Přejít na obsah

Motor 1.6 16V 77 kW


mvh

Doporučené příspěvky

majko: ano ale musis to tak brat ze keby vw nemusel tak dalsich 20rokov produkuje iba TDI-PD, pricom vstrekovanie CR pouziva konkurencia x rokov a koniec koncov tak tento system ani vlastny nemali a licenciu kupili od fiatu.

p.s.: keby vw nehnala konkurencia tak este dodnes ponukaju staru 1,9 D s golfa II

tu si mozes pozret:

http://www.autobild.de/artikel/dauertest-v...tdi_785569.html

hmm ozaj kvalita, cim dalej tym viac neveril koncernu ze dokazu este vyrobit nieco dobre.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, je všeobecne a notoricky známe, že 2.0TDI 103kw je najnepodarenejší motor z VW koncernu. Je nespočetné množstvo reklamácií na vstrekovače, praskajúce hlavy valcov a ďaľšie závady. Bohužiaľ, môže za to aj chiptuning, na ktorý je tento motor hodne háklivý, takisto ako na kvalitu nafty.

Bohužiaľ VW to riskol a vybral sa cestou PD, ako jeden z mála. Až nedávno pochopili, že tadeto cesta nevedie a prešli z PD na CR. Pôvodným priekopníkom CR je naozaj Fiat v spolupráci s Denso, no ešte v 90tych rokoch predali všetok know-how Boschu. Takže VW CR nekúpil od Fiatu, ale od Boschu, resp. skôr by sa dalo povedať, že Bosch je dodávateľom CR riešenia pre VW.

VW naozaj v oblasti motorov zaspal, a je to škoda. Len dúfam, že v najbližších rokoch sa aspoň dotiahnu na konkurenciu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Igor: jj vw by sa mal vazne zamyslet a seriozne zacat riesit momentalnu situaciu a nie len u seba ale v celom koncerne.

napr. vo fabii chyba nejaky slusny benzinovy motor da sa povedat nahrada za 2,0 MPI, mohli by nahradit 1,4 TSI 92 kW, do RS by som to videl na 1,4 TSi alebo nech nezerem 1,8 TSI ;) a takto postupovat aj u nafty jednoducho 1,9 dat prec uz je to neziadane a urobit slusnu 1,6 TDI CR 80kW a 1,4 TDI nahradit za 4-valec 1,4 TDI CR 60kW a ako tak dotiahnu konkurenciu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rosta, ja som na R mal na GPS 195km/h a este by nieco slo len uz bola cesta plna. Nemal som pocit nejakej velkej nestability, ale nejake vibracie tam uz boli.

Igor, my mame vo firme presne ten nepodareny 103kW motor. Kolega ho nesteri, motor ide ako hodinky, nikdy nebol v servise (okrem prehliadky) pokial sa pamatam a ma na tacho cez 130k.

Houmr, robit zavery z jedneho kusu je drobec predcasne. Aj tu sa najdu ludia ktori maju R a servis nevie co s nimi. Proste su kusy ktore sa nezadaria. A cez to vsetko sa predsa v tom clanku nakoniec pise, ze motor bol po rozobrani v poriadku (az na nejake praskliny). Okrem toho neviem ci BILD je zrovna ten spravny casopis pre seriozne testy :p.

Okrem toho s toho zoznamu na konci je zaujimave, ze na konci sa nachadzaju rovnako ako pasat auta konkurencie so super-duper HDI, TDCI, CDI motormi...

Editováno: , autor: majko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

majko: nerobim zaver s jedneho kusu, berem to vseobecne ze koncern ma v poslednej dobe viac nepodarenych motorov ako by bolo zdrave. inak k 2,0 TDI 103kW kamarat kupoval passata a dealer ho vyslovene varoval pred tym motorom aby ho nekupoval a radsej zobral 1,9 TDI aj ked je slabsi ale spolahlivy, ze tie 2,0 TDI im len ludia reklamuju s 5 su 4 reklamovane a v rozmedzi 60-100tkm, takze mozno mate zrovna stastie na kus pri reklamacii ani vw nerobi ziadne problemy lebo sam vie ze ten motor sa mu zrovna nevydaril.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele asi je naivni ocekavat naky vylepseni vykonu nebo charakteristiky motoru, co? Treba pri prehrati fw u Siemensu dochazelo casto ke zrychleni :)

matricedevet: TPM a ne TMP :)

Dik lehce preklep ale uz daaavno :)

Editováno: , autor: mr.pecoun
bavte se k tematu a nevytvarejte OT , tohle se resi pres SZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak uz mi dneska "flashnuli motor". Pry to resilo nejaky problem s pedalem a tyka se to jen nejakych serii. Zatim to jezdi normalne, tak jsem zvedavej na studeny rano.

Dnes je taky ten slovny den co mi konci zaruka, tak doufam, ze se to nezacne srat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Ahoj kluci, chtela jsem Vam podekovat, protoze jsem diky tomuto foru (a konkretniku dotazu a Vasim odpovedim) zjistila, ze opravdu mame problem se studenym motorem pri rozjezdu a nechala si natahnout nove SW do RJ motoru. V autoservisu o tom vedeli a udelali to v ramci zaruky. Zaroven mi odstranili problem se stale rozsvicenou zarovkou v odkladaci prihradce. Diky moc! Budu nakukovat dal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...