Přejít na obsah

Nove auto, cena, vybava a cekaci lhuta


Pat007cz

Doporučené příspěvky

před 2 hodinami, whitecoat napsal:

Sleva přes 10% je velice slušná, pokud bereš auto na sebe. Mě se podařilo získat těch 10% a co jsem tak zjišťoval, bývá to většinou strop, přes který málokdo jde...

Taky mě to upřímně překvapilo. Jen tak po mailové poptávce a rovnou taková sleva. Když mě jiný prodejce na poptávku reagoval telefonem a ptal se, jestli mám i jiné nabídky, tak sem jim docela vyrazil dech touhle informací. Jeden z nich to komentoval, že s takovou slevou musí jít s marží skoro na nulu. Tomu bych zase úplně nevěřil no.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, Rapid1.0 napsal:

že s takovou slevou musí jít s marží skoro na nulu

 

Tak úplně stejná formulace mi byla sdělena při poptávání u prodejce, u kterého jsem auto nakonec objednal. Že "z auta nebude mít skoro nic, ale tak že si teda můžeme plácnout, protože bych ho stejně jinak objednal jinde...". A mám to i z jiných zdrojů, že sleva 10% pro "obyčejného" kupujícího je velmi slušná. Je ale pravda, že já jsem auto objednával ještě před Covidem - v lednu 2020. Od té doby se situace poměrně výrazně změnila, tak třeba budou i jiné slevy, ale to by nám musel podat informaci někdo z fundovaných...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Objednával jsem Superba v červnu 2020 a standardní sleva je cca 8%, kterou mi nabídl každý prodejce. Následně po dalším jednání s tím, že mi jinde nabídli víc, mi další dva prodejci v Praze nabídli slevu 15-16%. Nakonec tedy koupeno se slevou 16%. Ale je to o štěstí a jednání, protože někteří ostatní prodejci víc jak 10-11% prostě dát nechtěli s tím, že to pro ně není rentabilní. Ale je vidět, že to jde...

 

Slevu 15-16,5% dává Škodovka sice obvykle VIP zákazníkům nebo ZTP, ale jak je vidět, tak se mi těch 16% podařilo po chvilce jednání získat i jako obyčejnému koncovému zákazníkovi "z ulice" a při platbě "v hotovosti". Doporučuji se ale obrátit rovnou na vedoucího prodeje, samotní prodejci málokdy nabídnou více než těch 10-11%.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 20. 3. 2021 na 21:20, honza-marek napsal:

ZTP sleva 21%   ZTP/P až 23%.    Nevím jak to funguje, to škodovka dává už dealerovi to auto levněji?

Ano,samo sa podiela...dnes dealer nema sancu pracovat s tak velkymi marzami...trebars na moje firemnej sa Skoda podiela 12%,ak je ochotny,este pusti 4-5%,aby aj jemu aspon nejaka zostala,ale pravidlo a povinnost to nieje.

davidek.c@

to si ako dostal taku megazlavu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Nejsem si tak docela jist, ale myslím, že se o tom psalo i ve Světě motorů, tedy že je to podle výkonu, tj. motory 2.0 Tdi o výkonu 110 kW mají litinové bloky a motory o výkonu 147 kW mají hliníkové bloky. Nemám teď momentálně archív SM k dispozici na dohledání a i mezitím se to mohlo snad i u výrobce změnit, ale tak nějak se mi to vybavuje v paměti. Nakonec věřím, že fundovanější odpovědi se ti záhy dostane. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Delphin a @Clerfayt

Tak jsem se konečně opětovně dostal k tomu speciálů Světa motorů č. 1/2021 a tam redaktoři  na straně č. 16 tvrdí, že motor řady  EA 288,  2.0 Tdi  EVO   s výkonem 147 Kw má hliníkový blok válců a s výkony 85 a 110 kW má stále litinový blok válců. Nakonec ani v těch odkazech  co jste tady ostatní dávali, nebylo až tak úplně jasně řečeno, že všechny ty nové motory 2.0 Tdi EVO by měly mít bloky hliníkové.  

Jen tak mimochodem, přišlo mi to v textech toho speciálu (test Superbu) , že  se redaktoři kloní spíše k té variantě 110kW oproti 147 kW, pokud tedy chce zájemce jen dvoukolku. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

@ClerfaytTvoje původní otázka zněla takhle : " Do Superbu se nyní montuje 2.0 TDI nové koncepce s hliníkovým blokem, nebo ještě ta starší verze s litinou?

Dle mne si myslím , že se v současnosti do Superbu montuje jen motor 2.0 Tdi Evo, tj. jen té nové koncepce a u něj ve verzi 110kW má litinový blok a ve verzi  147 kW má hliníkový blok a oba dva mají startérgenerátor, no a motor 2.0 Tdi starší koncepce (i když taky EA 288, ale bez EVO) se již do Superbu v současnosti nemontuje. Tedy pokud se ti redaktoří ze SM  nemýlí. Ve své úvaze jsem vycházel jen z veřejně dostupných informací a tedy nemusím mít 100% pravdu a taky  musím přiznat, že v tom mají tzv. motorističtí novináři sami pěkný hokej a jejich údaje se pěkně rozcházejí, třeba někteří tvrdí, že všechny motory 2.0 Tdi EVO mají nově hliníkový blok a hlavní konstrukční rozdíl je u nich ten, že do 110kW mají ocelové  písty a ten 147kW má hliníkové písty. 

100% to rozřešit, jak to tedy doopravdy je, by mohl snad jen někdo z fabriky, třeba se dočkáme?

 

 
Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, honza-marek napsal:

a verze 147kw má písty hliníkové.

Tak to je celkem naprd ne? Co životnost...

před 7 hodinami, Clerfayt napsal:

Na ten startérgenerátor stačí jen jedna baterka?

Proč by neměla? Jiné značky už to tak mají docela dlouho (z doslechu)... tam by mě spíš zajímalo, co na to řemen a kolik stojí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...