Publikováno Březen 13, 20214 r Přátelé kamarádi, vy co máte 1.0 +DSG. Chtěl bych se zeptat zda také jako já u vozu od manželky vnímate následující. Při popojizdení/ parkovani atd.... Když Mám D popojedu kousek a pak dám R tak při pouštění brzdy jakoby auto cukne. To samé se deje z R>D. Prostě mi přijde jakoby byla někde nějaká vule, nebo strašně rychle sepnutí spojky u DSG... U Octavie 1.5 TSI jsem tohoto jevu nevsimnul. Největší cuknuti s cvaknutim je v případě když couvam z kopce a treba po 1 metru zastavim a pak se následně rozjet a cukne znovu. Setkal se někdo s něčím podobným?
Září 3, 20223 r Dobrý den , jsem majitelem ( velice spokojeným ) Scala Monte Carlo - 1,0 tsi - 81kW - EVO - DSG 7 . Nikdy před tím jsem neměl automat , a tak se obracím na majitele stejného vozu jestli je normální , že při rozjezdu dochází jakoby ke škubnutí nebo trhnutí a poté již převodovka řadí další stupně krásně plynule. Při couvání - zařazení R - a couvání na volnoběh , někdy auto začne ihned couvat , někdy až po chvilce a taky někdy dochází k pravidelnému škubání , jakoby spojka v pravidelných vteřinových intervalech vypínala , pokud přidám plyn tak je to o.k. Navíc jsem zjistil , že se vše nejvíc děje pokud je motor zahřátý na provozní teplotu , hlavně v těchto horkých dnech. Děkuji za názory
Červen 10, 20241 r Zdravím Vás, sice oživuji starší téma, ale jako čerstvý majitel tohoto pohonu mám stejný postřeh. Jedná se o vlastnost, nebo je to nějaká chyba? Děkuji.
Červen 10, 20241 r Autor Hele mi v zaruce menili dvojspojku ale po cca po dalsich 15 tisicich to dela znovu. Neresim to stejne to budu brzo prodavat protoze pristi rok konci zaruka a neco takového jako je Skoda Kamiq, si opravdu mimo zaruku nenecham.
Březen 31Bře 31 Fakt to doteraz nikto nezistil/neriešil/nevyriešil? Samozrejme mám podobné skúsenosti, neikoľkonásobné. Ďakujem.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.