Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

U výbavy 130 let (Premium) ne. Nebo se pletu?

U jiných možná ano.

Upraveno od technikus

U výbavy 130let ani u premium nikdy nešel objednat. 

Upraveno od smekac

Blbne jen grafika konfigurátoru, nebo HW tlačítko PARK už je nyní u MR25 skutečně jen s automatickým parkováním?

Tady třeba u First edition je HW tlačítko PARK a přitom nemá boční park. senzory ani panoramatický kamerový systém.

 

Proč ukazuje konfigurátor rozdílné ceny příplatků? Konkrétně liftback Octavia Top Selection > Audiosystém CANTON s dojezdovým rezervním kolem za 15.800 Kč a u Octavia 130 let Premium 11.900 Kč. 

To je dáno přepdokládám ceníkem, koukni na přípatkové pakety a někde máš 2 ceny, a každý cena je u různých základních výbav... ale víc jsem to nestudoval. 

 

U Cantonu tomu tak není. 

image.thumb.png.9599c43cbb127223268001d61f91a49b.png

130 let premium má dojezdovku v základu, proto bude Canton o dojezdové kolo levnější.

To by potom měly být dvě ceny v ceníku, ne? Pro 130 let Premium a zbytek výbav. 

V cenících a cc bývají chyby. Podstatný je tzv. prodejní program. Škoda historicky mívá “kombinační ceny”, takže pokud si člověk něco připlatí nebo je to obsaženo v nějakém paketu/akční výbavě, další příplatek obsahující stejnou věc o to bývá levnější. Např. tady ta rezerva.

Obávám se, že se zákazník nedostane k výše uvedenému prodejnímu programu. To lze zřejmě až u prodejce. 

V konfigurátoru chyby, v cenících chyby, čemu pak má zákazník vlastně věřit? 

A to se bavíme o gigantické firmě jménem Škoda Auto. To nemohou ten ceník/konfigurátor opravit? 

No a v prodejnim programu pak taky chyby.

Kdyz jsme konfigurovali 1.11 moji O IV, tak se to tvarilo, ze si mam priplatit u 130 Premium skoro 30KKc za Matrix+, ktery ale je v zakladu. Takze ani ten neni bez chyby:(

S prodejnim programem jsem chtel rict, ze tam je podrobnejsi rozpad a (obecne) plati, co je tam uvedene.

2.0 TSI 150 KW 4x4 DSG v DE konfigurátoru.

Tak jak to tak sleduji tak nejhorší je kupovat auto hned po představení. Když vidím co tam vše naskákalo. To stejné u Superbu ( iV v liftback ) apod...

 

Nejzajímavější varianta bude 150 kw 4x4, protože mně třeba 4x4 chybí v RS jako sůl. 

@rostak475 Kamarád znalý stavu výroby v ŠA říká, že brát auto do 12 (někdo jen 6) měsíců po začátku výroby, je risk. A to i u faceliftů.

Upraveno od petr.podzimek

Tak u me FIII combi, kterou jsem bral tesne po FL (objednano 09/2018 dodani 10/2018) se to co se tyce vybavy vyplatilo. Mam edition 100 a od rijna 2018 se pomer vybavy a ceny jen zhorsoval. U O IV mi kdyz jsem nad ni drive premyslel, po zruseni FIV kombi, v AS odrazovali, ze jen to ne:). Ted jdu do te 130 Premium a o te uz rikali radsi O IV nez Karoq:). Akorat jsem zvedavy kdy bude. V pondeli jsem se mel cestu kolem a byl zeptat v AS a nejak se ji nechce do planu na linku:(. Nejprve naskakovalo v komisi 13-152025. pak to zmizelo. dodal jsem v pulce listopadu akusticke okna, tak se to tam vratilo a po nejake dobe opet zmizelo. Prodejce rikal, ze v utery bude v Boleslavi a potka se s clovekem co ma komise na starosti osobne, a zepta se kde je problem. Protoze pri harmonizaci konfigurace mu to zadnou chybu nehaze. Pry jsem ale jinak na nejakem prioritnim seznamu do vyroby. Tak uvidime zda se ozve at s dobrou ci spatnou zpravou.

V 9. 1. 2025 na 18:03, ExecutedDonut napsal:

O3 mela uplne jinou kameru, kde drzeni uprostred jizdniho pruhu fungovalo urcite pouze pri zapnutem tempomatu a v infotaimentu muselo byt jeste zaskrtnute dynamicke drzeni v jizdnim pruhu, jinak auto hralo pouze pingpong. 

Toto není pravda. O3 FL pribzaskrtle volbě adaptivní vedení v pruhu drzi střed pruhu vždy i bez tempomatu (aktualne ji ted 3 nedele jezdim jako nahradni vuz). Základní lane assist u O4 před FL toto neumí vůbec a měla by to zvládat až asistované jizda. Jak je to u O4 FL nevím.

O4 (alespoň ta moje) to neumí. Vzal jsem si mojí starou O3 L&K, abych to vyzkoušel a ta se drží uprostřed pruhu vždy. O4 FL (First Edition Ultimate) se drží jen při zapnutém tempomantu, jinak reaguje až při přiblížení k čáře, kde zasáhne.

Ještě dotaz, existuje nějaké kapacitní udělátko na volant, aby to emulovalo že ho držím? Sice jej držím, ale lehce zespodu a stále to řve, abych držel volant.

To je ovsem, jako bys ho nedrzel

Jediná možnost je překódování Travel Assistantu z těch cca 7 sekund na několik minut. O jiné možnosti nevím a že jsem zkoušel pár věcí (přilepit knoflíkovou baterku na volant, zavěšení závažíčka ....). 

Nejlepší řešení podle mě je držet volant (pořádně) a věnovat se řízení. 

S tím nesouhlasím i když mám ruce na volantu tak pokaždé chce auto abych s tím po nějakém čase pohnul což je pěkně debilní. Dělal to Arteon, Kodiaq a teď to dělá i O4 ..

Pokud jedu po dálnici rovně a držím ruce na volantu nemám důvod s tím nějak hýbat. Nechápu proč Škoda nemá prostě snímač toho, že tam ta ruka prostě je. U BMW autí cítí, že tam ty ruce jsou a dá od všeho pokoj...

Pokud máte Travel Assist, tak tady řešení je. Na mém profilu najdete řešení. Nemyslím, že by měl být ve faceliftu rozdíl. 

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.