Přejít na obsah

Trvanie štartovania a otáčky po štarte..


o3-scala

Doporučené příspěvky

Ahojte, 1.0 tsi pri štarte točí cca 3 až 5 sekúnd. Pri studenom aj teplom štarte. 

Je to normálne? 

Nikdy predtým som sa s tým pri inom aute nestretol. 

 

Druhá vec - po naštartovaní dosť dlho sú zvýšené otáčky, niekoľko desiatok sekúnd motor točí cez 1500 ot. 

Je to chyba alebo vlastnosť? 

Je to dosť nepríjemné, pri rozbiehani hlavne.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak aktualizace: dneska úplně za studena otáčky zase na 1200. Dojel jsem 3 km k obchodu, tam po cca 20 minutách start a otáčky na 1400 a poměrně rychle šly dolů na 1000.

Předtím pokaždé šly na 1500 a dolů teprve tak po minutě. 

Otázka tedy zní, jestli není nastaveno, že po určitém nájezdu kilometrů se to tímto způsobem zklidní. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Aj mne začatku vyleteli otáčky ak má 1500 dnes ráno -11 stúpnu štartovalo to 3s otáčky tak 1300 minútu aj dačo čakať kým pôjde dole na tých 1000 najazdeno 5400km..

Chcel by som zeptat či sa ak Vám olej pomalšie ohrejva ? Mne príde aj pri jazde 10 km má 70 stúpnu a a padne niekedy naspäť aj na 61

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 40 minutami, Oskar Burcsak napsal:

Mne príde aj pri jazde 10 km má 70 stúpnu a a padne niekedy naspäť aj na 61

To není dobře. Pokud teda není z těch 10 km první dva do kopce a pak z kopce. Případně jiná překážka, pomalá jízda v koloně a tak. Nižší teplotu oleje v zimě obecně vidím, ale rozhodně ne o (+30 - (-10))°C = o 40°C (což je přibližný výpočet rozdílu teploty vzduchu v létě a zimě) za stabilní jízdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Dnes se mně už podruhé za 5 let stalo, že jsem otočil klíčkem a nic, startér nesepl. Kliček jsem vytáhl a podruhé již nastartoval. Ale potom jsem si všiml chování, které podle mě auto nedělalo. Na volnoběh na neutrál, když sešlápnu spojku, otáčky vyskočí nad tisíc a jak spojku pouštím, tak vyskočí na 1500 a chvilku tam zůstanou než padnou na volnoběh. Třeba se to přes noc uklidní, ale normální to asi nebude. 

Auto se do rána umoudřilo a už otáčky při používání spojkového pedálu neskáčou...

Editováno: , autor: vormen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Reaguji na ty zvýšené volnoběžné otáčky, je to normální věc. Kdysi jsem to řešil s autorizákem u Rapida zde cituji. "Jedná se o sériový stav, závislý na teplotě okolního prostředí při studeném startu. Ř. jednotka motoru se snaží co nejrychleji zahřát motor a katalyzátor, proto se do motoru a následně do výfuku dostává extrémně bohatá směs, která dohoří až v katalyzátoru a proces spalování ve válcích tak není úplně ideální"

U Rapida to bylo ještě extrémější, delší ty zvýšené otáčky a v tomto režimu se s tím blbě vyjíždělo. Tedy jsem vždy počkal po startu než klesly. Dělám to teď i u Scaly, tam to netrvá tak dlouho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...