Michal T. Vloženo 23. Květen 2020 Sdílet Vloženo 23. Květen 2020 @Bohusdk @mhhory Jeste me napada - auta vam pri dlouhodobem parkovani stoji na signalu, nebo hluboko v podzemi bez signalu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mhhory Vloženo 23. Květen 2020 Sdílet Vloženo 23. Květen 2020 Auto je zaparkovane v podzemni garazi. Nevim co to ma s tim spolecneho.. Jezdim tak 2 az 3 krat tydne, ale v garazi normalne signal na mobilu mam. Takze ze by tam nebyl signal to bych vyloucil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T. Vloženo 23. Květen 2020 Sdílet Vloženo 23. Květen 2020 @mhhory Tak pokud to neni dlouhodobe bez signalu, tak bude problem jinde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LHAJ Vloženo 23. Květen 2020 Sdílet Vloženo 23. Květen 2020 Auto mám cca 2 měsíce - vše jsem úspěšně zprovoznil hned po koupi. Za pár dní to přestalo fungovat a od té doby - přes veškeré snahy a různé způsoby - nic. Tak jsem to jednoduše vzdal a dál to neřeším. Nemíním se tím dál nervovat. Už jenom to idiotské mačkání OK pro přihlášení uživatele, dlouhé načítání uživatele, zpomalené reakce systému tím, než se všechno načte .... Jako kdybych si sednul k PC a né do auta. Skoda IT hoši by zasloužili za uši. Ostuda. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohusdk Vloženo 23. Květen 2020 Sdílet Vloženo 23. Květen 2020 Ja mam auto venku, kde je bezproblemovy signal LTE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek8953 Vloženo 24. Květen 2020 Autor Sdílet Vloženo 24. Květen 2020 Dobrý deň, tak asi nie som sám komu nefunguje connet škoda aj keď som viackrát už spomenul že IT škoda nemá ani záujem to riešiť .Chýba aj veškerá pomoc zo strany servisu škoda kde sa nevedia k danému problému vyjadriť .Tak asi pri kúpe auta zavádzajú že všetko funguje a je to ZDARMA,čo si myslím že ten rok aby fungovalo je len ťah a je to zahrnuté v cene auta . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 24. Květen 2020 Sdílet Vloženo 24. Květen 2020 před 19 hodinami, LHAJ napsal: Už jenom to idiotské mačkání OK pro přihlášení uživatele, dlouhé načítání uživatele, zpomalené reakce systému tím, než se všechno načte .... Zkuste infotainment spárovat přes BT s telefonem a následně mít vždy zaplý BT na telefonu, pak to možná žádné potvrzení chtít nebude. Takhle to funguje na kodiaqu, karoqu. Tak třeba bude i tady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KennyMc Vloženo 24. Květen 2020 Sdílet Vloženo 24. Květen 2020 (editace) @l79 Na Scale + Amundsen to nefunguje jak píšeš. Telefon mám pořád připojený (přes BT) a taky musím odmáčknout to okno pro přihlášení uživatele. Jen v některých případech to okno zmizí samo. Za jakých podmínek se tak stává, na to jsem nepřišel. Taky mi to vadí, protože to načítání profilu trvá dlouho (jak kdy, někdy je to téměř hned) a někdy musím stisknout to tlačítko vícekrát, než na to systém zareaguje. Škoda Connect mi docela funguje, jen občas je ikona globusu zešedlá, a pak nejsou zaznamenané jízdy. Nestává se to ale zas tak často. Zde zmíněné výpadky tento týden jsem nezaznamenal. Mám tam zaznamenané jízdy ze čtvrtka, pátku i soboty. Doplnění příspěvku: @l79 Pár dní mám nový SW infotainmentu a vypadá to, že teď už ta hláška nechce potvrzení a po chvíli zmizí. Aspoň něco se vyřešilo tím SW. Ani to nebylo v seznamu chyb. Nahlašoval a sepsal jsem 8 závad / nedostatků a aktualizace vyřešila jen jeden prokazatelně, ale 6 z nich je stále nevyřešeno. Editováno: 27. Květen 2020, autor: KennyMc Oprava / doplnění 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dalik73 Vloženo 28. Květen 2020 Sdílet Vloženo 28. Květen 2020 Já stále řeším hlavního uživatele , 7 návštěv v servisu (posledni včera) a stále nic... Globus bílej, takže signál má, ale vždy to skončí na hlášce "Aktivaci vozidla nelze provést. Obraťte se na servis" a já v tu chvíli vždy vyjeknu "a co kur.a asi poslední 3 měsíce dělám" ? ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T. Vloženo 28. Květen 2020 Sdílet Vloženo 28. Květen 2020 (editace) @KennyMc Pokud máte Amundsen, jakou máte číselnou verzi SW infotainmentu? A resetovaly se po přehrání na novou verzi např. oblíbené položky ve stahovací liště, dlouhodobá spotřeba atd.? Editováno: 28. Květen 2020, autor: Michal T. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohusdk Vloženo 28. Květen 2020 Sdílet Vloženo 28. Květen 2020 Ve skupině Scala jsem zaslal návod, jak zprovoznit Škoda Connect. Sem to dát nemůžu....admin mě zjebe za duplicity Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek8953 Vloženo 28. Květen 2020 Autor Sdílet Vloženo 28. Květen 2020 před 7 minutami, Bohusdk napsal: Ve skupině Scala jsem zaslal návod, jak zprovoznit Škoda Connect. Sem to dát nemůžu....admin mě zjebe za duplicity Tak že ti dalo možnosť aktivovať cez 2x kľúč a dostal si sa ďalej ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dalik73 Vloženo 28. Květen 2020 Sdílet Vloženo 28. Květen 2020 Tady je ten návod od Infolinky ŠA: 1. Smažte uživatele ve vozidle 2. Smažte vůz v garáži na ŠKODA Connect 3. Proveďte tovární nastavení ŠKODA Connect ve vozidle: MENU – NASTAVENÍ – TOVÁRNÍ NASTAVENÍ 4. Vypněte zapalováni, vystupte z vozu a zamkněte vůz. Nechte vůz zamknutý cca na 5 minut 5. Zapněte zapalování 6. Přihlaste se ve voze pod svým účtem jako hlavní uživatel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KennyMc Vloženo 28. Květen 2020 Sdílet Vloženo 28. Květen 2020 Tak odvolávám co jsem odvolal. Po několika dnech, kdy se zobrazení přihlášení uživatele během krátké doby samo deaktivovalo, tak dnes už opět ne. Vydrželo to na obrazovce 10km, dál jsem to nevydržel já. Takže nic. @Michal T. Teď mám SW 0156. Po přehrání zůstalo všechno jako předtím. Bál jsem se hlavně abych nemusel znovu provádět registraci a neměl problémy jako někteří zde. Bohužel se tím přehráním SW skoro nic neopravilo (předtím jsem měl 0155), takže budu posílat reklamaci znovu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LHAJ Vloženo 28. Květen 2020 Sdílet Vloženo 28. Květen 2020 Tak to vypadá, že SW 156 je jejich nejnovější verze už cca půl roku. Problém ale vůbec nemusí být v autě a já si myslím, že není. Problém je dle mého na sevrech a aplikacích Škody. Počkejme na Dalika73. Má slíbenou pomoc od kluků v černých kuklách a po téměř 10 návštěvách v servisu ... to by v tom byl čert :o)) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohusdk Vloženo 28. Květen 2020 Sdílet Vloženo 28. Květen 2020 před 7 hodinami, marek8953 napsal: Tak že ti dalo možnosť aktivovať cez 2x kľúč a dostal si sa ďalej ? ano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
musko Vloženo 29. Květen 2020 Sdílet Vloženo 29. Květen 2020 (editace) Ahojte, neviem či je to rovnaký problém, ako sa tu rieši, ale posledné dni (tak 2 - 3) mám taký problém, že po jazde vidím v aplikácii Škoda Connect všetky údaje o jazde, parkovaní, ... A všetko je aktuálne. Ale keď klikne na aktualizovať informácie, alebo chcem bliknúť, tak sa neviem spojiť s autom a píše nasledovnú hlášku (viď screenshot). Máte niekto podobný, alebo rovnaký problém? Myslíte, že postup od @Bohusdk s "odstránením auta z garáže", resetovaním Amundsenu do továrenských nastavení a následne nové prihlásenie pomôže? Alebo niečo iné? Editováno: 29. Květen 2020, autor: musko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LHAJ Vloženo 29. Květen 2020 Sdílet Vloženo 29. Květen 2020 (editace) před 7 hodinami, musko napsal: Myslíte, že postup od @Bohusdk s "odstránením auta z garáže", resetovaním Amundsenu do továrenských nastavení a následne nové prihlásenie pomôže? Alebo niečo iné? Mě nepomohl, ale to vůbec neznamená že nepomůže tobě, stejně tak, že to potom nebude u tebe ještě horší než před tím ...Ten celý systém se prostě pro stejné postupy chová pokaždé jinak. Editováno: 29. Květen 2020, autor: LHAJ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
musko Vloženo 29. Květen 2020 Sdílet Vloženo 29. Květen 2020 Tak sa mi to to podarilo sprevádzkovať. V aplikácii som odstránil auto z garáže (prišiel mi potvrdzujúci mail). V aute som odstránil profil, ale nie užívateľa. Hneď nato som sa v aute prihlásil do Škoda Connect. Opustil som auto a zamkol, Za 5 minút som sa vrátil do auta a zapol zapaľovanie (nenaštartoval). Menu / správa užívateľov / nastavenie / nastavenie hlavného užívateľa Ďalej som postupoval podľa informácii na displeji, kde som použil oba kľúče. Avšak toto nefungovalo hneď na prvý krát. Musel som to spraviť ešte raz a hotovo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mhhory Vloženo 29. Květen 2020 Sdílet Vloženo 29. Květen 2020 taky potvrzuji, že máme již připojeno k profilu Škoda Connect dle postupu výše. Ale pozor, postup je funkční zřejmě za předpokladu, že máte aktivní, bíle rozsvícenou ikonu globusu (zeměkoule). Včera jsem měl ikonu zašedlou, zkoušel jsem daný postup, avšak bez úspěchu. Dnes najednou přijdeme do auta, ikona globusu svítí bíle, tak jsme zkusili se přihlásit a už je to v pořádku. Čím to bylo nebo co dalo impuls k tomu, aby najednou globus svítil bíle, fakt nevím. Každopádně jsme rádi, že to již "zatím" funguje. Po zkušenostech co jsme všechno vyzkoušeli jsem toho názoru, že auto jako takové s tím nemá nic společného a opravdu to bude na serverech škodovky a nebo firmy telecom, která zprostředkovává pro škodovku eSIMkarty včetně datových přenosů. Proto doporučuji postup provádět pouze tehdy, pokud svítí bíle ikona, pokud vám nesvítí, tak to nemusíte ani zkoušet. Vyčkat až se po čase rozsvítí, stejně tak jak v našem případě. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LHAJ Vloženo 29. Květen 2020 Sdílet Vloženo 29. Květen 2020 Diky vám pánové za další návod a pozitivní zprávy. S tím globusem to dává smysl. Dokud nefungují pakety (a to při šedém globu nefungují) nemá cenu něco zkoušet. Tak ať vám to drží! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leoš1960 Vloženo 15. Červen 2020 Sdílet Vloženo 15. Červen 2020 Ahoj, konečně jsem se "prokousal" a nastavil na mobilu Škoda connect. Všechno funguje, ale při pokusu o odemčení auta na mne vyskočilo toto hlášení: Mátew s tím nějaké zkušenosti. Nerad bych jezdil zbytečně do servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dalik73 Vloženo 15. Červen 2020 Sdílet Vloženo 15. Červen 2020 No do servisu stejně musíš, ale ne s autem ale se sebou... Musí v servisu z tebe udělat ověřeného uživatele, teprve pak jde odemykat nebo zamykat atd. ?? 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adarko Vloženo 8. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2020 Pre Leoša1960 nie je nutné ísť do servisu, všetko som si sám nastavil a potom som sa telefonicky spojil so servisom môjho predajcu. Akurát ma zarazilo, prečo potrebujú doklad a to vodičský preukaz. Veď auto si môže kúpiť aj nevodič. No nevadí, dal som ho, niečo v systéme nastavili a funguje všetko OK. Aj zamykanie a odomykanie na diaľku. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladimír Bugár Vloženo 18. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2020 (editace) ja som tiez nad tym spekuloval zo hodinu, viackrat a napokon som odskusal vyjst z auta, zamknut, znova otvorit, ale neviem ci som len auto "zobudil", alebo nastratoval a vtedy mi to islo hned na prvykrat sparovat, ani som necakal tych tu spominanych pat minut v nom... a pred tym aj desat minut, ze: Čakaj prosim... a po troch tyzdnoch, ako som auto kupil, som dolieval letnu zmesku do ostrekovacov, prvykrat otvorim kapotu a co nevidim, izolacia a kable ohlodane... v servise, ked mi to opravovali, tak museli ze vraj bateriu odpojit, to nahadzalo nejake chyby, tie ked resetovali, neviem ci aj novy SW nedali a na druhy den po tom som nemal v appke Skoda Connect ziadne auto v garazi, ale to stacilo len v appke pridat a bolo... aj to neviem ci len Skoda s tym nemala nejaky problem, lebo v ten den aj ta appka blbla... Editováno: 18. Srpen 2020, autor: Vladimír Bugár Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.