Přejít na obsah

Scala FL


Jan R.

Doporučené příspěvky

Motorovo, alebo technicky sa nema kde Scala posunut. Vidno to na novej Fabii. Ved vsetko co dostala Fabia uz Scala ma. A Scala tazko bude v koncerne nositelom novych technickych rieseni, alebo novych technologii. Dizajn podla fotiek tiez radikalne menit nebudu. Maximalne tak predny a zadny naraznik. Je to lowcost auto so vsetkym co k tomu patri.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

ako v prvom rade by sa mali zamysliet, preco ta scala sa nepredava tak ako ma. Ja si myslim, ze dovod je inde ako FL designu.

 

Tu je môj názor v poradí podľa vplyvu

 

1. kanibalizacia predajom Kamiqa. Proste SUV teraz kraľujú predajnosti. Čo na tom, že je to 2kolka. 

2. vysoká cena

3. kolísavá kvalita výroby a spracovania.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ale to je trend. pre starsich je vyssi posed lepsi. a to vies, musim mat vyssie auto, lebo nebodaj idem na zahradku a zapdnem ci oskrem podvozok. pritom je to len o tom ako sa jazdi na polnych cestach a v terene. poznam to, kedze som rybar a u mna auta nemaju na ruzi ustlane co sa tyka pouzivania mimo cesty aj. ale nikdy ziaden diel, ci daky odrapnuty podvozok som nemal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Scala za ty peníze, za které se dnes prodává mi přestává dávat smysl (konkurence dokáže nabídnout víc), o tom menší smysl mi dává auto, které je zvednuté profilem pneumatiky a jinou pružinou, navíc stojí ještě o dalších cca 20-30 tisíc víc... k tomu mám o kus menší auto

Editováno: , autor: Scala2021
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@boonno ty a ja to nepozname. Ale ta zenska, ci ten dochodca zahradkar, ti bude tvrdit, ze je to SUV, vdaka vyssiemu podvozku mozes na zahradu, kde je najhlbsia jama na ceste plynula vymleta 5cm bazenik s dazdovou vodou a strkovym podkladom. Proste ideal do mesta, do hor na zahradu :D

Scala oproti tomu je proste mestke vozidlo, s ktorym ak zides na polnu cestu, budu ta musiet traktorom tahat, atd.

 

Pisem ironicky. Proste trend a mentalita dnesnej doby. Ved to vidiet na predaji, dve identicke auta a ktore taha predaj.

Osobne by som si vyssie auto ako 2 kolku nikdy nekupil. Jedine ak je clovek starsi a zdravotne dovody pri nastupovani a vystupovani.

Lebo ziaden plus a uzitok z tych 3cm nevidim.

A ak este nebodaj by prisla aj fabia combi, tak ta scala je rovno odrovnana. 

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte,

možná dost tady těch diskutujících píše a možná ani neví o čem. Stačí se podívat např. na nájezdové úhly a zjistí, že je tam dost markantní rozdíl. Taky máme doma Kamiqa - jezdí s ním manželka a opravdu si nemyslí, že má nějaké SUV. A výhody - při parkování k obrubníku nemá problém, v zimě z auta není sněžný pluh (u nás napadne i dost sněhu a než se prohrnou cesty,..). Jo a taky to nalézání je opravdu o něco lepší. A taky pro toho, kdo jezdí sám nebo maximálně ve dvou tak není nutný velký kufr - a s tím i související délka vozidla. Manželka je s autem spokojená, vybírala si ho včetně barvy, takže proč nad něčím spekulovat. Výše uvedené diskuze jsou opravdu o dvou věcech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@thomas_b_b viem dobre o com pisem. ved si to napisal aj sam. obrubnik najvacsia prekazka. uprimne, kolkokrat normalny sofer trafi obrubnik v meste. tema bola nacata preto, lebo ak si vsimnes kamzika a skalara, tak je jasne, kde sa im straca predajnost skalara.

Mame doma vitaru 4x4, takze viem o com je vyssie auto. Akurat s tym, ze realne vidim aj jej vyuzitie v zime, ked idem do terenu, kde 2 kolka uz presmykuje a moze to byt vyssie, ci nizsie auto. Ten chrbat pre starsich ludi beriem, to je neocenitelne plus vyssieho posedu. Ale zahradky, kopce, obrubnik, ci polne cesty s 2kolkou je totalny nezmysel. To iste zvladne aj scala. Proste ja nekritizujem tu ale vyber auta, je to proste trend a moda mat akoze vyssie auto-ala SUV. Proste SA si mala jasne uvedomit strategiu predaja, predtym nez tu scalu hodila na trh. A to, ze spravia FL ich nezachrani. Neviem teraz, nesledujem to, ci bude aj Fabia combi. Ale ak bude, tak Scalu si nekupi ani tolko ludi co teraz. Lebo si radsej zoberu combi fabiu, aj ked tam 99% roka vozia vzduch, ale keby trebalo nieco rozmerne preniest. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 27 minutami, csabac napsal:

@Jan R. asi tak, ako si pisal. A co som si vsimol, ovca ide ovela lepsie ako firemne auto, lebo ich stretavam teda ovela viac tych 4kovych ako skalarov. Pritom mne sa ta scala stale paci, ale tak ja som na htb :D

Jj HTB kompaktnější.

Tady tak půl na půl, ale polepených O4 zatím moc nepotkávám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Jan R. napsal:


Výbava oproti Rapidu lepší i moderní prvky, ale jestli o to každý stojí. Lane Assist co čtu nemá rád skoro nikdo.

https://cnn.iprima.cz/analyza-lide-chteji-v-autech-tlacitka-a-usb-vstupy-moderni-funkce-odmitaji-50472?fbclid=IwAR3-W-9ggFqQgRpNu2ZOIrj5n49czAdGsnhOK0YxqAMY79WOawqiZZCNJII

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...