Přejít na obsah

Brzdy, výměna brzdových kotoučů


sulva

Doporučené příspěvky

Vyzerá to zaujímavo, ale drážkované kotúče majú jediný účel, a to aby stiahli z platničiek špinu, aby skôr nabehol brzdný účinok. Má to zmysel v rally, u bežného auta je to zbytočnosť ktorá iba skôr zoderie platničky a bude to iba produkovať viac brzdného prachu.

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

presne o ten bordel tu islo... keby to nemalo vyznam u bezneho auta, tak ich nevyrabaju, a ani sportove podvozky, ani vacsie turba, nerobil by sa chiptuning... nebudem davat tie origos skodovacke patoky, ktore po roku vyzerali ako obohrata gramofonova platna... a ak si zaregistroval, tak o prispevok vyssie som dal aj ake platnicky som k tomu kupil... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To, že kotúče a platničky z fabirky nie sú práve najkvalitnejšie, vieme všetci, akurát riešením nie je to, že zvolíme pre auto "akože závodné" vybavenie.
Totiž to, že sa to niečo vyrába, neznamená, že to má z technického hľadiska aj nejaký zmysel, a tým myslím zmysel pre auto ako je Kamiq s ktorým predpokladám, že nejazdíš závody.
Takže mojou pointou bolo to, že na normálne auto treba zvoliť kvalitné, ale hladké kotúče a samozrejme k tomu aj kvalitné platničky (oboje určené pre cestnú premávku), nie  napodobeninu niečoho čo sa používa pre profi závodne účely.
Samozrejme sada ktorú si kúpil splní svoj účel, akurát technológia ktorú si zvolil je pre daný účel zbytočná a má svoje negatívne stránky. To je z mojej strany všetko.
 

 

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ved prave to, ze nevies ako a kade jazdim a pises to co pises... origos zadne brzdy brzdili na rit a na kazde auto by sa mali montovat najkvalitnejsie, najvykonejsie brzdy, lebo brzdy, podvozok a pneu su zaklad... potom robit ten vykon... ja radsej zabrzdim o meter, dva, tri skorej, ako na original brzdach... keby sa dali este lepsie namontovat, tak ich tam namontujem

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, Vladimír Bugár napsal:

IMG_20230326_140445.thumb.jpg.7cd8d6ee8857a684134722c4cbbaac5b.jpgIMG_20230326_140532.thumb.jpg.dfed14c28a09b011f2469f1534a1bdd6.jpgIMG_20230326_140511.thumb.jpg.fad7171bc4ecf2d81c20bdd5d24cfaa2.jpg

 

oproti tym gramofonovym platiam paradicka 😉

Vyfotit stav třeba po půl roce nebo 10tkm. Já s korozí nemám problém, nepískají, někde jsou ale fleky vypadá to děsně. Kromě koncernu podívat se na z.kotouče lepších značek se blízkají i po dvoudenním dešti.

Za mě zadní brzdy jediná záporná věc na celém autě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano to potvrzuji máme 4 r. doma. Stačí se podívat po parkovišti, korejci za poloviční cenu x let staré a zadní kotouče vyleštěné jako BMW. Ani u FL nečekám změnu materiálu, v autorizáku chtějí za výměnu 8,5tis. a že nachytají na to lidí. Škodovka není, co bývala a další generace aut budou …

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem kupoval ročního Rapida s najetými 8 tisíci, vypadaly zadní  kotouče jak ty vaše. Bylo mi řečeno, že někdo jezdil jen na krátké vzdálenosti, nestihlo se to obrousit, tak to takhle zrezne. Kotouče jsem tenkrát měnil asi při 15 tisících a od té doby jen jednou destičky, kotouče jsou krásně lesklé a to mám teď najeto přes 150 tisíc. Vypadá to, že první kotouče z výroby jsou asi šunty...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 22 minutami, Jan R. napsal:

Ano to potvrzuji máme 4 r. doma. Stačí se podívat po parkovišti, korejci za poloviční cenu x let staré a zadní kotouče vyleštěné jako BMW. Ani u FL nečekám změnu materiálu, v autorizáku chtějí za výměnu 8,5tis. a že nachytají na to lidí. Škodovka není, co bývala a další generace aut budou …

ja som za vymenu dal 64€, ale material som im dodal ja... mi to pri druhej garancnej robili

 

IMG_20230326_205629.thumb.jpg.d65800e572d1271c6f9de8a7c9251202.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neviem ci je to tymi kratkymi jazdami... aj kolega na Rapidecke po dvoch rokoch menil zadne kotuce... ono skorej od stylu brzdenia... treba to aj na kratkej vzialenosti rozbehnut na dialnicnu rychlost a prudsie habnut na brzdy... a pritom v autoskole nas ucili, ze mame podradovat, brzdit motorom a tak dochadzat ku krizovatke... ze co najmenej pouzivat brzdy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 minutami, Vladimír Bugár napsal:

ja som za vymenu dal 64€, ale material som im dodal ja... mi to pri druhej garancnej robili

 

IMG_20230326_205629.thumb.jpg.d65800e572d1271c6f9de8a7c9251202.jpg

riadna cena , asi by som mal prehodnotit svoj cenik lebo ja robim napravu za 30 cca a myslim ze tak poctivo to neurobi nik kto robi na normy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...