Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Pánové, nemáte zkušenosti s čipnutím dvulitru? Má to s vubec smysl? :help::palec2:

Ahoj, smysl to myslím má, ani ne tak na výkon motoru, ten bude někde na 90-93 kW, jako na kroutící moment ten ti stoupne asi o 10-14 Nm a ono se to nezdá ale je to příjemné při jízdě v kopcovitém terénu.Ty jezdíš na plyn , který dělá motor trochu línější a tak by ti i malinko zvýšený krouťák pomohl.Výhoda je, že to na 2.0 MPI není nijak drahé ( Cimbu kolem 6 500,-Kč) a na rozdíl od turbomotorů to není nijak riskantní pro motor protože ten nárůst není velký. Rozhodnout se však musíš sám.Můžeš požádat o zkušební jízdu-namontují ti upravenou ŘJ do tvého vozu, ty se svežeš a uvidíš.Takhle upravenou OI jsem měl ve firmě a moc rád jsem s ní jezdil (tedy jen na benzín) :) .Teď jezdím s OII 1.9TDI a motoricky jsem si pohoršil protože je to dost hlučný motor s malým rozsahem využitelných otáček a komfort jízdy vzal dost za své.Jinak je OII auto perfektní.

ono tento motor ma sam o sebe nejakych 92-93 kW preberalo sa to tu uz ;)

Ahoj!Mám dva měsíce koktu 2.0 85kw 2001,najeto 115tis.km.Do teď plněn olejem 5W40,ale žere tak 1l na 2000 km a chci přejít na 10W40.Pokud olej podle výrobce splňuje VW normu 500.00 a 505.00 můžu ho použít do tohoto motoru?Díky

kludne mozes.

Ahoj!Mám dva měsíce koktu 2.0 85kw 2001,najeto 115tis.km.Do teď plněn olejem 5W40,ale žere tak 1l na 2000 km a chci přejít na 10W40.Pokud olej podle výrobce splňuje VW normu 500.00 a 505.00 můžu ho použít do tohoto motoru?Díky

Taky leju 10W-40, a v poho!

  • 4 týdny později...

Pánové, máte někdo zkušenosti s BEZůdržbovou baterii? Co si pod tím mám myslet? a jak dlouho asi vydřrží? Má smysl ji kupovat?

  • 2 týdny později...

Už tu byla řešena kontrolka žlutá na palubovce. Ale musím se k ní zase vrátit. jak už jsem psal, taky jsem měl problémy s touto kontrolkoui- el. závada na motoru. Po přestavbě na lpg mě přestala otravovat až do nedávna!! protože mě došel plyn tak jsem jezdil asi den a pul na benzin a ráno se mi zase rozvítila!!-provoz na benzin. Po natankování plynu a ujeti cca 100km kontrolka opět zhasla :p !! Hm nevím co si mám o tom myslet! :aggressive::aggressive:

No prostě, že jízda na plyn je nejlepší !!!!

Plyn motor i léčí :kol-47:

Co jsem tak zjišťoval, tak tuhle kontrolku check mají snad jen motory, které plní emisní normu E4. Což je v dnešní době myslím stále ještě nejpřísnější norma. Proto asi zaznamená každý malý rozdíl ve složení výfukových plynů. Na tem plyn je jasné, že emise jsou opravdu nízké a tak nemá důvod se rozsvěcovat. Toď asi tak trochu má teorie.

:palec2::palec2: tak asi plyn lééééčí!!! :p:p

Mě včera večer ta kontrolka taky samo od sebe zhasla. :rolleyes: Já mám radost. Uvidím, jak jí to dlouho vydrží.

  • Autor
Mě včera večer ta kontrolka taky samo od sebe zhasla. :rolleyes: Já mám radost. Uvidím, jak jí to dlouho vydrží.

Tak já už ani nevím jak to vypadá když nesvítí .Ale jede jak hodinky :palec2:lol:palec2:

Mě včera večer ta kontrolka taky samo od sebe zhasla. :rolleyes: Já mám radost. Uvidím, jak jí to dlouho vydrží.

Tak já už ani nevím jak to vypadá když nesvítí .Ale jede jak hodinky :palec2:lol:palec2:

Vypadá to fakt nezvykle :D Až jsem se leknul.

Minule mi vydržela nesvítit asi 700 km, tak uvidím teď!

Pridam svoji zkusenost. Mam 2.0 combi jen kratce (najeto zatim 3000). Kontrolka svitila manzelce asi 200 km. Mne predtim a potom ne. Mohlo by to byt zpusobem jizdy(nevim jak to kalila) nebo taky benzinem (tankovala jinde). Vlastne mne svitila potom jeste asi dva kilometry, nez jsem na malem kruhovem objezdu zakyval autem semtam. Tam zhasla. Auto ma rozumnou spotrebu a jede pekne, takze jen ta kontrolka.

Me nesviti :)

Znamemu sviti a nemuze se ji zbavit, ani ve znackovem servisu mu nepomohli.

Nactete si readiness osmibitovy kod, ten se stara o prubeh spalovani. Nuly znaci ok.

  • Autor

Chlapi jaký máte rozdíl mezi letní a zimní spotřebou? :feve:

Chlapi jaký máte rozdíl mezi letní a zimní spotřebou? :feve:

Ja si pri prezuti tleskal, ze 0,5l, ale ted se zase se zimnimi dostanu na stejnou spotrebu(relativne +-0,1l) jako s letnimi.

Upraveno od pulux

Chlapi jaký máte rozdíl mezi letní a zimní spotřebou? :feve:

S 2.0MPI v létě mezi 7-8l, v zimě na suchu je to prakticky podobné, možná o 0,2 více, na sněhové břečce či sněhu ale o 1-1,5l více - zde to dělá častá jízda na 3. st. a v podstatě se moc nedá jet na optimální otáčky.

Chlapi jaký máte rozdíl mezi letní a zimní spotřebou? :feve:

Zvedne se mi max. tak o 0,5 litru.

Chlapi jaký máte rozdíl mezi letní a zimní spotřebou? :feve:

Mě to děla na r.v. 01 -+ 0,5 l. Jen se mi poslední dobou projevuje mírné cukání při záběru. Nemáte někdo zkušenost? Mužou to být kabely svíček?? :huh:

zdravím pánové jsem hrdý majitel Octavia 2.O mpi v kombi. již tři roky, typ. motoru AQY, rv. 1999, minulý rok jsem to přebouchal na LPG, doted pohoda, asi týden mi to žere benzín tak 13 l/1OO km, v oleji si mi začala dělat taková sraženina u víčka ale vodu to nežere, mohli by jste mi prosím poradit, čím by ta spotřeba asi mohla být, taktéž i ten olej díky.

zdravím pánové jsem hrdý majitel Octavia 2.O mpi v kombi. již tři roky, typ. motoru AQY, rv. 1999, minulý rok jsem to přebouchal na LPG, doted pohoda, asi týden mi to žere benzín tak 13 l/1OO km, v oleji si mi začala dělat taková sraženina u víčka ale vodu to nežere, mohli by jste mi prosím poradit, čím by ta spotřeba asi mohla být, taktéž i ten olej díky.

Ta sraženina na víčku je v zimním obdobý zcela normální, taky jí tam mám, při delší jízdě, když se motor pořádně přohřeje, se na na chvíly ztratí.

Ta spotřeba je hodně divná a zatraceně vysoká. Nesvítí ti nějaká kontrolka? Chtělo to by project na vagu a hlavně se podívat na to, jak fungujou lambda sondy, typoval bych to na ně, nebo váhu vzduchu.

právě že mi žádná kontrolka nesvítí, vždycky když byla nějaká závada tak se rozvítie check, jinak jen informativně nevíte někdo kolik by teda stála lambda sonda popř jestli se musí vyměnit obě, a kolik tak stojí váha vzduchu, popř. nějaký dobrý servis na škodovky v olomouckém nebo moravskoslezs. kraji díky

Tak to je divné že nic nesvítí. Hoď to na vag. Jinak přední lambda se dá sehnat asi za 1.800,- Kč a zadní je trochu levnější asi 1.500,- Kč. Mě se podařilo obě originální sehnat tady na fóru za 2.000,- Kč. Váha stojí taky asi kolem 2 - 2,5 tisíc origo. Ale je mi divné, proč ti nesvítí ten Check, možná bude závadu úplně někde jinde.

  • Autor
zdravím pánové jsem hrdý majitel Octavia 2.O mpi v kombi. již tři roky, typ. motoru AQY, rv. 1999, minulý rok jsem to přebouchal na LPG, doted pohoda, asi týden mi to žere benzín tak 13 l/1OO km, v oleji si mi začala dělat taková sraženina u víčka ale vodu to nežere, mohli by jste mi prosím poradit, čím by ta spotřeba asi mohla být, taktéž i ten olej díky.

Jaké štreky s tím jezdíš? Na krátké pojížďky ,kdy se motor nestačí pořádně prohřát,má každé auto v zimně větší spotřebu :feve::palec2:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.