danikd Vloženo 23. Květen 2016 Sdílet Vloženo 23. Květen 2016 Ahojda, mame kratce CG z 10/2012, zaruka tedy do rijna, i pri ohratem motoru na miste spojka "vrci", pri vyslapnuti je klid ... skutecne se to da reklamovat? DIky moc za info ... DD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sir_Jarek Vloženo 25. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2016 V 6. 5. 2016 at 20:36, Joseamigo napsal: mě říkal mechanik v servisu, že u CG celkem běžně mění lamely spojky po 60000-80000km.... prej na to víc trpí ty městský CG, ty co jezdí větší dálky, třeba do práce v rámci okresu prej vydržej dýl... no, nevim, zdá se, že v prvotním nadšení pro nejlevnější městské auto koncernu to trochu víc zařízli na nákladech... Jak tak s Apíkem jezdím, napadá mě, že to předčasné opotřebování lamely spojky nemusí být spojkou samotnou - poddimenzováním - nýbrž že příčina by mohla být v softwaru motoru, který neskutečně pomalu ubírá a padá z otáček jak kdyby tam byl setrvák z kombajnu (dělá se to kvůli emisím - aby se vypláchl zbytek paliva před sacími ventily po ubrání plynu) - a tudíž spojka dostává pořádnou kuřbu při každém nezpomaleném přeřazení nahoru - i s poctivě puštěným plynem si auto při puštění spojky cukne dopředu. Zejména při vytočení nad 3000 ot/min je to katastrofa - kolikrát vyloženě čekám (a očima tlačim ručičku otáčkoměru), až padnou otáčky. Kdo na to kašle, hobluje spojku - zejména pak asi hlavně městské služebáky trpí. Jak jsem tedy původně uvažoval o update 44kW na 55kW software originál - viz vlákno 1.0MPI - update 44kW na 55kW (+) - tak teď vážně uvažuju o update od Mr. Cimbu, který toto neskutečně pomalé ubírání řeší... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piskot Vloženo 17. Únor 2017 Sdílet Vloženo 17. Únor 2017 Takže dle Škody auto má přijít nová lamela v 22týdnu roku 2017, takže čekám až bude tento týden a jdeme se Citigem do servisu na výměnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 17. Únor 2017 Sdílet Vloženo 17. Únor 2017 (editace) Take cekam, zaruka me skoncila pocatkem listipadu, ale s Bolkou se dohodlo ze se tam da nova lamela az bude, takze co nevidet Lamely ted budou nedostatkove zbozi V tom servise co to amm ja cekaji jeste 4 Editováno: 17. Únor 2017, autor: danikd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sir_Jarek Vloženo 17. Únor 2017 Sdílet Vloženo 17. Únor 2017 Jste si jisti, že to "vrčení" je spojkou? Podle mě to dělá převodovka, píše o tom i poslední článek SM o Ciigu - bazar, který cituje nějakého mechanika (pokud to není faktická chyba - jedna je v tom článku určitě a to utahovací moment výpustného šroubu oleje 8Nm - DP uvádí 30Nm, což je trošku rozdíl), nicméně jedním dechem dodává, že je to obyčejným uložením ozubených kol na hřídeli a že krom toho hrčení to funkčně ničemu nevadí (stejnej problém "trápil" i majitele Fordů Fusion a soudobý generace Fiest, nicméně spolehlivost na 100%). Co na lamele vadí mě je to, že obložení je nejspíš "slisovaný ze strouhaných zvířecích paznechtů", páč stačí jen malinko delší prokluz a spojka se pálí, zapachajíc chcíplotinou (fakt jsem myslel, že si někdo hraje na kafilérku, než jsem zjistil, že je to moje spojka po 10m couvání do kopce přes spojku). U žádnýho auta jsem se s něčim takovym nesetkal - ani spojka mojí bejvalý Žofiny Š110 vůbec nesmrděla když jsem zkoušel tahat Wartbuga z pangejtu; se starou Octavií z 60-tých let se dalo rozjet vpoho i na III. - jen pokusně, páč na dnešní poměry byla spojka poddimenzovaná. Nicméně nikdy nezapáchala jako u mého Apíka. Fakt nevim, co je to tam za pokusnej materiál. Jestli dojde někdy na výměnu, jakože spojku šetřim, určitě budu uvažovat o alternativě - pokud výrobce nezačne používat normální materiál obložení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 17. Únor 2017 Sdílet Vloženo 17. Únor 2017 Lamela se meni kvuli tamu debilnimu cvakani pri razeni nahoru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 17. Únor 2017 Sdílet Vloženo 17. Únor 2017 U meho Citiga boucha lamela hlavne za studena!! Kdyz stoji treba den na mrazu. Servis potvrdil zavadu a cekame tez na vymenu:-) jibak co se tyka smradu ze spojky. Souhlas!! Setkal jsem se s tim hlavne u nove Fabie pri couvani do kopce,... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luky.daniel Vloženo 17. Únor 2017 Sdílet Vloženo 17. Únor 2017 Já teda žádné cvakaní nebo tak zatím nevypozoroval, ale je fakt, že spojka se začne pálit při trošku nešetrné prácí docela rychle. V dnešní době se bohužel nic nedělá tak pořádně jako dřív. Cvakání bych ale neřešil, je to prostě vlastnost převodovky-není to auto za mega, hraje se hlavně na cenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 17. Únor 2017 Sdílet Vloženo 17. Únor 2017 Ale to ej hlasite cvaknuti a kdyz jedes v ulici mezi abraky, tak se lide otaceji .. to rothodne neni normalni, a proto jsem to reklamoval, v servise hend vedeli o co dje a bez problemu na reklamaci .. a to to bylo mesic pred koncem 4 lete zaruky ( 3 mesice po me koupi )... tak bdue alespon nova lamela Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luky.daniel Vloženo 17. Únor 2017 Sdílet Vloženo 17. Únor 2017 ty jo takže když přijedu do servisu, tak mě tam hodí tu novou jen kvůli tomu jo? To schválně budu muset taky zkusit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sir_Jarek Vloženo 17. Únor 2017 Sdílet Vloženo 17. Únor 2017 Mě to pouze hrčí za studena na volnoběh při neutrálu a puštěné spojce - po ohřátí to zmizí. Řešit to nehodlám, páč rozhodně nechci, by se mi v tom někdo zbytečně hrabal (neni nad montáž v prvovýrobě - krom velmi pečlivé ruční práce, kterou ovšem koná málokdo...). před 27 minutami, danikd napsal: Ale to ej hlasite cvaknuti a kdyz jedes v ulici mezi abraky, tak se lide otaceji .. to rothodne neni normalni, a proto jsem to reklamoval, v servise hend vedeli o co dje a bez problemu na reklamaci .. a to to bylo mesic pred koncem 4 lete zaruky ( 3 mesice po me koupi )... tak bdue alespon nova lamela Ovšem cvaknutí, že se lidi otáčí, to už na pováženou je... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 17. Únor 2017 Sdílet Vloženo 17. Únor 2017 Proste jak to jeste nema dekl a je to blbe odhlucnene, tak to ej dost slyset ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sir_Jarek Vloženo 17. Únor 2017 Sdílet Vloženo 17. Únor 2017 Jakej dekl myslíš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 17. Únor 2017 Sdílet Vloženo 17. Únor 2017 motoru ve spodu, pak se to rozleha ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sir_Jarek Vloženo 17. Únor 2017 Sdílet Vloženo 17. Únor 2017 Aha... Mě to jinak připadá odhlučněný slušně - na to, že tam skoro nic neni - žádnej tapec na kapotě ani na zadní stěně mot. prostoru, ale to je na jiný téma... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hotelix Vloženo 9. Březen 2017 Sdílet Vloženo 9. Březen 2017 Je fakt, že můj to dělá taky. Studenej motor, pokud nastartuju a pustím na N tak to cvakne a dělá to cvakací zvuk. Když je ohřátej tak vypíná S&S ale když ne, tak není nic slyšet a občas párkrát ťukne. S teplým motorem po desítkách km už vůbec, ale to ten motor nikdy na N nestojí. Buď běží protože ho držím na spojce (takže nemá co cvakat) aby se nevypl, anebo je vypnutej (takže necvaká). Při řazení to vždycky udělá takový "tuk" a pak je to dobrý, prostě akorát není odhlučněný. Jinak někde jsem četl (asi tu, fakt nevím), že to cvakání je z výroby nějaká věc, že jedna lamela je o nějaký srandarozměr menší než by měla být a trochu lítá dokud se neroztáhne teplem, ale ničemu by to nemělo vadit. A mám pocit že überauto VW má stejnou spojku jako Citi, není-liž pravda? Abych nebyl na omylu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sir_Jarek Vloženo 9. Březen 2017 Sdílet Vloženo 9. Březen 2017 (editace) Jj, Up! a Citigo jsou ještě spolu se Seatem Mii úplně stejný auta vyráběný na stejný lince s minimem odlišných dílů s odlišnostmi vzhledového charakteru a výbav. Technika je nachlup stejná = je to technologicky i finančně výhodné, všechny díly mají stejná katalogová čísla - stačí porovnat v on-line etkách - pouze s vyjímkou dílů odlišných (světla, nárazníky, volanty, 5 dveře...). Takže i spojka je stejná. Editováno: 9. Březen 2017, autor: Sir_Jarek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hotelix Vloženo 10. Březen 2017 Sdílet Vloženo 10. Březen 2017 Jo, tohle všecko vím. Akorát jsem neprolejzal etku obou aut co se spojky týče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 14. Březen 2017 Sdílet Vloženo 14. Březen 2017 Takze neofiko psssst, nova lamela od Sachsu byla objednatelna 3 dny! Pote stazena, protoze co? Stale cvaka, stale cvaka... VW vyda TPIcko ze to cvakani je jev a ne zavada, skodovka si udajne vykruci dalsi lamelu ... tak jsem zvedav, nicmene vymena lamely se odklada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sir_Jarek Vloženo 14. Březen 2017 Sdílet Vloženo 14. Březen 2017 No to mi pos**, nikdo neumí vyrobit lamelu??!! Teda já zapomněl, asi umí, ale musí stát tak do půl Eura Ještě by byla možnost, jestli někdo nevyrábí lepší, neorigo díl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 14. Březen 2017 Sdílet Vloženo 14. Březen 2017 No je to smutny, desitky let vicemene stejna, ale nekdo inovuje ( cti setri ) a pak to stoji za prd ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hotelix Vloženo 14. Březen 2017 Sdílet Vloženo 14. Březen 2017 "Soudruhu konstruktére, potřebujeme novou lamelu, ty starý jdou do sr*ček. A levně." Po týdnu - *Soudruhu manažere, tady máte návrh, stojí 3€ za kus.* Škrtá nákresy * Ano soudruhu konstruktére, je to sice o 640% levnější, než přechozí nákres, ale pořád je to přes rozpočet.* Hlavně mě u toho děsí, když za studenýho motoru udělám trochu drsnější rozjezd tak se to celý dost nehorázně rozklepe a to ani Felda nedělala. A to měla na origo spojce 20 let a 200 tisíc. Někdo šetřil, až ty auta budou muset do servisu? To se mi nějak nezdá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 14. Březen 2017 Sdílet Vloženo 14. Březen 2017 TEnto samy problem je tedka na 1.4 TSI, kdyz nepridavas trosku plyn tak to skace ... taky lamela ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 14. Březen 2017 Sdílet Vloženo 14. Březen 2017 Taky mame v rodine Citigo a cekame na lamelu. Poslednou dobou se k tomu pridaly rany po nastartovani a lehkem seslapnuti plynu pri rozjezdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 6. Duben 2017 Sdílet Vloženo 6. Duben 2017 Takze opet neofiko, lamela bude nova, udejne stejny index R ( co byl od ledna ), pry na 100% ozkousena ... Takze dobry ... Rozhoduje se take o tom co s tema co to teprve nahlasi, asi smula, bude to brano jako vlastnost. Ti kteri maji nahlaseno a reklamaci v reseni se vymeni ... Zatim nejde objednat, nevi se kdy bude dostupna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.