Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

před 53 minutami, roman.semora napsal:

Právě mi přišlo info od prodejce o přesunutí výroby na 36-38 KT, poslední info jsem měl 24-26 KT.

 

Octavia RS TSI, 120 let motorsport; objednáno 8/21

Jsem zvědav, co pošlou @Rapid1.0 se ho snad nedočká

Jestli z těch dnešních příspěvků neomdlel 🙂

Hoši je mi mdlo. To už snad není možný. Už ty informace vypadaly nadějně. Náběh výroby dveřních vyplní. Od tohoto týdne 3. směny a tak. A teď tyhle zprávy. Měl jsem v plánu psát prodejci až příští týden, ale s takovou mu napíšu už zítra, tak uvidíme. 

Tak očekávaní se naplnila - posunutí výroby z KT 25-27/2022 na KT 34-36/2022. Email od prodejce zde.

Za 2 měsíce ti mohou poslat třeba 48-49t. …

Mluvil jsem ještě jednou s prodejcem. Posunuli jim úplně všechny auta na které čekají na 36. týden a dál. Všechny zákaznické a všechny co měli jít na salón.

No, vypadá to, že by se dal uspořádat sraz lidí, co čekají na Oktávku více než rok, účast by byla jistě hojná. Třeba Pardubice, tam se dá dojet vlakem slušně ze všech směrů.

Spíš před zákaznickým centrem v MB. A nejen pro oktávkáře.  Tam se vejde lidí.....

Lidi, já vás neskutečně lituju. Sám jsem takový, že když už se pro něco rozhodnu, tak to musím mít co nejdříve... čekat třeba rok a čtvrt, rok a půl na auto, to by mi dřív ruply nervy a šel bych si to vyřvat na někom ve Škodovce. Nedokážu si to představit. Hlavně to dilema, protože jste beztak mnozí objednali se slevou za výrazně nižší cenu, než jsou auta těď (jelikož vám teď slevu sotva dají) a zrušit objednávku by pro vás znamenalo příplatek klidně 100 až 200 tis. Kč....

 

Přeji všem, ať se aut dočkáte co nejdříve. Mně stačilo mít auto půl roku po servisech a už z toho mi tekly nervy a měl jsem chuť někoho zabít.

před 6 minutami, xmenadis napsal:

čekat třeba rok a čtvrt, rok a půl na auto, to by mi dřív ruply nervy a šel bych si to vyřvat na někom ve Škodovce

 

A víš v čem by to pomohlo? Vůbec v ničem :D

před 48 minutami, Jan R. napsal:

Za 2 měsíce ti mohou poslat třeba 48-49t. …

Je to tak.... Ještě, že jsem na jaře koupil druhou sadu disků na zimu - evidentně je budu potřebovat až si pojedu pro auto. 

 

před 47 minutami, Chloop napsal:

Mluvil jsem ještě jednou s prodejcem. Posunuli jim úplně všechny auta na které čekají na 36. týden a dál. Všechny zákaznické a všechny co měli jít na salón.

Je to vidět no, ty termíny se posouvají v podstatě všem stejně. 

 

před 13 minutami, xmenadis napsal:

Lidi, já vás neskutečně lituju. Sám jsem takový, že když už se pro něco rozhodnu, tak to musím mít co nejdříve... čekat třeba rok a čtvrt, rok a půl na auto, to by mi dřív ruply nervy a šel bych si to vyřvat na někom ve Škodovce. Nedokážu si to představit. Hlavně to dilema, protože jste beztak mnozí objednali se slevou za výrazně nižší cenu, než jsou auta těď (jelikož vám teď slevu sotva dají) a zrušit objednávku by pro vás znamenalo příplatek klidně 100 až 200 tis. Kč....

 

Přeji všem, ať se aut dočkáte co nejdříve. Mně stačilo mít auto půl roku po servisech a už z toho mi tekly nervy a měl jsem chuť někoho zabít.

Napsal si to s tím příplatkem úplně stejně. Já mám to štěstí, že mi nekončí žádný operák, jezdím svým autem které prodám prostě až bude RSo. Štve mě to, ale vlasy si kvůli tomu zase netrhám. To, že už jsem natěšený jako malý kluk je věc jiná. :( :D 

 

před 10 minutami, Hamman napsal:

 

A víš v čem by to pomohlo? Vůbec v ničem :D

Já myslím že jo, že pomohlo. Jednotlivec ne, ale víc takových případů... Snad všude se takové excesy evidují a snaží se jim předejít.

 

Jinak zaznamenal jsem reklamu v radiu na hundaje, kde zmiňují něco v tom smyslu, že oni auta pro zákazníky mají. Být tam ještě Vošický, tak ten by si servítky asi moc nebral.

Nepomuze.. kdyz nejsou dily (tedy spis nebyly), tak v cem by to pomohlo? Problem neni ve Skodovce, ta vyrobu omezuje kvuli nedostatku dilu, nebo si nekdo mysli, ze to posouvaji, protoze se jim nechce delat? :)

Ahoj pánové, jsem tu nováček a vlezl jsem do fóra abych zjistil jestli moje odkládaná O4 má prostě jen smůlu a nebo je to normální. A koukám. že vůbec z řady nevybočuju. Původní termín dodání při objednání jsem měl duben 2022, od té doby 3x odloženo, v mailu od dealera s neurčitým termínem dodání přelom července a srpna 2022. Přestávám si dělat iluze a pomalu se smiřuju s dodáním auta nejdřív na jaře... :D Moje specifikace Combi Style plus, 1,5 TSI, automat.

Já to pořád nechápu, jak může komunikace ŠA takto selhávat. Na auta čeká tisíce lidí přes rok a Škoda mlčí, krom jednoho kusu hnusně ofoceného papíru týkajícího se výplní, který mi dealer někdy v únoru dal, jsem nedostal ani jeden email s nějakou omluvou, vysvětlením a prognózou. Prostě ticho. Jenom když nastane termín, tak si s dealerem píšeme a ten zjišťuje u ŠA a pořád dokola.

 

Psal jsem si na netu s nějakým Slovincem a ten mi říkal, že mu dealer řekl, že nevím, že se s ním škoda téměr nebaví a už jim říká jenom kvartály. Škoda tímto zahazuje absolutně reputaci, kterou si vybudovala v zahraničí, neb češi to asi zkousnou...

Prodejce vidí přes tvoje číslo komise, kdy má jít auto do výroby a tak kdyby nebyl línej, bude se každý týden koukat, jestli se něco změnilo a všem zákazníkům to posílal, jenže takovouhle extra péči nedostaneš.

 

Zkušenost se servisem Horejsek a Havex je taková, že je otravuješ, když chceš vůbec něco servisovat, takže jestli mají stejný přístup i k objednávkám, tak je to jasný..

 

Tedy jinými slovy oni ty informace mít můžou, kdyby chtěli.. a to jestli se to posune najednou, protože vypadla výroba svazků, palubek, čehokoliv, tak to nikdo nepředpoví.

 

Za mě jediný příjemný a aktivní prodejce je Laureta

Vám, co teď posouvali termín, jedná se o auta, co jdou do výroby od začátku nebo o kompletace rozdělaných?

před 35 minutami, Hamman napsal:

Nepomuze.. kdyz nejsou dily (tedy spis nebyly), tak v cem by to pomohlo? Problem neni ve Skodovce, ta vyrobu omezuje kvuli nedostatku dilu, nebo si nekdo mysli, ze to posouvaji, protoze se jim nechce delat? :)

Ty mluvíš o výrobě, ale já mám na mysli celou komunikaci kolem toho a mít proaktivní přístup. Určitě možnosti jsou, jasně stojí to prachy... Je ale otázka jaká situace bude třeba za těch pět let. Toto je může hodně poškodit.

No jasně, proto dál píšu o prodejcích, protože prodejci nerovná se Škodovka

Upraveno od Hamman

před 2 hodinami, Hamman napsal:

A víš v čem by to pomohlo? Vůbec v ničem :D

To je jasné, s tím bych ani nepočítal, že by se něco stalo. Teda možná nějaká otevřenější komunikace, pokud by se takhle sebralo více lidí, to by Škoda udělat mohla. Ale jinak souhlas... to spíš bylo vyjádření toho, že už by mi ruply nervy.

Před hodinou, Hamman napsal:

No jasně, proto dál píšu o prodejcích, protože prodejci nerovná se Škodovka

 

Možná by ses měl na d sebou zamyslet co píšeš.

Bylo by fajn psát zákazníkovi v týdenní frekvenci jak vypadá výroba, ale to není zase tak úplně jednoduché.

Svaluješ v tomto vinu na přístup prodejce, ale je to o přístupu ŠKODA Auto!!!

Ty data má prodejce v systému, stačí se jen podívat, takže ano svaluju vinu na prodejce a nemám se nad čím zamýšlet, ale díky za upozornění :)

 

Z teplého místa v kanceláři se ti to kecá.

Chtěl bych tě vidět na židli prodejce jak jednáš se zákazníky.

 

Ano, prodejce by to mohl dělat, ale když to velká většina nedělá, tak je asi problém jinde, prodejce prodává a řeší problémy, který si způsobuje sám - nemůže řešit něco, co ani nemůže ovlivnit. Tak jako tak, jde o dobré jméno ŠA, takže se Škoda může vymlouvat, ale nakonec to je primárně ona, kdo příjde o zákazníka, který nemá na výběr (výše si sám psal, že najít tak ochotného prodejce je těžký).

@Habi001 Pracuješ u prodejce a zákazníci na tebe řvou nebo o co jde? Zákazníci na tebe budou řvát i v Kauflandu, že rohlík už nestojí korunu, ale dvě, práce s lidma..

 

@kober jojo je mi jasný, že na to buď nemaj čas a nebo se jim nechce, každopádně mi jde o to, aby vám bylo jasný, že ty data mají.. kdykoliv zvednu telefon a zavolám do zákaznického centra, tak během minuty mi slečna na druhém konci řekne, na kdy je auto zaplánované a proč? Protože to samozřejmě ví :)

Upraveno od Hamman

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.