Přejít na obsah

Nove auto, cena, vybava a cekaci lhuta


Pat007cz

Doporučené příspěvky

@Aleš_BX přesně tak jak píšeš. Taky jsme u dealera kupovali čtvrté auto a ikdyž za tu dobu od prvního auta se tam lidé vystřídali, servis byl špičkový. Jelikož přímo muj prodejce byl super a měl toho tolik že nám vždy na telefon řekl .....např......bude se vyrábět 5.11 a pak volal že už je vyrobeno dříve.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...
  • o 6 měsíců později...
  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Naposledy jsem kupoval nove auto pred 20 lety a tehdy byla cena presne takova, jaka vypadla z konfiguratoru.

Ted jeste pred koncem roku se chystam na nakup noveho SIII combi L&K - cena dle konfiguratoru cca 1 260 000,-

Chci se zeptat, zda je nejaka sance ziskat u prodejce nejakou slevu oproti cene z konfiguratoru? Je vubec nejaka realna sance to srazit? Pokud mate nejake zkusenosti, tak asi o kolik?

 

Take bych se chtel zeptat, jaka je dnes priblizne cekaci lhuta na nove auto - pred 20 lety jsem na Opel Astra cekal cca 10 tydnu, nicmene verim, ze v dobe covidove mohou byt lhuty ponekud delsi.

 

Zaroven bych se chtel zeptat na aktualni zkusenost s novymi stresnimi okny - podle toho co jsem tu cetl, tak si cca v obdobi 2015 - 2018 lidi dost stezovali na netesnost a pripadne na vrzani techto oken. Rad bych veril, ze to byly jen pocatecni nemoci u noveho modelu - je to uz dnes lepsi, nebo se radeji toho okna vzdat?

 

Externi topeni? Nemam s tim doposud zadnou zkusenost. Muze v lete i chladit? Je to fajn doplnek, nebo je spise na zlost? (cetl jsem zde pouze nejake stiznosti na nesepnuti z duvodu slabe baterie)

 

Vzhledem ke zpusobu, jakym nejcasteji vyuzivame auto jsem zvolil benzinovy motor 2.0 TSI 140kW DSG - je to dobra volba, nebo radeji neco jineho?

 

Velikost kol - s 19" koly vypada auto rozhodne pekneji, nicmene z toho co jsem se jinde na webu docetl, tak jizna s mensimi koly by mela byt konfortnejsi. Je-li tomu skutecne tak, potom bych volil spise konfort, nez krasu. Co byste mi doporucili 18", nebo 19"?

 

Predem dekuji za odpoved.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zlava teoreticky ano, obist viac predajcou a pytat cenove ponuky. 

 

Stresne okno, za mna nie, moze tiect alebo vrzgat, klepkat. Problem hned alebo do buducna. 

 

Vecie disky, horsie pre napravy a prdel, i ked tlmice robia divy, vecsie disky vecsi pruser pri buracke-skor ti moze dolamat nohy, i ked to ti asi uz bude jedno. 

Ak sa nevies rozhodnut, pozri si cenu pneumatik na dany rozmer disku, samozrejme co povoluje vyrobca. Atypicky rozmer gumy, az o 50%drahsia pneumatika. 

 

Ak nemas garaz ber to nezavisle topenie, prospeje motoru aj tebe. 

 

Dadacia doba, vid predajca, ale vies covid tu kovid tam.... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tomu topeni nevim jak ted, ale driv se doporucovalo jak dlouho ti bude bezet nezavisle topeni tak takovou dobu bys mel jet potom s autem, ale nevim jak dnes kdyz je tam rekuperace atd..  Jinak co ma spolecnyho velikist kola se zlomenejma nohama pri bouracce ? Mam 19" adaptivni tlumice a na normal je to vlohode dokonce i na sport mi to pripada pohodlnejsi nez dvojkova fabie na 15" 😀

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

19" kola ked mas DCC tak je to uplne v pohode podla mna, na sport trocha tvrdsie ale tak na nejakych rozbitych cestach si das Normal/comfort a vobec to nevadi.

 

Nezavisle topeni vie vetrat/hriat... klimu to nepusti, ale aspon ti to dokaze v lete vyvetrat takze je to celkom fajn. S tou baterkou neviem, ale ked je to topeni na benzin tak nvm preco by to malo nejak zrat baterku :D Niekto skusenejsi to mozno bude vediet vysvetlit :D

 

Stresne okno som si ja nebral, koli moznym problemom, a po skusenostiach z otcovho auta, ktory ho takmer vobec nepouziva som si povedal, ze to za to ani nestoji.

 

Dodacia lehota: Objednal som na konci februara, so zvlastnim lakovanim, a hotove bolo na konci juna.

 

Ohladom zlavy, myslim ze tak 10% by sa asi dalo.

Editováno: , autor: Richard Štupák
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sleva určitě bude, já jsem s ní ani nepočítal, a tak to byl hezký bonus. Jestli ti nevadí pár minut zimy, neb bude garáž, tak webasto asi není třeba - vyhřívané sklo (dost podstatné, nejen na námrazu) a sedačky to jistí. Nač je třeba chlazení v zimě, když to zajistí klima? Vypnutí SS a ynteligentního na/vybíjení beru jako základní SW zásah po koupi.

Žrát baterku bude řídicí elektronika a pokud se nepletu, tak i čerpadlo. Určitě nechceš, aby se hřála voda v jednom bodě na 90°C a zbytek okruhu zůstal na -20.

Editováno: , autor: bouchy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cim vecsi disk tym menej priestoru medzi kol3som a vnutornym priestorom, ono ten rozdiel pri buracke je vidno hlavme medzi elektronom z nizkou gumov a plechacom, plechac sa ohne, elektron praskne, len kym praskne je koleso v kabine. Ale to je cisto teoreticka vec, za prve tam budu elektrony tak ci tak, a za druhe to uz bude mat otrhane organy, tak nejake nohy uz bude jedno. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jsem spokojeny s 8Jx18 a DCC. V comfortu se da jezdit po ceskych rozbitych mestech a ve sportu sedi naprosto dostatecne na okrskach.

u 19 bych mel strach ze je prozarim v nejake diře nebo o obrubnik. 

Nezavisle topeni super nejlepepe s placenym Skodaconnect, at se to da pustit pres mobil. topeni topi max 1h ale baterka zvladne 3x po hodine. ale pak uz bude tak na nastartovani :-) v zime skvele

Pak neni asi potreba topit predni okno (navic to stíní mobilu pokud se jezdí podle Androidauto-waze) Ani topeni volantu pak nepouziju. 

Motor 140 TSI + DSG myslim super. Kdyby bylo 4x4 tak asi dokonale (ale tech 200kw je moc drahe)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, bouchy napsal:

Jestli ti nevadí pár minut zimy, neb bude garáž, tak webasto asi není třeba - vyhřívané sklo (dost podstatné, nejen na námrazu) a sedačky to jistí. Nač je třeba chlazení v zimě, když to zajistí klima?

 

Nezávislé topení ukazuje své přednosti významně i v létě, pokud auto nestojí v garáži. Dokáže vyvětrat auto tak, že po usednutí není člověk obratem zlitej potem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...