PetrHalada7 Vloženo 5. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2022 Zdravim, chtel jsem se zeptat jestli nekdo netusite zda existoval superb 2.0 tdi 110kw se 7. rychlostnim dsg a zaroven bez vstrikovani mocoviny ad blue ? Chtel bych verzi bez ad blue a tyto verze jsem zatim nasel jen se 6. rychlostnim dsg. Popripade, zda mate zkušenosti jaka z techto dsg prevodovek je lepsi. Napriklad ve spolehlivosti, spotrebe a realnem provozu, diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza-marek Vloženo 5. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2022 Vypadá to že tyto dvě věci se vylučují, když začla 7q tak zároveň začla močovina. Být tebou tak radši vybírám "novější model". Čili se 7q a s močovinou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrHalada7 Vloženo 5. Prosinec 2022 Autor Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2022 A z jakeho duvodu bys doporucil novejsi verzi ? Bez ohledu na sedacky a vetsi displej. Stoji za to mit v aute ad blue ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin_TDi Vloženo 5. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2022 Já jsem kdysi jel v předváděčce, která byla 110kW se 7° DSG a neměla ještě AD blue. Takže nějaké kusy asi budou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza-marek Vloženo 5. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2022 Pokud se ptáš čistě na DSQ7 tak výhody oproti DSQ6: delší servisní interval (120 tis) lepší chlazení oleje neomezuje točivý moment - 6q nezvládala vyšší točivé momenty dieselů a musela být škrcena lepší spotřeba, nižší hluk Ohledně adblue - nevím o tom že ho v autě mám. Za 3 roky jsem dolíval jen jednou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrHalada7 Vloženo 5. Prosinec 2022 Autor Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2022 Diky za rady :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bubaq Vloženo 5. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2022 před 8 minutami, honza-marek napsal: Ohledně adblue - nevím o tom že ho v autě mám. Za 3 roky jsem dolíval jen jednou. U mýho 2.0 TDI 110kW vychází spotřeba na necelý litr AdBlue na 1000 km jízdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 6. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2022 Ahoj, mám auto 20 000km, teraz som prvý krát dolial adblue. DSG určite novú DQ381, takže automaticky bude aj adblue. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrHalada7 Vloženo 6. Prosinec 2022 Autor Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2022 Mne slo o to, ze kamarad ma verzi s ad blue a uz se mu to rozbilo. Tak jsem se chtel jen vyhnout dalsi slozitosti navic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 6. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2022 A co konkretne? Ani neviem, ze to v aute je. Po roku aj pol som dolial adblue, to je vsetko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miziov Vloženo 6. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2022 Tak rozbít se může všechno, ale za mně taky převažují výhody DQ381 nad potenciální možností opravy AdBlue systému. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrHalada7 Vloženo 6. Prosinec 2022 Autor Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2022 To samozrejme je jasne, jen si rikam, ze by bylo o dalsi slozitost mene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 6. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2022 (editace) tak na adblue su klasika rozpadnute konce pri ventile močoviny , nasledny unik a pri velkej ignoracii aj preskoceny rozvod , casto prezrate kable od kuny k vstrekovacu tak ze nejdu opravit a je nutna vymena a pri nej casto odide aj bod jedna .. sem tam KO cerpadlo ADBLUE riesil by som konkretny stav a auto a isiel sa povozit ... zase tolko vyhod v tej sedmicke nevidim , akurat sa zase zacali tie prevodovky sypat co sa o starej DQ250 povedat nedalo , riadiacky mechatronik , olej z nich tecie celkom pravidelne spod cerpala a aj vaznejsie veci ... je to skor o stasti ... DSG bola o rozume vtedy ak si isiel 80 na 6 a pri plnom plyne bleskovo radila trojku , dnes ked tie DSG su vsetky eco tak ani pri benzine to nevie rozumne radit aby sa auto bezpecne hybalo napriklad pri prebiehani ... zbytocne o tom lamentovat ,niekto ma vsetko a nepokazi sa mu nic , a niekto ma holobyt a praskne mu aj mechanicke stahovanie okna a 120tis interval z raz tak drahym olejom a bez vymeny filtra moc ako stastne riesenie ani klad nepovazujem , resp na svojom by som sa drzal zauzivaneho intervalu 60aj s filtrom Editováno: 6. Prosinec 2022, autor: suri. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrHalada7 Vloženo 6. Prosinec 2022 Autor Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2022 Takze myslis ze stara dq250 je spolehlivejsi nez nova dq381 ? A co si myslite v pripade chiptuningu u 2.0tdi 110kw. Vydrzi to tyhle dag prevodovky ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SU2020 Vloženo 7. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2022 Suri .......... s 7DSG auto ze sedmicky normalne zaradi na trojku kdyz chces predjizdet a pri vymene oleje v DSG se filtr meni .. nevim kde beres ten nesmysl ze nemeni ... a zavad s add a 7DSG moc neni co pozoruji ..... kde to beres?? mam 7dsg a zadny problem zatim 5 let stare auto 110kw 7 DSG a kamos ma podobny rok a taky v pohode :) .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 7. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2022 Suri má pravdu,Autorizáky od sedmičky už nemají v popisu měnit filtr. Jinak-AD blue se už dá dnes docela dobře a levně obejít,ale to už je na každém,zda-li do toho půjde či nepůjde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 7. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2022 dq381 filtr ma (dva), vetsi venku za prevodovkou se ofiko nemeni a neni na to dilensky postup... ale menim ho druhy je v prevodovce a musel by si pulit prevodovku a to nechces... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SU2020 Vloženo 7. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2022 Cosby ... sury psal bez vymeny filtru ... a pravdu nema .. jde lehce vymenit pri vymene oleje pokud majitel auta chce ... on to dava za zapor k te DSG ... jak to muze byt zapor kdyz jde vymenit :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 10. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2022 neviem či vieš alebo nevieš čítať a posudzovať to nebudem , písal som o stanovenom intervale 120tkm bez filtra a aj o tom že keby som majiteľ takej prevodovky tak mením po starom 60tis km s filtrom ... všetko ide ľahko keď sa chce , už som nejaký taký filtrík vymenil , nebolo tých DSG veľa , možno okolo stovky ale vymenil ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenda64 Vloženo 6. Ledna Sdílet Vloženo 6. Ledna Zdravím, rád bych se zeptal, do kterého roku výroby u Superbu III 2.0 TDI, 110 kW s manuální převodovkou není v tomto voze adblue. Děkuji za Info! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Ledna Sdílet Vloženo 6. Ledna Podle dílenské příručky a údajů uvedených v druhém příspěvku tohoto tématu, se lze domnívat, že 2.0 TDI 110 kW předokolka bez AdBlue skončila v 11/2017. Je to motor s kódem CRLB. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenda64 Vloženo 6. Ledna Sdílet Vloženo 6. Ledna Děkuji👍 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.