Prosinec 28, 200618 r ŘJ motoru >> Login >> 12233 >> Přizpůsobení >> kanál 05 >> hodnotu 32768 zvětšit... maximální akceptovatelná hodnota je 33099. viz http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...tartovací+dávka
Leden 2, 200718 r Autor Ahoj panove, nejak se to vyresilo samo -odesla mi baterka, vymenil jsem ji a je - hurrra - po problemu se startovanim za tepla. V SKODA servisu mi uz vymenili cidlo, a nic....dalsi prisel na napad, ze to bude neco v elektrice.Nazor si udelejte sami, jwn ze me tahali penize a cas... A ono stacilo jen vymenit bateri. Vsechny zdravim a diky za pomoc a napovedu. Honza
Leden 4, 200718 r taky to budu řesit, mám 99 tdi 81kw a mám nachystaný starter valeo z 2001 , tak uvidim co to udela.
Leden 9, 200718 r taky to budu řesit, mám 99 tdi 81kw a mám nachystaný starter valeo z 2001 , tak uvidim co to udela. Tak co jak to vypadá po výměně starteru,asi taky pujdu do VALEA (Bosch má prej větší odběr ). Pozor ale na koupi starterů se stejným kodovým značením Bosch-Valeo........mají rozdílný počet zubů na pastorku.
Leden 10, 200718 r no tak jeste sem to nestihl, a to myslis že jako ten starter tam nepujde ???? to by me teda nastvalo.
Leden 10, 200718 r no tak jeste sem to nestihl, a to myslis že jako ten starter tam nepujde ???? to by me teda nastvalo. já bych to nerisk,Bosch má průměr pastorku o 1 mm menší ,čili záběr do věnce by byl o něco výše,což by mělo za následek větší a rychlejší opotřebení.....................někteří tvrdí ,že jde zaměnit (stejná rozteč na zubech),ale já osobně.???????????????
Leden 27, 200718 r Zdravím všechny.Mám Octu 2001 1,9 TDi 81 Kw. Ted v zimě mi začlo blbnout startování. Někdy se stane,že to chytne na poprvé a někdy třeba dnes jsem to cca po půl hoďce nastartoval.Mám zvýšený příjem paliva. V létě jsem takový problém neměl až teď.Moc se v tom nevyznám, tak Vás prosím o radu . Ještě chci dodat,že mám v autě tajný vypínač-jestli to nemuže být tímhle? DĚKUJI stubak@seznam.cz
Leden 27, 200718 r Zdravím všechny.Mám Octu 2001 1,9 TDi 81 Kw. Ted v zimě mi začlo blbnout startování. Někdy se stane,že to chytne na poprvé a někdy třeba dnes jsem to cca po půl hoďce nastartoval.Mám zvýšený příjem paliva. V létě jsem takový problém neměl až teď.Moc se v tom nevyznám, tak Vás prosím o radu . Ještě chci dodat,že mám v autě tajný vypínač-jestli to nemuže být tímhle?DĚKUJI stubak@seznam.cz Tajným vypínače to samozřejmě může být. Ale nepochopil jsem. To ti špatně chytá studený nebo teplý motor. To je totiž nutno rozlišit.
Leden 28, 200718 r taky to budu řesit, mám 99 tdi 81kw a mám nachystaný starter valeo z 2001 , tak uvidim co to udela. Tak co jak to vypadá po výměně starteru,asi taky pujdu do VALEA (Bosch má prej větší odběr ). Pozor ale na koupi starterů se stejným kodovým značením Bosch-Valeo........mají rozdílný počet zubů na pastorku. Rozhodně není Valeo lepší než Bosch. Raději bych být tebou nechal opravit startér co máš. Nejčastějším problémem je vůle v pouzdru, ve kterém chodí pastorek.
Leden 28, 200718 r měl sem start.dávku na max,a nepomohlo to,záleží asi v jakým je to stádiuvětšinou se vyjebou pouzdra rotoru ve starteru,za následek to má snad větší odpor při startu,při studeným nepoznáš-jednotka dá víc nafty jelikož je motor studený, sluchově to téměř nepoznáš,vypadá že točí stejně jak za studena tak za tepla,ale je to jak říkám, start.dávka možná pomůže,ale určitě jen dočasně znám to,,,stačí repas starteru...cca 2tis,vyměna uložení rotoru,,,,....atd,jinak fungl nový na prodejně cca 6tis,bosch,ale repas pokud si daj záležet tak vydrží jinak to tady na foru bylo na tisícekrát,stačí dát 'hledat' -teplé starty,dlouho točí...... Pouzdra rotoru nee
Leden 28, 200718 r takže 2x po sobě špatný odpojil jsem čidlo a 3x na drcčidlo je rok a něco starý. Když přece odpojíš teplotní čidlo tak má motor start. dávku jako když je studený. Proto chytne na drc. To nemusí být teplotní čidlo špatné.
Leden 28, 200718 r Na dieselpoweru to několikrát řešili přepínacím relátkem ovládaným 50. Při startování vždy přepínalo z odporu čidla na odpor, který se přidal takže měl motor vždy při startu hodnotu teploty motoru jako když je studený a chytal pokaždé dobře. Zapojení jsem vyzkoušel, funguje to.
Leden 28, 200718 r repas Bosche je na nic Proč myslíš? Jen vychozené pouzdro musí člověk vyměnit za Bosch a ne repliku z Carga.
Leden 28, 200718 r A měnil ten kdo repasoval startér permanentní megnety ve statoru? Ty totiž slábnou a startér ztrácí výkon a otáčí motorem pomaleji. Bez toho může být repas na nic.
Leden 28, 200718 r jo ale když si necháš vyměnit i ty magnety tak cenovka za repas je někde kolem 3 tis. já za 3 sehnal funglovku Valeo
Leden 28, 200718 r Tak me muj mechanik provedl repas starteru a startuje to jako nikdy drive.Dal nove loziska,provedl srovnani kontaktu pod uhlikama (osoustruzil) a dal nove uhliky a taky pastorek.Vse funguje a startuje na druhou otacku.
Leden 30, 200718 r takže 2x po sobě špatný odpojil jsem čidlo a 3x na drcčidlo je rok a něco starý. Pokud auto startuje že trochu drcne motor, znamená to špatné teplotní čidlo? Bo tak jak mi to skvěle startovalo studené, tak poslední dobou to právě jako by při startu drclo a z výfuku se vyfoukne krásný obláček zplodin
Leden 30, 200718 r Rozhodně není Valeo lepší než Bosch. Raději bych být tebou nechal opravit startér co máš. Nejčastějším problémem je vůle v pouzdru, ve kterém chodí pastorek Plně souhlasím s Vašou a Pepou007 repas starteru je na hovno.Funguje,ano,ale pouhopouhou chvíli.Chce to nový a za 3-4tis. není problém. A jestli VALEO nebo BOSCH je otázka názoru.Já osobně upřednostňuju VALEO...je spolehlivější. Poruchovost dle nashrom.info.: 30%VALEO - 70%BOSCH
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.