jtfcobra Vloženo 15. leden 2009 Sdílet Vloženo 15. leden 2009 Doporučuji 1,6 77KW když jedu plný auto 5 lidí tak to jede v poho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martyx Vloženo 15. leden 2009 Sdílet Vloženo 15. leden 2009 Zrovna tento problém řeším a taky se nemohu rozhodnout. Do teď jsem jezdil s atmosferickým dieslem 1,9D/51kW. Podle toho vypadá styl jízdy. Jsem zvyklý řadit v nízkých otáčkách a když jsem jel s předváděčkou 1,4/63kW v roomsteru, dostal jsem se na strašlivou spotřebu podle PPC kolem 10 L/100km. Mám nabídku na skladovou 1,6/77kW za cca 350 000 a tak nevím jestli ji vzít, nebo objednat 1,4/63kW. 60% cest jezdím mimo město, ve čtyřech a s plným kufrem.V rámci rychlostních limitů ČR. Neví tady někdo jak jsou na tom oba motory se spolehlivostí a náročností na údržbu? urcite ber 1.6, pokud jezdis mimo mesto a nalozenej. S 1.6 to budes mit v klidu, budes mit rezervu na vykon a nekdy se urcite hodi Spolehlivost a udrzba bude nastejno, mozna ta 1.6 bude asi trochu vetsi drzak (Vychazim z toho, ze vetsi vykon, kvalitnejsi motor, ale mozna uz to dnes neplati... ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jered Vloženo 15. leden 2009 Sdílet Vloženo 15. leden 2009 Pro 1.6 jsou nejlepší právě ty okrsky kdy jedeš těch 100km/h tehdy dosáhneš nejlepší spotřeby. Jinak počítej že 1.6 si vezme trošku víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas M01 Vloženo 16. leden 2009 Sdílet Vloženo 16. leden 2009 S tím, že by si vzala o trochu víc počítám, na druhou stranu si myslím, že pokud pojedu naloženej a budu se snažit udžet 130km/h "kopec-nekopec" s 1,4 možná bude spotřeba vyšší než s 1,6. Taky jsem vyčetl, že 1,6 má proměnné časování ventilů a dvouokruhové chlazení motoru(dřív se ohřeje?). A samozřejmě bezúdržbový řetěz na rozvodech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crake Vloženo 21. leden 2009 Sdílet Vloženo 21. leden 2009 Variabilni casovani to nema.... e to klasickÿ 16V. Jinak urcite pro je vyssi vykon a retez... Ja mam taky objednano ))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
norton Vloženo 21. leden 2009 Sdílet Vloženo 21. leden 2009 Ba že má, 1,6 má proměnné časování sacích ventilů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crake Vloženo 21. leden 2009 Sdílet Vloženo 21. leden 2009 Vazne? Tak v tom pripade nemam spravne informace... Kde to pisou? Na oficialnich strankach by se o tom mohli alespon zminit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 21. leden 2009 Sdílet Vloženo 21. leden 2009 1.6 ma vetsi vydrz co se nalozeni a tahlych stoupani tyce, v nizkych otackach je to skoro na stejno. Tam ma akorat takovej pro moje ucho prijemnejsi zvuk. Ja sem nemel diesel ale 1.3 Feldu. Byl sem zvyklej brzo radit, protoze pak uz to stejne jenom rvalo. Tady clovek musi motor hnat vic do otacek, takova ctyrka je ve 120ti porad ve svym zivlu... petka v 80ti skoro nejede. Ja sem vzal 1.6 hlavne kvuli tomu, ze jezdim nalozenej. No a rozdil 25k je taky prijatelnej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas M01 Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 Ze stejného důvodu chci 1,6 taky. Jezdím ve 4 a s plným kufrem. Tak jsem zvědav jak to pojede. To bojler: jak jsi na tom se spotřebou. Myslím v rámci rychlostních limitů +-10%? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 Nevim co myslis v ramci rychlostnich limitu. Divam se dopredu, ne na rychlomer. Ale jezdim na dalnici 140-160, prvni tridu 100-110. Kdyz je na dalnici husto, dupnu na plyn a jedu pravym rychle pryc. Furt se to hejbe kolem osmi, plus minus tri deci. Je to ale s plne nalozenym kufrem a 4-5ti lidma na palube. Po meste se na spotrebu nedivam, stejne to nema smysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas M01 Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 Díky. Kolem 8L/100km je OK. Mám totiž zamluveného R. 1,6. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 podle toho co píšeš vem rozhodně 77 kW! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
norton Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 (editace) Vazne? Tak v tom pripade nemam spravne informace... Kde to pisou? Na oficialnich strankach by se o tom mohli alespon zminit... pro Crake: noooo, proč to škodovka neuvádí nevím, asi se nechce "chlubit" tím, že to je jen na sacích ventilech... Mimochodem toto kdysi zkoušela na "starém dobrém dvoulitru". Editováno: 22. leden 2009, autor: norton Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xdenser Vloženo 27. leden 2009 Sdílet Vloženo 27. leden 2009 A samozřejmě bezúdržbový řetěz na rozvodech. nevim jak u vas ale u nas TO 90 000 pro motor 1,6 ma v predpisu vymenu reteze i kdyz je levnejsi nez vymena pasu mozna je to chyba nebo lacnost dealera Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas M01 Vloženo 28. leden 2009 Sdílet Vloženo 28. leden 2009 1.6 ma vetsi vydrz co se nalozeni a tahlych stoupani tyce, v nizkych otackach je to skoro na stejno. Tam ma akorat takovej pro moje ucho prijemnejsi zvuk. Tak jsem se konečně svezl 1,6/77kW. Řekl bych, že právě v nízkých otáčkách oproti 1,4/63kW je to velmi příjemné. U 1,4 bylo kolem 2000/min mrtvo, tady to reaguje na plyn pěkně. Není co řešit. Je objednáno. Děkuji všem za rady a podělím se o zkušenosti. Až budou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 28. leden 2009 Sdílet Vloženo 28. leden 2009 Fakt? To mne ani neprislo. O 1.4 se taky tvrdi, ze se zlepsuje az do treba 8 tis. kilometru. To mohlo hrat roli. Ja sem jel s predvadecim, co melo skoro 10 tis. najeto. Ale je fakt, ze sem to moc nezkoumal a kdyz, tak sem to chtel hlavne prohnat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 28. leden 2009 Sdílet Vloženo 28. leden 2009 Já jsem teda 1.6 nezkoušel, i když bych se s ní taky rád projel pro porovnání, ale mám 1.4 a nezdá se mi líná i ve 2000 ot. I když je pravda, že na čtyřku v těchhle ot. nemůžu očekávat raketový odpich, ale třeba na trojku jde pěkně za plynem i v těchto ot. a odpich má pěknej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcush Vloženo 24. Únor 2009 Sdílet Vloženo 24. Únor 2009 1.4 16V znám z FI v obou výkonových verzích. Z FII znám jen 1.6 16V, kterou mám. Motor je relativně tichý a kultivovaný. Pokud se dostane do otáček, jede pěkně svižně. Když se mu šlape na krk, umí jezdit i za 9l, ale průměrně se spotřeba drží na úrovní 7,4l, na dlohých cestách spadne na 6,5l, což je velmi příjemné. Do FII je to podle mě velmi rozumná volba, pokud na to jsou prodtředky. Jinak musí i 1.4 16V stačit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 24. Únor 2009 Sdílet Vloženo 24. Únor 2009 No, já jsem s 1.4 spokojenej. Podle mě jede taky moc pěkně, ale dneska bych si možná vybral tu 1.6, při těch cenách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 25. Únor 2009 Sdílet Vloženo 25. Únor 2009 Mne prijde docela dost hlucnej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 25. Únor 2009 Sdílet Vloženo 25. Únor 2009 Ze začátku to hlučný bylo, to je pravda. Dneska už mám najeto přes 10 tkm a je to mnohem lepší. Hlučnější to začíná být někdy po 4500 ot. No ale je to třeba subjektivní pocit. Například když jedu po dálnici 140, tak jí do kopce udržím v poho, dostanu se někam kolem 4000 ot., když jedu 130 do kopce něco kolem 3500 ot., je to horší tuhle rychlost udržet. Musím víc šlápnout na plyn. Jinak bych se rád projel s tou 1.6, abych to mohl porovnat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
emkon Vloženo 14. Březen 2009 Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 Motor 1,4 63kW je prvních cca 3000km opravdu hlučnější, má "syrový" zvuk. Dříve jsem měl Fabii 1 s motorem 1,4 50kW a pokud mám parametry těchto dvou motorů porovnat, tak 1,4 63kW je daleko živější, akcelerace je nesrovnatelně lepší, jen spotřebu má vyšší o 0,4 l/100km. Pokud jedu sám, tak na dálnici není problém jet konstantních tachometrových 180km/h kopec nekopec... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jered Vloženo 14. Březen 2009 Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 ALe na te fotce jsi mel zrovna ubral plyn co? protoze 12l pri tehle rychlosti je opravdu malo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomasx Vloženo 14. Březen 2009 Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 180 kopec nekopec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david3658 Vloženo 14. Březen 2009 Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 emkon rád snívaš,že?...ale nechaj si to pre seba...radšej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.