houmr Vloženo 11. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2008 majko: ano ale musis to tak brat ze keby vw nemusel tak dalsich 20rokov produkuje iba TDI-PD, pricom vstrekovanie CR pouziva konkurencia x rokov a koniec koncov tak tento system ani vlastny nemali a licenciu kupili od fiatu. p.s.: keby vw nehnala konkurencia tak este dodnes ponukaju staru 1,9 D s golfa II tu si mozes pozret: http://www.autobild.de/artikel/dauertest-v...tdi_785569.html hmm ozaj kvalita, cim dalej tym viac neveril koncernu ze dokazu este vyrobit nieco dobre. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 11. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2008 No, je všeobecne a notoricky známe, že 2.0TDI 103kw je najnepodarenejší motor z VW koncernu. Je nespočetné množstvo reklamácií na vstrekovače, praskajúce hlavy valcov a ďaľšie závady. Bohužiaľ, môže za to aj chiptuning, na ktorý je tento motor hodne háklivý, takisto ako na kvalitu nafty. Bohužiaľ VW to riskol a vybral sa cestou PD, ako jeden z mála. Až nedávno pochopili, že tadeto cesta nevedie a prešli z PD na CR. Pôvodným priekopníkom CR je naozaj Fiat v spolupráci s Denso, no ešte v 90tych rokoch predali všetok know-how Boschu. Takže VW CR nekúpil od Fiatu, ale od Boschu, resp. skôr by sa dalo povedať, že Bosch je dodávateľom CR riešenia pre VW. VW naozaj v oblasti motorov zaspal, a je to škoda. Len dúfam, že v najbližších rokoch sa aspoň dotiahnu na konkurenciu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mr.pecoun Vloženo 11. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2008 to mr.pecoun- jsi docela odvážnej, já mám R 1.6 taky, ale upřímě 200 bych si s ním jet netrouf-nad 160 mám pocit, že nesedí moc dobře na silnici. nevim, myslim ze by jeste trosku sel. mam na tom gumy 205 podle me je to celkem v pohode i to drzi stopu pri mensim vetru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomV Vloženo 11. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2008 (editace) Jo tak tos byl ty kdo mi tam prekazel, a ja co to bylo za loudala lol Editováno: 11. Říjen 2008, autor: TomV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 12. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2008 Igor: jj vw by sa mal vazne zamyslet a seriozne zacat riesit momentalnu situaciu a nie len u seba ale v celom koncerne. napr. vo fabii chyba nejaky slusny benzinovy motor da sa povedat nahrada za 2,0 MPI, mohli by nahradit 1,4 TSI 92 kW, do RS by som to videl na 1,4 TSi alebo nech nezerem 1,8 TSI a takto postupovat aj u nafty jednoducho 1,9 dat prec uz je to neziadane a urobit slusnu 1,6 TDI CR 80kW a 1,4 TDI nahradit za 4-valec 1,4 TDI CR 60kW a ako tak dotiahnu konkurenciu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majko Vloženo 12. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2008 (editace) Rosta, ja som na R mal na GPS 195km/h a este by nieco slo len uz bola cesta plna. Nemal som pocit nejakej velkej nestability, ale nejake vibracie tam uz boli. Igor, my mame vo firme presne ten nepodareny 103kW motor. Kolega ho nesteri, motor ide ako hodinky, nikdy nebol v servise (okrem prehliadky) pokial sa pamatam a ma na tacho cez 130k. Houmr, robit zavery z jedneho kusu je drobec predcasne. Aj tu sa najdu ludia ktori maju R a servis nevie co s nimi. Proste su kusy ktore sa nezadaria. A cez to vsetko sa predsa v tom clanku nakoniec pise, ze motor bol po rozobrani v poriadku (az na nejake praskliny). Okrem toho neviem ci BILD je zrovna ten spravny casopis pre seriozne testy . Okrem toho s toho zoznamu na konci je zaujimave, ze na konci sa nachadzaju rovnako ako pasat auta konkurencie so super-duper HDI, TDCI, CDI motormi... Editováno: 12. Říjen 2008, autor: majko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 12. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2008 majko: nerobim zaver s jedneho kusu, berem to vseobecne ze koncern ma v poslednej dobe viac nepodarenych motorov ako by bolo zdrave. inak k 2,0 TDI 103kW kamarat kupoval passata a dealer ho vyslovene varoval pred tym motorom aby ho nekupoval a radsej zobral 1,9 TDI aj ked je slabsi ale spolahlivy, ze tie 2,0 TDI im len ludia reklamuju s 5 su 4 reklamovane a v rozmedzi 60-100tkm, takze mozno mate zrovna stastie na kus pri reklamacii ani vw nerobi ziadne problemy lebo sam vie ze ten motor sa mu zrovna nevydaril. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 12. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2008 Majko: Tak to máte relatívne šťastie... Stačí sa pozrieť trebárs aj tu do OII fóra a je tam popísaných dosť problémov. Ja viem potrvdiť jedno, že na počet predaných kusov je mimoriadne veľký počet reklamácií a závad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 19. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2008 Kdo ma problemy s kuckanim motoru 1.6 pri rozjezdech po studenym startu, zajedte do servisu, reseni je na svete. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mr.pecoun Vloženo 19. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2008 copak je spatne ?? uz mi to taky zaclo delat ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jered Vloženo 19. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2008 To Maverick: A jak to v servisu budou řešit, protože to podle mě dělá skoro všem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 19. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2008 (editace) Jeste v patek mne tvrdili, ze nova verze fw neni - jaky je teda reseni? Jinak na Climatronicu 444 - zadna chyba... Editováno: 19. Říjen 2008, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
engine123 Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 Příští týden už budou v servisech oficielně vědět že nový SW existuje,je to otázka přeflashování ŘJ motoru....ale trvalo to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jered Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 Takže by měla být pro všechny 1.6 16V svolávací akce, ještě kdyby to tak přidalo i na výkonu to by bylo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mvh Vloženo 20. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 Bylo by fajn, kdyby to pomohlo, jen se obavam, ze kazda nova verze co opravuje starou chybu pridava tri nove nezname chyby Taky jsem zvedav jak se k tomu postavi kdyz mi za chvili projde zaruka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix.nine Vloženo 21. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2008 nestraste lol musim říci mam novou 1.4 16V a ta tohle už nedela. jezdi krasne na to ze ma najeto 120km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 21. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2008 Hele asi je naivni ocekavat naky vylepseni vykonu nebo charakteristiky motoru, co? Treba pri prehrati fw u Siemensu dochazelo casto ke zrychleni matricedevet: TPM a ne TMP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mr.pecoun Vloženo 24. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2008 tak pristi tyden du na preflesovani jednotky motoru... sem zvedavej jak pochodim a jestli se to opravy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix.nine Vloženo 24. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2008 (editace) Hele asi je naivni ocekavat naky vylepseni vykonu nebo charakteristiky motoru, co? Treba pri prehrati fw u Siemensu dochazelo casto ke zrychleni matricedevet: TPM a ne TMP Dik lehce preklep ale uz daaavno Editováno: 24. Říjen 2008, autor: mr.pecoun bavte se k tematu a nevytvarejte OT , tohle se resi pres SZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peterv Vloženo 3. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2008 tak pristi tyden du na preflesovani jednotky motoru... sem zvedavej jak pochodim a jestli se to opravy. Zdravim ta mr.pecoun. Uz mas novy SW? Mne to uz motor robi tiez, tak by som rad vediet ako si pochodil v servise. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mvh Vloženo 10. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 Tak uz mi dneska "flashnuli motor". Pry to resilo nejaky problem s pedalem a tyka se to jen nejakych serii. Zatim to jezdi normalne, tak jsem zvedavej na studeny rano. Dnes je taky ten slovny den co mi konci zaruka, tak doufam, ze se to nezacne srat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mvh Vloženo 4. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2008 Tak hlasim po mesici, ze motor neblbne, zatim vsechno slape jak ma i kdyz je mraz. Samozrejme kdyz je pod nulou tak ten studenej motor tahne min, ale uz to nejsou tak velky rozdily ve vykonu jako to delalo driv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pippa Vloženo 17. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2008 Ahoj kluci, chtela jsem Vam podekovat, protoze jsem diky tomuto foru (a konkretniku dotazu a Vasim odpovedim) zjistila, ze opravdu mame problem se studenym motorem pri rozjezdu a nechala si natahnout nove SW do RJ motoru. V autoservisu o tom vedeli a udelali to v ramci zaruky. Zaroven mi odstranili problem se stale rozsvicenou zarovkou v odkladaci prihradce. Diky moc! Budu nakukovat dal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 17. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2008 Pippa, od toho sme predsa tu, aby sme si pomáhali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arts Vloženo 18. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2008 tyka sa to vsetkych motorov alebo len do urciteho datumu vyroby ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.