Květen 11, 200817 r Hlásím stále bez problémů z rozsvícením kontrolky Teď už čepuji za 13.70 kč/l lpg. Prostě pohoda zase lepší rocky no měl bys natočit další díl..hihi to měl byt ftip
Květen 12, 200817 r Tak pánové.Ta slavná kontrolka co svítí snad u všech 2litránkú včetně mého miláška.Tak jsem se na ní ptal jednoho fachmana co dělá jen octy.Cituji jeho odpověď :Motor 2.0 i byl náhražkou za 1.8 20v. a to až v 99 roce2.0I je sice starší,ale za to spolehlivější a má menší spotřebu. Musel však splnit normu euro3 a tam je zakopaný pes.Ten motor to zvládl tak na hranici a když má už něco najeto tak háže chyby. Wag pak píše sporadické závady typu:(bohatá směs občas chudá směs občas),přitom motor jede bez problému. Tak to je asi tak vše. Já mám Octavku 2.0 od dubna a kontrolka se mi rozsvítila asi třetí den ježdění. Když jsem s tím šel do Škoda servisu - spojil jsem to s tou jarní pohledovou prohlídkou, tak mi při vymazání jakejsi technik povídal, že mám ten nejhorši motor jaký kdy Škodovka vyráběla - ale odůvodnit proč, už nedokázal. Celkem by mě zajímalo jestli někdo neznáte v Brně servis na který je spolech a kam případně člověk může zajít - když budou případné jakékoliv problémy a vůbec tak celkově, kde se o Octavky starají a rozumí jim....
Květen 13, 200817 r to: Marek Zachoval smutne ze niekto v servise toto dokaze povedat. je zrejme ze onen technik je zjavne zakomplexovany. Kazdopadne je rozumne ze hladas iny servis. Ja chodim do Hodonina VISTA CAR. Zatial bez problemov. Co sa kontrolky tyka, ta sa u mna este nikdy nerozsvietila, funkcna samozrejme je. Ono pocitac vyhodnocuje zrejme frekvenciu a pretrvavanie chyby. Ja mam obcas tiez v pamati zavad ze system chudobny alebo bohaty, ale toto sa eliminovalo od vtedy co som si nastavil bohatost zmesi u lpg vstrekovacej jednotky. Spotrebu neriesim, mam ju okolo 10 - 11l/100km po meste, cca 9L/100km mimo mesta. Pri cene za LPG je to zanedbatelna zalezitost. Na benzine mi auto "zralo" obdobne o cca 0,5L menej. Tieto 2,0i su totiz na pedal plynu mimoriadne citlive co sa spotreby tyka. Chcem si teraz dorobit tempomat tak verim ze mimo mesta sa to este zlepsi... hlavne ten komfort a mozno aj spotreba
Červen 11, 200817 r Tak jsem to asi zakřikl... . Kontrolka Check svítí....., auto smrdí...., spotřeba o cca 2-3l. stoupla..... . Asi váha vzduchu. lambda... na 100% klasicky prejav, ked ti stupne spotreba aj na mieste... urcite ti ukazuje 2,5litra na hodinu aj viac ked stojis
Červen 12, 200817 r K tematu možná bude patřit i emise. Jak jste na tom při kontrole emisí u tohoto motoru 2.0? Jaké máte hodnoty? Upraveno Červen 12, 200817 r od semenka
Červen 15, 200817 r Ahoj měl jsem oktávku 2.0 85 kw rok výroby 2001 a zpočátku než si člověk zvykne ta spotřeba nebyla nijak přízniva, pohybovala se kolem 8 do 10-11 litru, což je samozřéjmě moc. Ale postupem času jsem spotřebu snižoval a dokázal jezdit za 4,5 litru na 100 km. Člověk se s autem musí sžít a naučit se s ním jezdit co nejúsporněji. Takže já osobně bych nikdy nešel do dieslů. S autem se mi jezdilo dobře, takže si nemůžu stěžovat. Co se týče poruchovosti tak mi odešla - Lamda sonda, stála myslím 4000 kč - problémy s elektrikou - problém s olejem A pro všechny co vlastní toto vozidlo, jen takové male pošťouchnutí.... Trumfne mě někdo ve spotřebe??? Četl jsem tady příspěvky a nikdo neumí zajet za míň jak 7 litru. A to je velka spotřeba.
Červen 16, 200817 r Dlouhodobá 4,5l ? Článek prosím přeřadit do "Síla větru,aneb plachtařův sen!!!" Upraveno Červen 16, 200817 r od hony
Červen 16, 200817 r Prosím,jaké dáváte do tohoto motoru svíčky po přestavbě na LPG? Díky Upraveno Červen 16, 200817 r od hony
Červen 17, 200817 r Prosím,jaké dáváte do tohoto motoru svíčky po přestavbě na LPG? Díky Jednoznacne NGK. ziadne trojkontaktove a podobne dristy...
Červen 17, 200817 r ...Ale postupem času jsem spotřebu snižoval a dokázal jezdit za 4,5 litru na 100 km... A pro všechny co vlastní toto vozidlo, jen takové male pošťouchnutí.... Trumfne mě někdo ve spotřebe??? Četl jsem tady příspěvky a nikdo neumí zajet za míň jak 7 litru. A to je velka spotřeba. prispevok na ktorom som sa dobre pobavil... neviem ci si si isty ze to bol benzinovy motor... u nas na SK chodila taka relacia "Snivajte s nami" tak mozno tam take mozne je Upraveno Červen 17, 200817 r od Marcello
Červen 17, 200817 r A pro všechny co vlastní toto vozidlo, jen takové male pošťouchnutí.... Trumfne mě někdo ve spotřebe??? Četl jsem tady příspěvky a nikdo neumí zajet za míň jak 7 litru. A to je velka spotřeba. Tak tos četl nepozorně, já jsem s ním jezdil bez problémů na okreskách za 5,5 i 5,3l, ale to nebyl dlouhodobý průměr ale průměr na "štreku". Jinak jestli s tímhle motorem jezdíš za 4,5l, tak s dieslem bys to zvládl za 2,5l - ale bůh ochraňuj tebe i tvé motory, aneb všechno má své meze..... Upraveno Červen 17, 200817 r od Alibaba I
Červen 17, 200817 r Ahoj měl jsem oktávku 2.0 85 kw rok výroby 2001 a zpočátku než si člověk zvykne ta spotřeba nebyla nijak přízniva, pohybovala se kolem 8 do 10-11 litru, což je samozřéjmě moc. Ale postupem času jsem spotřebu snižoval a dokázal jezdit za 4,5 litru na 100 km. Člověk se s autem musí sžít a naučit se s ním jezdit co nejúsporněji. Takže já osobně bych nikdy nešel do dieslů. S autem se mi jezdilo dobře, takže si nemůžu stěžovat. Co se týče poruchovosti tak mi odešla - Lamda sonda, stála myslím 4000 kč - problémy s elektrikou - problém s olejem A pro všechny co vlastní toto vozidlo, jen takové male pošťouchnutí.... Trumfne mě někdo ve spotřebe??? Četl jsem tady příspěvky a nikdo neumí zajet za míň jak 7 litru. A to je velka spotřeba. By mě docela zajímalo jak jezdíš aby si se dostal na tu spotřebu? A napiš taky prosím co si mám představit pod pojmem problém s elektrikou a olejem. Co si s tím měl?
Červen 19, 200817 r Jednoznacne NGK.ziadne trojkontaktove a podobne dristy... Marcello,prave na muj motor AVU jsou doporucene NGK trielektrodove ,na dvouelektrodove Boschky to nejelo,jednoel jsem jeste nezkusil.
Červenec 4, 200817 r teď jsem měl na krámě pána s Oktou s tímto motorem a moc si ho pochvaloval... měl na tom za dva roky nalítáno 110 k... km...
Červenec 4, 200817 r Tak tos četl nepozorně, já jsem s ním jezdil bez problémů na okreskách za 5,5 i 5,3l, ale to nebyl dlouhodobý průměr ale průměr na "štreku".Jinak jestli s tímhle motorem jezdíš za 4,5l, tak s dieslem bys to zvládl za 2,5l - ale bůh ochraňuj tebe i tvé motory, aneb všechno má své meze..... co se týče spotřeby tohoto motoru, tak bych to porovnal s motorem 1.2 40kW ve Fabii (nehledě na výkon). Nedávno jsem měl možnost jet s OI combi 2.0 na trase 180km ve 3 lidech. Běžel climatronic, nejel jsem nějak extra pomalu. Spotřeba dle pal. PC byla 5,2 l/100km. Je pravda, že při změně řidiče spotřeba stoupla okamžitě o 2 litry víc. Prostě tento motor vyžaduje stejný styl jízdy jako chce 1.2 aby se člověk dostal na spotřebu 4,2 dle pal. PC - z okpce nešahat na plym, rovinu lochtat, do kopce klidně naplno, zbytečně nebrzdit, včas řadit. Pokud na to člověk šlape, tak to bere asi podstatně víc (ostatně jako každý jiný motor) Rozdíl u těchto dvou motorů je, že u 2.0 jsem nemusel přidávat plyn při rojezdu (objem je znát)
Červenec 4, 200817 r Tak pánové...jsem maximálně spokojen s tímto motorem. A hlavně mě MOC těší to zdražovánií benzínu a hlavně nafty!!!! Ted mám spotřebu plynu 9l/ 100km- což znamena při ceně +- 33 kc- benzin a 34kč- nafta a 15,60 kč za plyn, jezdím +- 4l nafty na 100km!! a to si myslím že je hodně luxusni . Pochybuju že nějaké T-D-I-čko to zvládne také!!! Jsem maximálně spokojen jak s plynem tak s cenou plynu!!! Jinak přeju mnoho km bez nehod Upraveno Červenec 4, 200817 r od TomášLPG
Červenec 4, 200817 r Autor Mohu jen souhlasit Průměrná spotřeba 8,5--9l LPG Horší je to při couračkách to si vezme 10--11lLPG No ale pořad je to suprově nejlevnější provoz. Kam se hrabe nafta. Upraveno Červenec 4, 200817 r od olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku
Listopad 7, 200816 r mám tento motor asi půl roku a jsem spokojen, při předpisové jizdě se dá ve měste za 8l a mimo město pod 6,5 z benzináku krom 1,8T asi nejlepší volba:)
Prosinec 20, 200816 r Borci ! Mám 2.0 85kw - motor AZJ Na netu, když koukám na různý nahradní díly a vše pro moje auto s motorem AZJ, tak označení AZJ takřka z 80% není - co mám vlastně za motor - označení AZJ? Pro 2.0 85kw se setkávám zpravidla jen s označením tímto: AQY, APK, AZH, AEG Kdyby někdo něco věděl, tak díky za info.....
Prosinec 20, 200816 r Je to ve velkým TP. Budu si kupovat svíčky na www.svickyngk.cz a tam třeba kod motoru AZJ je, ale jinde vůbec....
Prosinec 20, 200816 r AZJ se do okty taky dával, ale jen chvilku, myslím, že to byla jedna z posledních variat tohodle 2 litru. Ve VW se objevuje častěji. V Oktávkách není tak moc častej.
Prosinec 20, 200816 r Koukal jsem do ETKY a tak jsem to tam pochopil. Bude určitě většina dílů shodná s ostatníma verzema, chtělo by to vždy porovnat s etkou a pak nakupovat.
Prosinec 20, 200816 r rozdíl oproti ostatním 2.0 je v tom, že AZJ má proměnné sání a toč. moment 172 až při 3200 ot.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.