Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Tak jsem ji koupil r.v.01 Je v plynu,sekvenční vstřikování. Jestli se dá věřit počítači,tak to papká do 8l . Nevíte někdo jestli počítač dobře ukazuje i plyn?

prosim tě ten plyn mě zajímá!!!! jseš spokojen? koli to má malitáno? máž nádrž misto rezervy? je víkon plynu slapší než na benzín a koli ti to papká na benzín a co jinak spolech nebo ne? napiš dík přemyšlím o oktávce na plyn a nevím jestli jen 1,6 nebo 2,0 a nebo dokonce 2,0 4*4napiš budu rád :help::palec2:

Klidně vem 2.0 85kw. Je to super motor. Píšu z vlastních zkušeností. Když budeš jezdit podle předpisů tak se dá jezdit za 7l/100km. A když tomu ohulíš tak kolem 10l/km. Ale na lpg se to vyplatí. Je to zvláštní, ale nikdy jsem neměl s lpg problémy.

Vloženo

Já sice nemám ve své Oktě 2.0 plyn, ale jestli můžu poradit, tak jedine tenhle motor, do 1.6 bych nešel, tyhle motory mají spotřebu tak stejnou a když budeš jezdit třeba dálky nebo hlavně dálnice, tak má 2.0 je úspornější než kámošova 1.6 74 Kw. A když to sešlápneš, tak to docela jede a perfekně to táhne v nízkých otáčkách. Jinak třeba rozvodový řemen a kladka je naprosto stejné jako 1.6 74 Kw, takže za stejné peníze a jinak ty ceny náhradních dílů jsou taky v pohodě.

Vloženo
Já sice nemám ve své Oktě 2.0 plyn, ale jestli můžu poradit, tak jedine tenhle motor, do 1.6 bych nešel, tyhle motory mají spotřebu tak stejnou a když budeš jezdit třeba dálky nebo hlavně dálnice, tak má 2.0 je úspornější než kámošova 1.6 74 Kw. A když to sešlápneš, tak to docela jede a perfekně to táhne v nízkých otáčkách. Jinak třeba rozvodový řemen a kladka je naprosto stejné jako 1.6 74 Kw, takže za stejné peníze a jinak ty ceny náhradních dílů jsou taky v pohodě.

díky za typy ale stále váhám, mám pořád takovej strach s té 2,0. no poviné bych nejak ošéfoval ale doufám že ta spotřeba by byla slušná, tak do 10/ na plyn by byla super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! no mám kamoša a ten má 2,0 a v benzínu a super teda nevím o žádném problému a jinak není ten motor moc těžkej na octávku, myslím tím jestli netrpí tlumiče a tak? :aggressive::palec2:

Vloženo
Já sice nemám ve své Oktě 2.0 plyn, ale jestli můžu poradit, tak jedine tenhle motor, do 1.6 bych nešel, tyhle motory mají spotřebu tak stejnou a když budeš jezdit třeba dálky nebo hlavně dálnice, tak má 2.0 je úspornější než kámošova 1.6 74 Kw. A když to sešlápneš, tak to docela jede a perfekně to táhne v nízkých otáčkách. Jinak třeba rozvodový řemen a kladka je naprosto stejné jako 1.6 74 Kw, takže za stejné peníze a jinak ty ceny náhradních dílů jsou taky v pohodě.

díky za typy ale stále váhám, mám pořád takovej strach s té 2,0. no poviné bych nejak ošéfoval ale doufám že ta spotřeba by byla slušná, tak do 10/ na plyn by byla super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! no mám kamoša a ten má 2,0 a v benzínu a super teda nevím o žádném problému a jinak není ten motor moc těžkej na octávku, myslím tím jestli netrpí tlumiče a tak? :aggressive::palec2:

Ta hmotnost toho motoru není tak zlá, řekl bych, že jeto tak stejné jako 1.9 TDI a možná i 1.8 T. Z toho bych strach neměl. Výhoda toho motoru je ta, že má točivej moment posunutej hodně do nízkých otáček a tak se nemusí tak moc vytáčet, proto se s ním dá jezdit velice usporně. Pokud tam dáš plyn, tak si myslím, že budeš jezdim max. tak za 9 litrů/100 km. A k tomu pojištění - já bydlím v obci do 30 tisíc obyvatel a tak platím u Generali 6.720, - Kč bez bonusu. :palec2:

Vloženo

ja ked som tento 2,0 L kupoval tak niektori ma nahovarali na 1,9 TDI tak som sa teda previezol aj na 1,9 TDI ale je to o dost lenivejsie ako 2,0 L. Nevahal som a bral som hned 2,0 L a som snim do dnes spokojny. Hlavne by mi chybalo vytacanie nad 6000 RPM :)

  • o 5 týdny později...
Vloženo

Dobrý den přeji. Mám tento motor a jsem velice spokojený, jízdní vlastnosti jsou velmi dobré a průměrná spotřeba je cca 8,4l. Jediné co lze vytknout je spořeba oleje - cca 0,5l na 1500km. Mám servis interval po 30tkm, celou dobu dávám olej 0w30 tedy longlive2, nyní zvažuji o oleji 5w30 longlive3.

Rád bych se zeptal Vás zkušenějších, v návaznosti k motoru 2,0mpi, na následující otázky:

1) je možné tyto dva oleje míchat(tedy dolít 5w30, nebo nalít celé 4,5l longlive3) ... a pokud ano bude to mít vůbec nějaký efekt?

2) našel jsem dvě rozdílné provedení tohoto motoru, liší se ještě nějak jinak než plastovým krytem?

:help:

Děkuji za každou reakci.

Vloženo

Já jsem svou Oktávu s 2.0 koupil v lednu, takže už si myslím, že můžu trochu hodnotit. Já tam dávám olej 10W-40 a sežere mi to tak 0,5 l / 1000 km. Pokud ty tam dáš ten 5W-30 místo 0W-30 tak ti ta spotřeba oleje půjde ještě trochu dolů. Pokud ale jezdíš převážně krátké vzdálenosti po městě, tak bych tam nechal ten 0W, přeci jen je dřív maže motor. Míchání olejů ti nedoporučuji, max. tak v nouzi. Pokud chceš přejít na jinej, tak vyměnit celou náplň i s filtrem.

Jinak 2.0 se do Oktávek dával od roku 1999 a byl lehce postupně modernizován. Výraznější zásah do motoru přišel v roce 2002, to byl docela dost přepracován. Dostal preměnnou délku sání. Výkon zůstal stejný, ale je ve vyších otáčkách a a točivý moment vzrostl o 2 Nm a také je ve vyších otáčkách. Jo a abych nezapomněl, moje spotřeba dlouhodobá je 7,5 l / 100 km.

Vloženo

Me olej tolik nezere, max 1x mezi vymenou doleju 1l.

Auto mam od podzimu 2006, najeto priblizne 9kkm. Dlouhodoba spotreba 7.4l, s tim, ze nejezdim porad na spotrebu. Zvlaste posledni dobou to rad projedu. Jen cena benzinu neni kamarad. Co pozoruju, tak diky vykonnemu motoru se nekdy vyplati, trochu na to vice slapnout a pak za par litru udrzovat. Laka me tempomat. Ma nekdo zkusenosti se spotrebou na 2.0?

Motorove bych ji za jiny benzin nemenil, jedine za naftu 81kW. 1.6 74kW nic moc, musi se moc protacet a zvlaste dalnice za velkou spotrebu. u 1.8T bych se nedoplatil na benzinu(Jestli se pletu, napiste ;) ). Nafta by se libila, ale za priplatek 50kkc ne, rocne bych mel najet max. asi 13kkm. To by se mi vratilo tak za 6let.

Vloženo

Ta spotřeba oleje mě vůbec netrápí, stoji 130,- Kč/l, takže skoro zanedbatelné náklady a dolejvání mi zabere pár minut za rok. Aspoň se průběžně mění olej v motoru. :D Já mám ještě plyn ovládaný lankem, takže u mě tempomat nepřichází v úvahu.

Vloženo

no mna ta spotreba oleja trapila dost..ja som tam daval olej doporucany vyrobcom tj. Castrol TXT 5w-30 a ten stoji zhruba 500 SK/liter ale teraz tam davam GTX 10w-40 a pohoda, nemusim dolievat ani kvapku.

Vloženo

Koupit ci nekoupit......realita je nasledujici.

Byl jsem "donucen" okolnostmi zmenit vuz z 1.6/55 na "neco"...kde neco melo byt pokud mozno benzinove. Predstava byla rok 01 a mladsi, pokud mozno 1.8T ( mensi pojistka, vetsi legrace ), pripadne 2.0/85.

Bohuzel sehnat u nas nerozbitou 1.8T za slusnou cenu v prijatelnem stavu se moc dobre neda.

Nakonec jsem skoncil u 2.0 a az na tu proklatou pojistku me to vazne neboli.

Motor neni zadne letadlo, nicmene taha od volnobehu, spotreba 7,5l ( zatim najeto jen 1300km v kombinovanem provoze). Na muj styl jizdy idealni.

Vzhledem k tomu, ze na ten obsah ma pomerne maly vykon ( mel jsem astru 2.0 atmosfera, 110kw ), da se cekat, ze vydrzi opravdu dlouho, pokud se k nemu clovek nebude chovat jako pitomec.

No, nepredbihejme, uvidime za rok.

Nicmene za ty penize slusna volba, vubec bych se jej nebal, klidne bych do nej sel znovu.

Vloženo

S 2.0l se musí umět jezdit.Nejdříve jsem měl spotřebu okolo 12l.město.Teď jsem na 10.l.Když jsem jel dálku tak spotřeba klesla pod 6l.pohoda.Uvažuji o plynu.Je pravdou,že ta pojistka dost bolí.No teď už mají pojišťovny různé úlevy a bonusy. Co se týče spotřeby oleje je to problém těch prvních řad.Ve škodovce montovali naopak pístní kroužky.Já mám typ AZJ. 2002 a bez problému.Výhodou je pořizovací cena.2.0l lze pořídit levně a to v dobré výbavě. U mě spokojenost. :palec2:

Vloženo

Zdravím,

2 KaJe: děkuji za informace, zůstanu u LL2 0w30 B) , má O je z roku 2002

2 micca: souhlasím, poměr cena/výkon je u 2,0 super a výbava bývá také fajn - co jsem viděl tak byla většinou elegance. Jak nejlépe zjistím/ověřím typ motoru?

Vloženo
A taky ten zvuk motoru, oproti slabsim obsahum.

S tou pojistkou to je pravda. Dost to zaboli 9kkc :(

tak to věřim... to je skoro moje havarijní pojistka...

povinné ručení 2300,- ROČNĚ!!!!!!

Vloženo
Zdravím,

2 KaJe: děkuji za informace, zůstanu u LL2 0w30 B) , má O je z roku 2002

2 micca: souhlasím, poměr cena/výkon je u 2,0 super a výbava bývá také fajn - co jsem viděl tak byla většinou elegance. Jak nejlépe zjistím/ověřím typ motoru?

No máš to napsané v T.P. Taky v kufru na podlaze je samolepka s kody.Typ motoru a kody výbavy.

Vloženo
Zdravím,

2 KaJe: děkuji za informace, zůstanu u LL2 0w30 B) , má O je z roku 2002

2 micca: souhlasím, poměr cena/výkon je u 2,0 super a výbava bývá také fajn - co jsem viděl tak byla většinou elegance. Jak nejlépe zjistím/ověřím typ motoru?

No máš to napsané v T.P. Taky v kufru na podlaze je samolepka s kody.Typ motoru a kody výbavy.

Jj, děkuji, už jsem to našel, mám také typ AZJ :palec2: , ale olej stejnak baští :feve:

Vloženo (editace)

Tak pánové zdravím, tak jsem se konečně stal majitelem octávie combi 2,0 2001 elegance. Byl jsem si pro ni až v Ustí ale stálo to za to. Po D1 jsem ji pěkně protáhl a super!!!!!! Zatím jsem spokojen. Jěšte plyn a bude to BOMBA! Zatím kombi spotřeba 8-9litru na 100km. Jěšte se ozvu s dotazama, které mě časem na Vás napadnou. Zatím čau T. :palec2:;)

Editováno: , autor: TomášLPG
Vloženo

Pánové, mám dotaz. který se zrovna nehodí k tomuto tématu ale nevím kam to napsart. Když jsem se tu poprvé přihlásil pod jméno Tomlpg, tak jsem vše co se tíče tohoto fora měl v čestině. Potom jsem měl problémy s přihlášením (heslo a pod.) Tak jsem se zaregistroval pod Tomáš lpg a od té doby, mám něco- profil a zadávání odpovědi a pod. v anglištině a něco- vaše náměty, odpovědi témata v čestině!!!! v čem je problém!!!?? co jsem udělal špatně!!!!????? Dík za typ!!! :help::help::help::aggressive::help:

Vloženo
Pánové, mám dotaz. který se zrovna nehodí k tomuto tématu ale nevím kam to napsart. Když jsem se tu poprvé přihlásil pod jméno Tomlpg, tak jsem vše co se tíče tohoto fora měl v čestině. Potom jsem měl problémy s přihlášením (heslo a pod.) Tak jsem se zaregistroval pod Tomáš lpg a od té doby, mám něco- profil a zadávání odpovědi a pod. v anglištině a něco- vaše náměty, odpovědi témata v čestině!!!! v čem je problém!!!?? co jsem udělal špatně!!!!????? Dík za typ!!! :help::help::help::aggressive::help:

Úplně dole vlevo je v druhé kolonce volba jazyka. ;)

Vloženo (editace)

Zdravim mam asi 3 mesice 2.0, r.v.2002, najeto 220000, combi, vybaveni business . cca pred mesicem jsem dal lpg . na benzin i plyn (aspon podle pocitace) stale stejna spotreba .. najel sem s ni cca 4000 na benzin a 3000 na lpg . dle pocitace prumer za celou dobu 7.0 l/100Km :palec2: jezim 40%mesto 40%dalnice 20% okresky. Styl jizdy normalne podle predpisu ... tzn o 10 km/h vic ;) jako predchozi auto sem mel hondu crx a musim uznat ze vykon je negde jinde ale je to holt big family car :) jediny co me na ni vadi tak ze zere olej ... pouzivam 5w40 coz neni nejlevnejsi a veme si cca 0,8 l /1000 km .. zkusim na pristi vymene oleje dat 10w40 nebo mate jiny napad ?

btw pokud jezdim na tempomat ( klidne i 60 po meste na okruhu) tak je spotreba nizsi nez dyz to valim nohou :) to jentak pro info

Editováno: , autor: houba

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...