Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

majko: ano ale musis to tak brat ze keby vw nemusel tak dalsich 20rokov produkuje iba TDI-PD, pricom vstrekovanie CR pouziva konkurencia x rokov a koniec koncov tak tento system ani vlastny nemali a licenciu kupili od fiatu.

p.s.: keby vw nehnala konkurencia tak este dodnes ponukaju staru 1,9 D s golfa II

tu si mozes pozret:

http://www.autobild.de/artikel/dauertest-v...tdi_785569.html

hmm ozaj kvalita, cim dalej tym viac neveril koncernu ze dokazu este vyrobit nieco dobre.

No, je všeobecne a notoricky známe, že 2.0TDI 103kw je najnepodarenejší motor z VW koncernu. Je nespočetné množstvo reklamácií na vstrekovače, praskajúce hlavy valcov a ďaľšie závady. Bohužiaľ, môže za to aj chiptuning, na ktorý je tento motor hodne háklivý, takisto ako na kvalitu nafty.

Bohužiaľ VW to riskol a vybral sa cestou PD, ako jeden z mála. Až nedávno pochopili, že tadeto cesta nevedie a prešli z PD na CR. Pôvodným priekopníkom CR je naozaj Fiat v spolupráci s Denso, no ešte v 90tych rokoch predali všetok know-how Boschu. Takže VW CR nekúpil od Fiatu, ale od Boschu, resp. skôr by sa dalo povedať, že Bosch je dodávateľom CR riešenia pre VW.

VW naozaj v oblasti motorov zaspal, a je to škoda. Len dúfam, že v najbližších rokoch sa aspoň dotiahnu na konkurenciu.

to mr.pecoun- jsi docela odvážnej, já mám R 1.6 taky, ale upřímě 200 bych si s ním jet netrouf-nad 160 mám pocit, že nesedí moc dobře na silnici.

nevim, myslim ze by jeste trosku sel. mam na tom gumy 205 podle me je to celkem v pohode i to drzi stopu pri mensim vetru.

Jo tak tos byl ty kdo mi tam prekazel, a ja co to bylo za loudala lol lol

Upraveno od TomV

Igor: jj vw by sa mal vazne zamyslet a seriozne zacat riesit momentalnu situaciu a nie len u seba ale v celom koncerne.

napr. vo fabii chyba nejaky slusny benzinovy motor da sa povedat nahrada za 2,0 MPI, mohli by nahradit 1,4 TSI 92 kW, do RS by som to videl na 1,4 TSi alebo nech nezerem 1,8 TSI ;) a takto postupovat aj u nafty jednoducho 1,9 dat prec uz je to neziadane a urobit slusnu 1,6 TDI CR 80kW a 1,4 TDI nahradit za 4-valec 1,4 TDI CR 60kW a ako tak dotiahnu konkurenciu.

Rosta, ja som na R mal na GPS 195km/h a este by nieco slo len uz bola cesta plna. Nemal som pocit nejakej velkej nestability, ale nejake vibracie tam uz boli.

Igor, my mame vo firme presne ten nepodareny 103kW motor. Kolega ho nesteri, motor ide ako hodinky, nikdy nebol v servise (okrem prehliadky) pokial sa pamatam a ma na tacho cez 130k.

Houmr, robit zavery z jedneho kusu je drobec predcasne. Aj tu sa najdu ludia ktori maju R a servis nevie co s nimi. Proste su kusy ktore sa nezadaria. A cez to vsetko sa predsa v tom clanku nakoniec pise, ze motor bol po rozobrani v poriadku (az na nejake praskliny). Okrem toho neviem ci BILD je zrovna ten spravny casopis pre seriozne testy :p.

Okrem toho s toho zoznamu na konci je zaujimave, ze na konci sa nachadzaju rovnako ako pasat auta konkurencie so super-duper HDI, TDCI, CDI motormi...

Upraveno od majko

majko: nerobim zaver s jedneho kusu, berem to vseobecne ze koncern ma v poslednej dobe viac nepodarenych motorov ako by bolo zdrave. inak k 2,0 TDI 103kW kamarat kupoval passata a dealer ho vyslovene varoval pred tym motorom aby ho nekupoval a radsej zobral 1,9 TDI aj ked je slabsi ale spolahlivy, ze tie 2,0 TDI im len ludia reklamuju s 5 su 4 reklamovane a v rozmedzi 60-100tkm, takze mozno mate zrovna stastie na kus pri reklamacii ani vw nerobi ziadne problemy lebo sam vie ze ten motor sa mu zrovna nevydaril.

Majko: Tak to máte relatívne šťastie... Stačí sa pozrieť trebárs aj tu do OII fóra a je tam popísaných dosť problémov. Ja viem potrvdiť jedno, že na počet predaných kusov je mimoriadne veľký počet reklamácií a závad.

Kdo ma problemy s kuckanim motoru 1.6 pri rozjezdech po studenym startu, zajedte do servisu, reseni je na svete.

copak je spatne ?? uz mi to taky zaclo delat ! :feve:

To Maverick: A jak to v servisu budou řešit, protože to podle mě dělá skoro všem?

Jeste v patek mne tvrdili, ze nova verze fw neni - jaky je teda reseni?

Jinak na Climatronicu 444 - zadna chyba...

Upraveno od bojler

Příští týden už budou v servisech oficielně vědět že nový SW existuje,je to otázka přeflashování ŘJ motoru....ale trvalo to

Takže by měla být pro všechny 1.6 16V svolávací akce, ještě kdyby to tak přidalo i na výkonu to by bylo

  • Autor

Bylo by fajn, kdyby to pomohlo, jen se obavam, ze kazda nova verze co opravuje starou chybu pridava tri nove nezname chyby ;)

Taky jsem zvedav jak se k tomu postavi kdyz mi za chvili projde zaruka.

nestraste

lol lol

musim říci mam novou 1.4 16V a ta tohle už nedela. jezdi krasne na to ze ma najeto 120km

Hele asi je naivni ocekavat naky vylepseni vykonu nebo charakteristiky motoru, co? Treba pri prehrati fw u Siemensu dochazelo casto ke zrychleni :)

matricedevet: TPM a ne TMP :)

tak pristi tyden du na preflesovani jednotky motoru... sem zvedavej jak pochodim a jestli se to opravy. ;)

Hele asi je naivni ocekavat naky vylepseni vykonu nebo charakteristiky motoru, co? Treba pri prehrati fw u Siemensu dochazelo casto ke zrychleni :)

matricedevet: TPM a ne TMP :)

Dik lehce preklep ale uz daaavno :)

Upraveno od mr.pecoun
bavte se k tematu a nevytvarejte OT , tohle se resi pres SZ

  • 2 týdny později...
tak pristi tyden du na preflesovani jednotky motoru... sem zvedavej jak pochodim a jestli se to opravy. ;)

Zdravim ta mr.pecoun. Uz mas novy SW? Mne to uz motor robi tiez, tak by som rad vediet ako si pochodil v servise.

  • Autor

Tak uz mi dneska "flashnuli motor". Pry to resilo nejaky problem s pedalem a tyka se to jen nejakych serii. Zatim to jezdi normalne, tak jsem zvedavej na studeny rano.

Dnes je taky ten slovny den co mi konci zaruka, tak doufam, ze se to nezacne srat...

  • 4 týdny později...
  • Autor

Tak hlasim po mesici, ze motor neblbne, zatim vsechno slape jak ma i kdyz je mraz. Samozrejme kdyz je pod nulou tak ten studenej motor tahne min, ale uz to nejsou tak velky rozdily ve vykonu jako to delalo driv.

  • 2 týdny později...

Ahoj kluci, chtela jsem Vam podekovat, protoze jsem diky tomuto foru (a konkretniku dotazu a Vasim odpovedim) zjistila, ze opravdu mame problem se studenym motorem pri rozjezdu a nechala si natahnout nove SW do RJ motoru. V autoservisu o tom vedeli a udelali to v ramci zaruky. Zaroven mi odstranili problem se stale rozsvicenou zarovkou v odkladaci prihradce. Diky moc! Budu nakukovat dal.

Pippa, od toho sme predsa tu, aby sme si pomáhali -_-

tyka sa to vsetkych motorov alebo len do urciteho datumu vyroby ?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.