Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Nazdar chlapi

mam octaviu 2.0 AQY a ak by ste vedeli pomôct bol by som rad.Na Vag-Com mi vyskocila chyba

16556-Rada valcu 1,system davkovani paliva-system prilis bohaty

potreboval by som poradit v com môze byt problem.Na jazdnych vlastnostiach sa chyba vôbec nicim neprejavuje,auto ide hladko,netrha,neskace a spotreba tiez v norme.Ak chybu vymazem do cca 2 dni ju mam spat a mozno sa mi to iba zda ,ale vatsinou sa mi chyba objavi (rozsvieti sa CHECK) ked napr. idem z kopca a dam tam neutral

Vdaka

steve

Vloženo

Mám stejný motor a s kontrolkou jsem si užil své. Nakonec jsem dal na radu Martina RS a požadoval vyměnit váhu vzduchu - od té doby OK. Někde jsem to tu už popisoval. Jinak najeto to mělo 120000 když to začalo dělat. Ani ve Škodovce nevěděli co s tím, bylo to nekonečné ježdění do servisu a mazání chyby.

Vloženo

az tak ma to nesere auto ide uplne v pohode len sa bojim toho ze raz zostanem niekde na ceste

Co som pozeral DP tam sa pise o elektromagnetickom ventile na nadobke s ak.uhlim ale to mi tam cvaka tak jak ma.

myslel som ci by to nemohla byt lamda? inak mam uz 192000km a zatial az na mensie chybycky uplne v pohode.

kabel mam a aj notebook s vagom tak sa chcem opytat ci sa da premerat ta vaha vzduchu

dik

a teraz ma napada ze sa vaha menila tak 70 000 km dozadu

Vloženo

Tak tu nádobku s aktivním uhlim jsem kupoval, mám ještě jednu do zásoby - kdyby jsi ji chtěl koupit můžu poslat ? Prý to může dělat taky, protože když natankuješ moc benzinu přes cvaknutí pistole tak se tam dostane moc výparů a aktivní uhlí se znehodnotí, ventil sice cvaká, ale kontrolku to nasvítí.

Vloženo
Prý to může dělat taky, protože když natankuješ moc benzinu přes cvaknutí pistole tak se tam dostane moc výparů a aktivní uhlí se znehodnotí, ventil sice cvaká, ale kontrolku to nasvítí.

nuz nie raz som uz takto tankoval,tak si asi za to môzem sam :(

Vloženo
Za 600,-Kč ji nechám, je včetně elektromagnetického ventilu,  604/371444

a je jedno aky ventil tam je? myslim to ciselko ja mam 1J0 906 517 G

si ochotny poslat to dobierkou na slovensko?

Vloženo

OK, číslo ventilu souhlasí, kupoval jsem to taky na 2.0i motor AQY, číslo nádobky 1JO201801H, když se rozdělíme o poštovné na půl tak to pošlu.

když tak na email: honya.jan@seznam.cz

  • o 9 let později...
Vloženo (editace)

Zdravim. Posledni dobou mam strasny problem s Octavkou. Sviti kontrolka diagnostiky motoru, auto se dusi, po ubirani plynu strili z vyfuku a velmi spatne startuje rano. Diagnostika ukazala chybu 16556-bohata smes, mam novou civku+kable+svicky, cidlo teloty motoru, filtry jsou take nove. Nejhorsi je ten start rano, nechce to hned nahodit na normalni otacky, az po dvou ci trech startech to zacne bezet. Prosim o nejake rady, co se pripadne ma zkontrolovat. Jeste drobna zajimavost: po diagnostice vymazali chybu, tudiz kontrolka diagnostiky zhasla, ujel jsem asi 100-150km a kontrolka se zas rozsvitila, jak jsem stal bred barakem za volnobehu.

Editováno: , autor: Pawouk
Upraven název tématu
Vloženo

Zkus to příště nastartovat s odpojeným čidlem teploty a i váhou vzduchu, ale je to divný, po tom co si vyměnil bych šel asi po palivovém systému - vstřikovačích.

Vloženo

Hlavně každej mění čidla a už nekontroluje kabeláž! Nám na firemním autě taky blikala kontrolka, blbě jelo, měněny čidlo tak 6x a nakonec nalomenej kontakt. Po opravě paráda. Ale chce to hledat.

Vloženo

Tak dneska jsem bohuzel na podobnou zkousku s odpojenim nemel cas, kdyz tak zitra....ale co me jeste napadlo, problemy s kontrolkou diagnostiky zacaly bezprostredne po celkovem servisu motoru (vymena remenu, kladky, vod.cerpadlo, filtry), olej jsem vymenil na 5W40, puvodne tam byl 10w40. Premyslim, jestli je tam nejaka souvislost, nahoda to podle me neni...

Vloženo

Jeste takovy dotaz. Kdyby opravdu bylo to nastaveni rozvodu o neco nepresne, bude to startovat a tahat normalne jak je to ted?, zacinam si uz myslet, ze je tam fakt nejaka souvislost...

Vloženo

Záleží o kolik zubů by to bylo hozené, ale většinou opravdu zlobí hlavně starty, třeba když je to o jeden zub. Mrkni na ně, není to nic těžkého natočit motor na značky a sundat kryt rozvodů. Budeš mít hned jasno.

Vloženo

Zavezu to znackoveho servisu jako za mlada, kdyz auto bylo jeste v zaruce. Tez mi tady jeden znamy poradil, ze by to mohlo byt to vymenou oleje z 10W na 5W40. Zere to olej jak blazen, uz mam najeto cca 4000km po vymene a dolitej litr je fuc.

Vloženo (editace)

Tak prece je to bylo posunute o jeden zoubek proti smeru hodinovych rucicek. Kvuli takove blbosti jsem se nalital jak mamlas a zpusobilo mi to starosti jak c.. .....ted budou padat hlavy......kazdopadne diky za rady

Editováno: , autor: atbuild

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...