Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Vlastnim novou Fabii 1.0, 44 kw a uz od koupe pri rychlejsim pousteni spojky slysim takovy tupy kovovy zvuk od prevodovky. Pokud si dam zalezet a poustim spojku opravdu pomalu, tak je vse ok. To same pri rozjizdeni, citim takovou vuli od prednich kol a neco tam bouchne, pokud se chci rychleji rozjet. Cetl jsem nejake recenze na auto.cz a to same ma Citigo i VW up (stejna prevodovka). Mate nekdo podobne zkusenosti?

Vloženo

v servise jsem s tím byl, projel jsem to s technikem, řekl, že pokud se bude zhoršovat, mám přijet znovu...ten zvuk není vždy, je to při pomalejší jizdě, nebo v zátěži do kopce...najčastěji mezi 2. a 3. stupněm, ale někdy mezi všemi stupni, záleží na situaci...štve mě, že je to nový auto a už teď tam jsou nějaké vůle...

Vloženo

mám najeto 2500 km  a dělá mi to pořád stejně, možná o trochu míň, protože jsem si zvykl víc na spojku... ale u mého forda1 combi po faceliftu to nedělá...tam vše chodí jak má...nikdy jsem neměl škodovku, ale projížděl jsem bratrovu 1.2 http 47 kw a tam vše bylo OK....je zajímavé, pokud zkouším přidávat ubírat plyn na jakýkoliv rychlostní stupeň, tak nikde nic nebouchne...ale pokud pouštím rychleji spojku tak jo...a když je auto v záběru do kopce, tak to dělá i při pomalém puštění spojky. Až budu mít 5000, tak s tím zajedu do servisu, ať mi vystavějí papír, že je vše OK...

Vloženo (editace)

Mě něco podobného (možná to samé) dělalo u 1.6 TDI F2 .. koupil jsem ho jeté s 90 000km a chvíli tak jezdil .. vždy když jsem trochu rychleji pustil spojku do záběru tak něco luplo nebo bouchlo .. nevím jak to líp popsat. Když jsem jí ale pustil opravdu opatrně neudělalo to nic. V servise řekli že tomu nic není když jsem tam přijel ať to zkontrolují a až jsem přijel na servisní prohlídku tak mě řekli že je zničený kloub poloosy vntřní i vnější a že je tam vůle která nejde dotáhnout. A že jsem to bouchání musel slyšet.. :)

 

Nakonec jsem s tím odjel a kámoš který opravuje auta a opravoval  i mou starou fabii, tak to opravil pouhým obroušením velké matky a trochu tam kapl lepidla a dotáhl ..

 

Možná že tam máš něco podobného z výroby.

 

A taky se mě zdá že mě to lupalo hlavně u 2. a 3. stupně.

 

Nyní mám 115 800 km a je to klid k nezaplacení..

Editováno: , autor: Petrkiller
Vloženo (editace)

standavfr .- asi nevíš o čem je řeč, tak k tomu nic nepiš. Dnes jsem byl v servisu a už toto řešili na Škoda Yeti ale škodovka řekla že to je v pohodě. Jako vždy.

Editováno: , autor: Hkubes
Vloženo

Milí Hkubeši,mě to dělá také,pustím při přeřazení nebo rozjezdu tychleji spojku,bouchne,pustím pomaleji světe div se,nebouchne.A píšu MOŽNÁ by to chtělo,čímž chci říct,že to stojí za vyzkoušení.Tak si nech svoje výpady od cesty.

Vloženo

Milí standavfr - JAk jsem psal nevíš o čem je řeč tak o tom nepiš .Tohle nemá nic společného stím jak spojku pouštím. Bohužel !! A víc se nebudu k tomu rozepisovat.

Vloženo

Buď tak hodný a přečti si úplně první příspěvek od jardaptak,píše tam o spojce,jestli spojka u tebe nemá vliv to já jaksi nemůžu vědět,nejsem jasnovidec.Mám pocit,že ten kdo neví o co tu jde jseš ty.Takže si dej chladnou sprchu a dobře přemýšlej co kam píšeš.

Vloženo (editace)

Název je ? tupe bouchnuti od prevodovky pri pousteni spojky
Psal jsem to sem, jelikož to dělá i III Fabie TSI jak 66 tak 81kw a  jedna je ode dneška v servisu, kde se i mechanik nad tím pozastavil. Jenže, neví čím to je. Docela nepříjemná rána. Takže jsem to sem napsal správně a číst umím.A dělá to po zařazení trojky, kdy se už člověk rozjel a přidá plyn a v tom to bouchne pak už je alespon u obou klid..

Editováno: , autor: Hkubes
Vloženo

Název je ? tupe bouchnuti od prevodovky pri pousteni spojky

Psal jsem to sem, jelikož to dělá i III Fabie TSI jak 66 tak 81kw a  jedna je ode dneška v servisu, kde se i mechanik nad tím pozastavil. Jenže, neví čím to je. Docela nepříjemná rána. Takže jsem to sem napsal správně a číst umím.A dělá to po zařazení trojky, kdy se už člověk rozjel a přidá plyn a v tom to bouchne pak už je alespon u obou klid..

 

Řekl bych, že jsou tři možnosti:

1. máš fakt smůlu, že se to objevilo na obou autech, i když mají různé převodovky

2. jsi extrémně citlivý, protože jsem postupně projel 3 testovačky - 81kW, 81kW a 66kW a ani na jedné jsem nic nepozoroval

3. děláš něco špatně

Vloženo

Sorry Pawouku,ale snad nemusím to auto vlastnit,abych někomu předal svoje zkušenosti.Nebo už jsme to tu dotáhli tak daleko,že smíme diskutovat jen o typech,co máme?

To taky nebylo určeno pro tebe... Asi jsem to špatně napsal.

 

 

Název je ? tupe bouchnuti od prevodovky pri pousteni spojky

Psal jsem to sem, jelikož to dělá i III Fabie TSI jak 66 tak 81kw a  jedna je ode dneška v servisu, kde se i mechanik nad tím pozastavil. Jenže, neví čím to je. Docela nepříjemná rána. Takže jsem to sem napsal správně a číst umím.A dělá to po zařazení trojky, kdy se už člověk rozjel a přidá plyn a v tom to bouchne pak už je alespon u obou klid..

 

HKubes - ale je to u motoru 1.0 MPI, tož tak. Číst snad umíš? Nevím, proč si dost lidí myslí (a nejen v tomto tématu), že zrovna jeho auto je úplně stejné, jako jiný model téže automobilky. Necpi sem tedy TSI.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

tak jsem dnes byl v servise, na objednání po 14 dnech...mám najeto přesně 5000. S technikem jsme to projeli a shodli jsme se, že to bude reakční vzpěra od převodovky (spodní silentblok převodovky), pak šlo auto na zvedák, vše bylo dotaženo, nic povoleno, silentblok funguje tak jak má. Asi to je zřejmě vlastnost, prý to některý auta dělají některý ne, možná i záleží na teplotě, když je velké teplo, tak to bouhne víc a v chladnu z rána skoro vůbec, takže záleží jak je pak guma měká. Napsali jsme zápis závady (abych měl klid na duši :-) ) a tím jsme to ukončili, takže už to řešit nebudu a uvidime na první garanční prohlídce...

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Mam take F3 1.0MPi a ten stejny problem. Pri rychlejsim pusteni spojky tupe bouchnuti. Doufam, ze treba ve 100tis. km nebude spojka nebo prevodovka KO.

  • o 4 měsíce později...
Vloženo

mám novú Fábiu III combi 55kW a presne rovnaký problém .

Slabé klepnutie alebo buchnutie pri púšťaní spojky pri preraďovaní - všetky prevodové stupne ,

najviac "3" . Aj pri opatrnom a pomalom púšťaní to niekedy buchne.

Auto mám ako nové a tento problém sa začal prejavovať  od asi 300km .

Zatiaľ sa mi nezdá že by to búchalo viac alebo menej , teraz mám najazdených 1700km.

V servise som zatiaľ nebol.

Vie mi k tomu niekto povedať viac?

Vloženo

Mám naježděno 16000km a bouchá pořád stejně jako na začátku. Už jsem si zvyknul, prostě koncernový převodovky :-) šetřej ze všech nejvíc...za chvíli předávám manželce, na cestě je nový ford focus...:-) a doufám, že ta převodovka ještě chvíli něco vydrží...

Vloženo (editace)

Zaujímalo by ma či to robí aj TSI , prípadne TDI .

Pri MPI to bude asi bežný "prejav" , nedávno som videl(počul) tiež jedno búchajúce MPI .

Editováno: , autor: fabia10mpi
Vloženo

To by chcelo vidieť aj konkrétny šoférsky štýl , klepnutie prevodovky pri prudkom pustení spojky na voľnobeh je bežná vlastnosť kedy otáčky motora roztočia stojací hriadeľ prevodovky , klepanie pri preradení vlastnosť nie je rozhodne , otázka je čo si predstaviť pod "prudkým" pustením spojky , ak neviete šoférovať ťažko to ukecá niekto na záruku ...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...