Motorpower vcetne brzdy pred a po. Ten motor se nezda, vyhoda je ze je fabia tak lehka - stejny motor je v Octavii a taha vetsi vahu. Puvodne jsem auto chtel na chvili nez si koupim neco rychleho na dalnici, ale ted kdyz to jede a spotreba je nizka tak vlastne uz ani nemam moc duvod - snad jen bezpecnost. V aute nic nevozim a jezdim pouze sam. Jako rodinne mam jine (VW MPV). Sel jsem do toho s tim ze mam stranou penize na spojku a turbo, jen co kdyby - je to moje prvni auto s cipem, tak jsem taky nevedel co bude. Kdybych vedel jaka je ta 1.6, koupil bych ji novou na kotoucich a odjezdil do uplneho konce. Edit: mam 66kw verzi a chip znamenal prehrani vsech map upravenymi na miru v jednotce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 31. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2016 V kazde zemi jsou ty vybavy a varianty poskladane jinak. Takze je mozne, ze importer do francie chtel kotouce i vzadu... treba slovaci taky meli pred dvema roky zase ve vybave kotouce na rapidu i u tech motoroziaci, kde byly v cr bubny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 1. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2016 Pokud vím, když jsem kupoval já, tak Fábky 55kW a 66kW měly 256mm a bubny. 288mm a kotouče vzadu jen u 77kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marysa Vloženo 5. Listopad 2016 Autor Sdílet Vloženo 5. Listopad 2016 můžete mě poradit firmu na chip tuning z Plzně,aby to nebyli nějaký podvodníci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayBee1 Vloženo 6. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2016 Za mě v Čechách Motorpower (máš to od Plzně před Prahou, po dálnici jsi tam za chvíli) a na Moravě TDIfun. Ověřená úprava vč. měření na brzdě před i po do 10 tKč je za tu jistotu IMO rozumná cena. Nalejvači, nedejbože mobilnímu, co tam za 2 tKč někde na parkovišti nahraje bůhvíco a ani to neodbrzdí, bych auto do ruky nedal. Jestli máš 256mm kotouče s bubny vzadu a budeš chtít investovat do pořádného zvýšení výkonu, tak rovnou popřemýšlej i nad výměnou brzd. Pro vyšší výkony je to slabota i s TSI, natož s TDI, které je skoro o metrák těžší! Jak by měl vypadat správný přístup se podívej v tématu Roomster - Brzdy RS. Osobně bych u TDI do zásadního zvýšení výkonu bez 288mm kotoučů vpředu a kotoučů vzadu nešel... Mimochodem, kdo máte poladěno, nechcete sem hodit grafy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 14. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2016 (editace) 1,6 TDI je za 8tis. Editováno: 14. Listopad 2016, autor: motorpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kecka Vloženo 16. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2016 V 14. 11. 2016 at 12:36, motorpower napsal: 1,6 TDI je za 8tis. Musí se jednotka rozebírat ?? nebo jde čiste po kabelu ----- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 16. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2016 Musí, u této a u mě je to naprosto bez problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 16. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2016 (editace) jojo můžu potvrdit, motorpower to umí rozebrat a i dát jednotku do původního stavu. Po 3 rokách s jednotkou nic nemám a ovšem zvýšení výkonu stále funguje. Editováno: 16. Listopad 2016, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 11. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2016 Tohle musí být pitchovina jako vrata: http://mereni-vykonu.cz/?utm_source=Obsah-chiptuning-Auto&utm_campaign=Adwords&utm_medium=V1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 13. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2016 To jsou mi veletoče. Zvláště když se jedná o firmu která má paradoxně na svědomí nejvíce vykuchaných DPF. Pochopitelně v akci a s atestem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dabidand8 Vloženo 11. Březen 2020 Sdílet Vloženo 11. Březen 2020 Ahojte, začal jsem vážně uvažovat o chipu pro tento motor - 1.6 TDI 66 kW. Nechal bych to udělat u firmy okchip.cz - má někdo zkušenosti s touto firmou? Dostal bych se na 85 kW a cca 265 Nm. Není to úplné maximum, takže si myslím že by to s motorem snad nic udělat nemělo. Tato firma mi zálohuje starý software na CD a nabízí i slušné záruky. Co jsem se tak poptával ve skupinách na FB, tak na OKCHIP nikdo nenadával.. Má vůbec cenu tento motor chipovat, případně nechal jste si ho někdo chipnout a jak jste spokojený? Díky všem za rady. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 18. Březen 2020 Sdílet Vloženo 18. Březen 2020 Máš -li auto rád tak ne. Bývalý autochip, a na ty je chvály dost. Pokud už máš hotovo, přijeď změřit. Vše sice v režimu antivir, ale možno pořídit záznam měření. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dabidand8 Vloženo 20. Březen 2020 Sdílet Vloženo 20. Březen 2020 (editace) V 18. 3. 2020 na 17:31, motorpower napsal: Máš -li auto rád tak ne. Bývalý autochip, a na ty je chvály dost. Pokud už máš hotovo, přijeď změřit. Vše sice v režimu antivir, ale možno pořídit záznam měření. No nakonec jsem se rozhodl že okchip ne. Na autochip.eu byly vcelku dobré recenze. U nich to také nenechávat? Z jakého důvodu? Píšou že jsou schválené MDČR, mají ISO atd ... na FB je docela dost kladných recenzí (ale samozřejmě i pár negativních) Editováno: 20. Březen 2020, autor: Dabidand8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 18. Září 2020 Sdílet Vloženo 18. Září 2020 Auto jezdí na naftu a benzín, nebo na MDČR a ISO?? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.