Přejít na obsah

Koupený "problém" Škoda Octavia IV - jeden velký problém


vitasko

Doporučené příspěvky

V tom je maličká potíž - v případě třeba telefonního hovoru nevypínat na místě motor. Ruka už je naučená otevřít dveře a to je konec telefonního hovoru (odesílání dat přes WLAN, LTE, přehrávání hudby...) Šlo o to, že není u Columbusu třeba přestat sledovat situaci na silnici, kdy potřebuju "mutnout" rádio. Akorát se to hmatem hledá na volantu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dotaz ku komunikácii s kľúčom: čo sa stane, keď normálne naštartuješ auto a potom kľúč vyložíš von z auta a vyrazíš niekam. Chcípne škodovka po chvíli bez kľúča?

S Oplom môžeš cestovať celý deň až do momentu než motor vypneš (nediskutujem o tom, či to je dobre alebo zle). Tzn. aká komunikácia je s kľúčom po naštartovaní?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel stále jede se zvukovým varováním. Voda na mlýn zlodějům se zesilovačem, co pak auto vezou stovky km na vyčichnutí/rozebrání. Opakované vyndání klíče z auta a stopky na změření času do zv. varováníí mohou napovědět, jak často komunikace probíhá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ako to potom funguje po deaktivácii Kessy? štartovanie len s položeným kľúčom vnútri snímacej podložky?

 

(stále pískanie nie je úplne na škodu. Opel nepíska, snáď preblikne nejaká hláška, že kľúč nie je v aute, ale nechá vás ísť stovky kilometrov. Potom po zastavení napíše, že nemá kľúč - ale snáď až po vypnutí motora. Ja som našťastie išiel len 40km, takže taxík nazad, kde kľúče kolega nechal pôvodne položené na streche auta nebol drahý).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ja som v tej skupine to video videl a musím povedať že vlastním veľmi podobné video. Udialo sa mi to po tom čo som odpojil a znovu pripojil 12V batériu. Vyskakovali mi postupne chyby všetkých asistentov s odporúčaním vyhľadania najbližšieho servisného strediska, ALE:

odpojenie-bat.thumb.jpg.360ced150513c9f5b079a26ce25ecf9c.jpg

... podľa manuálu je to bežné správanie a skutočne po tom ako som vyšiel z parkovacieho miesta, prešiel ani nie 10 metrov všetky výstrahy zhasli a odvtedy sa neopakovali. Keď už sa začala aj táto diskusia, nemám problém video tiež vyzdieľať ak by ste sa chceli pobaviť (lebo link čo si dal nejako nefunguje, ale predpokladám že viem ktoré video z tej skupiny myslíš), no nerobil som to presne kvôli tomu že so zlou interpretáciou by to bola voda na mlyn všetkým čo sú už beztak presvedčený o tom aký je OIV nepodarok :D Osobne si myslím že dotyčný má skôr problém s batériou ako so všetkými asistentami :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dovolim si odcitovat zkusenost jednoho clena FB skupiny:

 

“Dnes zpětná vazba ze servisu ohledně problémů se startováním jakož i různých sporadických problémů se všemi možnými asistenty: některé vozy r.v. 2020 mají chybný SW jednotky servo řízení, který způsobuje, že jednotka neusíná a vysává baterii, když auto stojí. SW přehráli opravou, zničenou baterii vyměnili. Dost mě šokuje, že na takovou závadu nebyla svolávačka. Ani on-line, můj VIN neukázal nic, ani faktická, že by Škoda skrze své partnery kontaktovala majitele dotčených vozů a vyzvala je k návštěvě servisu pro přehrání opraveného SW.”

 

Dale to dle zkusenosti dela i inteligentni dobijeni. To mam v planu hned po prevzeti odpojit a zaroven tim vyradit stop/start system

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

52 minutes ago, mato241 said:

Ja som v tej skupine to video videl a musím povedať že vlastním veľmi podobné video. Udialo sa mi to po tom čo som odpojil a znovu pripojil 12V batériu. Vyskakovali mi postupne chyby všetkých asistentov s odporúčaním vyhľadania najbližšieho servisného strediska, ALE:

odpojenie-bat.thumb.jpg.360ced150513c9f5b079a26ce25ecf9c.jpg

... podľa manuálu je to bežné správanie a skutočne po tom ako som vyšiel z parkovacieho miesta, prešiel ani nie 10 metrov všetky výstrahy zhasli a odvtedy sa neopakovali. Keď už sa začala aj táto diskusia, nemám problém video tiež vyzdieľať ak by ste sa chceli pobaviť (lebo link čo si dal nejako nefunguje, ale predpokladám že viem ktoré video z tej skupiny myslíš), no nerobil som to presne kvôli tomu že so zlou interpretáciou by to bola voda na mlyn všetkým čo sú už beztak presvedčený o tom aký je OIV nepodarok :D Osobne si myslím že dotyčný má skôr problém s batériou ako so všetkými asistentami :)

Omlouvám se, ale pokud je to podle manuálu označeno za běžný jev po odpojení baterie, tak kde je vlastně problém? Očividně tam je nějaká podmínka, která se odpojením baterie splní a tím pádem se sepne kontrola všech asistentů.

Jasně, uznávám, u žádného auta co máme doma jsem se s ničím takovým nesetkal, takže člověk, co nemá nastudovaný manuál a chce si jen odpojit/vyměnit baterii, by mohl být po nastartování hodně překvapený a vlastně i vystrašený, co se děje. Ale od toho pak vlastně ty manuály jsou, no. Bůh ví, proč to je nastavené takto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 minutami, Jan R. napsal:

Tento příspěvek taky zajímavý

 

0A9A8202-023D-4AB2-9F4E-C16EB7F8516E.jpeg

Když jsem ten příspěvěk na FB četl, tak jsem si říkal, proč kur*va Škodovka takovéhle aktualizace dělá v době, kdy nemá díly do nových aut, natož aby pak měnila díly u aut co jim shoří jednotka při aktualizaci. To není první případ totiž, kdy jim při aktualizaci nějaký čip nebo ŘJ shoří a je nutné ho vyměnit za nový. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, mato241 napsal:

 Keď už sa začala aj táto diskusia, nemám problém video tiež vyzdieľať ak by ste sa chceli pobaviť (lebo link čo si dal nejako nefunguje, ale predpokladám že viem ktoré video z tej skupiny myslíš), no nerobil som to presne kvôli tomu že so zlou interpretáciou by to bola voda na mlyn všetkým čo sú už beztak presvedčený o tom aký je OIV nepodarok :D Osobne si myslím že dotyčný má skôr problém s batériou ako so všetkými asistentami :)

Jo je to z té FCB, sdílet nejde.


Jeden to měl na eresu před měsícem, dostal novou ŘJ airbagů.

 

Stále nové el závady, hlavně drahé verze.

 

 

 

CF1F57EB-AE07-4298-972C-A7BF72D37121.png

Editováno: , autor: Jan R.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možné je to, že opravdu při opravě nad 30 dní máte nárok na odstoupení od kupní smlouvy, ale jak dlouho se budete s nimi hádat, přetahovat nebo i soudit, než se dostanete k nějakému faktickému závěru??? Hrozit s odstoupením od smlouvy můžete, ale je to jen teorie, i když pravděpodobně s tou  oporou v zákoně, skutek bývá skoro vždy úplně jiný, bohužel.  :-( 

Moje řešení pro případné nové zájemce o Octavii IV? Ani ve snu bych v současné situaci o OIV neuvažoval, raději jiný výrobce. No a stávající  majitelé OIV s potížemi se asi musí obrnit bezmeznou trpělivostí a čekat, že se to snad někdy povede dát opravdu do pořádku......

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jěžiš marja...lidi...proberte se.... je jedno, jestli se jedná o telefon nebo o auto. Pokud člověk nakupuje jako fyzická osoba tak má u obou produktů stejná práva z pohledu občasnkého zákoníku... Stačí obětovat pár stovek, zajít za právníkem, který sepíše odstoupení od smlouvy spolu s odkazy na patřičné paragrafy a který bude pod dokumentem podepsán a s tímto dojít do dealerství. Případně zaslat předžalobní výzvu pokud by se cukali. Je to sice svinstvo a ti dealeři za to nemohou, ale bohužel my jako koncoví zákazníci nemáme právní vztah s automobilkou ale dealerem ...

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...