Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den, prosím o radu. Superb 2 2011 2.0tdi 103kw cffb, najeto 280xxx, při jízdě zdechlo a nešlo natočit, na diagnostice chyba nízkého tlaku v railu. Po poklepání při startu na ventil na čerpadle chytnul podezření tedy na špatný ventil - vyměněn, poté ujeto 500m a opět to samé, piliny v čerpadle nejsou, nafta jde do i z čerpadla. Podezření ještě na ventil co je na railové liště, nyní čekám než přijde. Nevíte, čím by to mohlo být popř. nesetkal se s tím někdo ? 

IMG_20221222_134952.jpg

  • Autor

Výpis z diagnostiky: 

5211 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail 
          P0087 00 [101] - príliš nízký
          Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 1
                    Kilometry: 283196 km
                    Datum: 2043.14.04
                    Čas: 06:36:18

                    Otáčky motoru: 1440.00 /min
                    Normovaná hodnota zátěže: 76.5 %
                    Rychlost vozidla: 55 km/h
                    Teplota chladicí kapaliny: 57 °C
                    Teplota nasávaného vzduchu: 8 °C
                    Okolní tlak vzduchu: 1000 mbar
                    Napětí svorky 30: 14.340 V
                    Čítač zapomenutí po OBD: 80
                    Teplota paliva: 30.1 °C
                    Střední vstřikované množství: 36.30 mg/stroke
                    Regulace tlaku rail: stav-Bit 0: 5
                    Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 402800 hPa
                    Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 961200 hPa
                    Adaptační faktor tlakového regulačního ventilu: 1.0956
                    Zásoba paliva: 22.00 l

5212 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail 
          P0087 00 [101] - príliš nízký
          Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 1
                    Kilometry: 283196 km
                    Datum: 2043.14.04
                    Čas: 06:36:19

                    Otáčky motoru: 1433.50 /min
                    Normovaná hodnota zátěže: 91.8 %
                    Rychlost vozidla: 56 km/h
                    Teplota chladicí kapaliny: 57 °C
                    Teplota nasávaného vzduchu: 8 °C
                    Okolní tlak vzduchu: 1000 mbar
                    Napětí svorky 30: 14.360 V
                    Čítač zapomenutí po OBD: 80
                    Teplota paliva: 30.1 °C
                    Střední vstřikované množství: 21.80 mg/stroke
                    Regulace tlaku rail: stav-Bit 0: 5
                    Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 290400 hPa
                    Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 871300 hPa
                    Adaptační faktor tlakového regulačního ventilu: 1.0956
                    Zásoba paliva: 22.00 l

5231 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail 
          P0087 00 [101] - príliš nízký
          Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 1
                    Kilometry: 283196 km
                    Datum: 2043.14.04
                    Čas: 06:36:22

                    Otáčky motoru: 1724.00 /min
                    Normovaná hodnota zátěže: 79.6 %
                    Rychlost vozidla: 47 km/h
                    Teplota chladicí kapaliny: 57 °C
                    Teplota nasávaného vzduchu: 8 °C
                    Okolní tlak vzduchu: 1000 mbar
                    Napětí svorky 30: 14.360 V
                    Čítač zapomenutí po OBD: 80
                    Teplota paliva: 30.1 °C
                    Střední vstřikované množství: 18.57 mg/stroke
                    Regulace tlaku rail: stav-Bit 0: 4
                    Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 85300 hPa
                    Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 955700 hPa
                    Adaptační faktor tlakového regulačního ventilu: 1.0625
                    Zásoba paliva: 22.00 l

  • 8 měsíců později...

Ahoj,

mám dotaz, jaké bylo konečné řešení, pokud se podařilo prosím tě? Mám nejspíš obdobný problém, ventily vyměněny, ale auto stále nestartuje, čerpadla tlačí. jediný pro mě zádrhel je, že se mi při odvzdušňování přes diagnostiku nafta zastaví na vysokotlakém čerpadle a místo do railu mijde rovnou do přepadu. Kde byl nakonec problém u tebe?

 

Děkuju za odpověď

  • 8 měsíců později...

Nazdar páni. Ako ste vyriešili tento probleém. Teraz to riešim aj ja :/

  • 3 měsíce později...

zdravím,

problém se týká motoru 2.0 /125 CFGB.

Chyba 5211 a 5227.

systémový tlak rail příliš nízký. závada se projevuje jen od teplot nad 28 st. vypozorováno přes léto a to jen s ohřátým motorem. raní starty ok, za studena bez cukání. po ohřátí nepravidelné cukání a nouzový režim a chyba P0087. na liště nový regulátor tlaku a na pumpě také.

na grafu je vidět po přidání plynu náběh tlaku,pak pokles a po puštění plynového pedálu další špička tlaku nahoru.Screenshot_20240912_174547.thumb.jpg.2e21168012275c36b6648d802195db9f.jpg

kontrola čerpadla,vše v pořádku, bez šponky a bez zjevného opotřebení. kontrola vstřikovačů- korekce v normě, test přepadů 20240912_172108.thumb.jpg.b39170f92e7a83c4842967db7ee0fed2.jpg

, třeba bude někdo vědět jestli to není špatně,nebo se někdo se závadou setkal a poradí.

díky

 

že by čidlo na railu?

  • 2 týdny později...

snímač tlaku na liště rail také vyměněn za nový a beze změn. graf vypadá uplně stejně.

mé podezření jestli ten propad tlaku po přidání plynu nemohou způsobovat vstřikovče. najeto 370tis km.

další poznatek - cca okolo 2200 ot. se objeví dunění a občasné zacukání.

 

  • 5 měsíců později...

Zdravim Mirous mam ten isty problem v com so mal ty problem?? 

  • 2 týdny později...

zatím beze změn,problém přetrvává.

  • 1 měsíc později...

Ahoj, vyřešil to někdo a mohl by napsat co bylo? Já dal nové čerpadlo v nádrží, pomocné čerpadlo, nový filtr, vysokotlaké, vstřiky a motor nejde nastartovat, chcípně. Píše ted P0087 00 101,před tím bez chyb a taky nešlo nastartovat. Motor CFHC 2012, 258TKM Děkuji

taky bych byl rád za radu, závada přetrvává.

Dočetl jsem se že ve filtru je ventilek, který tam má udžet tlak,ten že umí zlobit-nemá někdo zkušenost?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.