Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Kaslu na palubni pocitac. Divani se na okamzitou spotrebu mi zvysuje spotrebu!!

Dnes Brno - JH cca 170km, jsem se na palubni pocitac vykaslal, jel rychleji, nez na nej a spotreba 6.8l, jinak byvala 7.2-7.6.

Vloženo
Moje cesta do Prahy z Havířova. 2.0 85kw- lpg. Čistá realita :palec2:

Pane, klobouk dolů. Za 3:11 a 9,3 to je dost dobrý, já bych s takovým časem pod 11 nešel. Asi to LPG. Jsem též z Havířova, 4x4.

Vloženo
No mě se občas rozsvítí oranžová kontrolka elektroniky motoru. Ale i když svítí tak to jede normálně. Tenhle motor není na ,,divočinu,, ale na klidnou jízdu se silným motorem. Mě vyhovuje.Váha vzduchu se projeví u každého auta.

ahoj, mě se taky rosvicuje ta kontrolka! Když ji nechám vymazat v servisu tak vydrží nesvítit jeden den a potom pořád zase svítí ale necítim nejakou zmenu!! nevíšco stím?

Vloženo (editace)
Já sice nemám ve své Oktě 2.0 plyn, ale jestli můžu poradit, tak jedine tenhle motor, do 1.6 bych nešel, tyhle motory mají spotřebu tak stejnou a když budeš jezdit třeba dálky nebo hlavně dálnice, tak má 2.0 je úspornější než kámošova 1.6 74 Kw. A když to sešlápneš, tak to docela jede a perfekně to táhne v nízkých otáčkách. Jinak třeba rozvodový řemen a kladka je naprosto stejné jako 1.6 74 Kw, takže za stejné peníze a jinak ty ceny náhradních dílů jsou taky v pohodě.

No když jsem se rozhodoval jakou Octu si kopím tak jsem si vybral 2,0 byla jako nová dotáhlá ze SRN.Šel jsem si domluvit prohlídku do autorisovanýho servisu v Olomouci a tam mi řekl technik ať si 2,0 nekupuji že tomu po 100000km začne unikat olej a nejde to opravit že je to bolest všech dvoulitrů. Tak jsem se o to začal zajímat a ve více serisech nezávisle na sobě mi sdělili pomale stejnou informaci a to je že teče olej a nejde to opravit.

Editováno: , autor: prtko5
Vloženo

ahoj, mě se taky rosvicuje ta kontrolka! Když ji nechám vymazat v servisu tak vydrží nesvítit jeden den a potom pořád zase svítí ale necítim nejakou zmenu!! nevíšco stím?

Ahoj, taky se mi kontrolka rozsvecovala, ale jen na LPG. Resil jsem to asi pul roku. Ted mi na zaruku vymenili vstrikovace LPG a zatim mam 3 tydny klid. Jinak to vydrzelo nesvitit tak den.

Doufam, ze uz to je naporad. ( koupil jsem si kabel, protoze mazani v servisu se celkem prodrazi.)

Vloženo
Já sice nemám ve své Oktě 2.0 plyn, ale jestli můžu poradit, tak jedine tenhle motor, do 1.6 bych nešel, tyhle motory mají spotřebu tak stejnou a když budeš jezdit třeba dálky nebo hlavně dálnice, tak má 2.0 je úspornější než kámošova 1.6 74 Kw. A když to sešlápneš, tak to docela jede a perfekně to táhne v nízkých otáčkách. Jinak třeba rozvodový řemen a kladka je naprosto stejné jako 1.6 74 Kw, takže za stejné peníze a jinak ty ceny náhradních dílů jsou taky v pohodě.

No když jsem se rozhodoval jakou Octu si kopím tak jsem si vybral 2,0 byla jako nová dotáhlá ze SRN.Šel jsem si domluvit prohlídku do autorisovanýho servisu v Olomouci a tam mi řekl technik ať si 2,0 nekupuji že tomu po 100000km začne unikat olej a nejde to opravit že je to bolest všech dvoulitrů. Tak jsem se o to začal zajímat a ve více serisech nezávisle na sobě mi sdělili pomale stejnou informaci a to je že teče olej a nejde to opravit.

BLBOST!!! jedine to ti na to mozem povedat. Na svojom 2,0 mam nabehane uz 250 000 KM a olej mi nikade neunika. A s mojho okolia poznam 3 ludi ktori maju takisto 2,0 a ziadny problem s unikanim oleja.

Vloženo

Že papká olej mě netrápí, nejsem línej ho občas dolejt. A jestli se nepletu, tak všechny okty 2.0 mají také oranžovou kontrolku na olej, která se rozsvítí při menší hladině oleje a ještě to má myslím třikrát zapípat. Takže ani nehrozí, že by se to mohl třeba zadřít. Teď mě napadá otázka, mají tuhle oranžovou kontrolku všechny okty? Ta moje se tedy nikdy nerozsvítila, vždy dolejvám dříve, než mi to dá motor najevo.

Vloženo

ne ,ne bylo mi řečeno že je to prostě bolest 2,0 a že ten olej teče ne že ho papá.A byli to čtyři servisi škoda nezávisle na sobě tak to blbost asi nebude ne? ;)

Vloženo
ne ,ne bylo mi řečeno že je to prostě bolest 2,0 a že ten olej teče ne že ho papá.A byli to čtyři servisi škoda nezávisle na sobě tak to blbost asi nebude ne? ;)

A povíš nám kde ten olej tedy má téct?! Jelikož já jsem se u toho ještě nesetkal. Pouze mi protékalo gufero na klice a to jsem si vyměnil s náklady 220,- Kč, a je sucho. A jestli někde uniká olej, tak jedině kde může unikat je asi těsnění, a to se na mě nezlobt, to se vždy dá vyměnit. Takže s tím, že 2.0 teče olej a nejde to opravit silně nesouhlasím, je to jako každej jinej motor koncernu VW.

Vloženo

Toto by aj mna zaujimalo ze kade to ma akoze tect.....uz viaceri co tu mame 2,0 tak sme sa zhodli ze nam nikde netecie...To,ze ho zere je uz druha vec ale nie je to take strasne.

K tej kontrolke - ja ju tam mam, a uz mi aj raz svietila...okamzite som vypol motor a dolial.

Vloženo

Komu budeš věřit více? Nějakým pofiderním servismanům se škodovky, kteří nikdy neměli OC 2.0 85kw nebo nám kteří ji máme? Nemá kde ten olej utíkat. A klidně až se rozsvíti kontrolka oleje tak ho prostě jen doleješ. :palec2:

Vloženo

Rosvícená kontrolka oleje upozorňuje na nízkou hladinu oleje. Při rosvícení této kontrolky se nechá bez problémů jet dalších cca 100km. Samozřejmě olej doplnit co nejříve je to možné ;). Pozor, při otevření haubny a nedolití oleje kontrolka zhasne :o!

2,0 (konkr. typ AZJ) O1 olej rozhodně nepropouští (stojím stále na stejném místě a bez jediné "loužičky" :D ) ani po 100tkm, ale baští a to rozdílně podle použitého oleje a typu jízdy.

Vloženo
Rosvícená kontrolka oleje upozorňuje na nízkou hladinu oleje. Při rosvícení této kontrolky se nechá bez problémů jet dalších cca 100km. Samozřejmě olej doplnit co nejříve je to možné ;). Pozor, při otevření haubny a nedolití oleje kontrolka zhasne :o!

2,0 (konkr. typ AZJ) O1 olej rozhodně nepropouští (stojím stále na stejném místě a bez jediné "loužičky" :D ) ani po 100tkm, ale baští a to rozdílně podle použitého oleje a typu jízdy.

Tak že by mně někde kapal olej,to ani náhodou.Od výměny po výměnu dolévám tak dva litry.A to mám 5-40.Dlouhodobá spotřeba 9,5l plynu a to dost jezdím s vozíkem.Myslím že tohoto motoru se nemusí nikdo bát,jen se s ním každý musí "naučit jezdit"

Vloženo
ne ,ne bylo mi řečeno že je to prostě bolest 2,0 a že ten olej teče ne že ho papá.A byli to čtyři servisi škoda nezávisle na sobě tak to blbost asi nebude ne? ;)

My ti tu vsichni zamerne kecame! Vzdy kdyz prijdu k autu, tak pod nim mam tak 1-2litry oleje. Byl jsem v autorizovanem servisu skoda a tam mi rekli, ze proste tece, ze je to neopravitelne, at sebou taham tak 10l oleje a za jizdy dolejvam, abych nezadrel motor.

lol lol lol

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...