Publikováno Listopad 11, 20231 r Ahoj, chlapi pomoc. Po dlouhé době jsem sundal víčko kudy se leje olej a objevil jsem hnusný kovový klapot. Zároveň z toho jde dost kouře a i vystřikují malé kapičky oleje. Asi s tim proudem vzduchu. A mám pocit, že přibývá olej (takže asi nafta). Jo a olej nikdy nepřibýval ani neuýval. Měnil jsem po 15 tkm. Auto mám posledních 90 tkm. Je tam asi něco hodně špatně, ale co? link na video Nevím, jestli to souvisí. Ale měnili mi dvojspojku a setrvák. Pak to projeli. Od té doby pozoruji jemné vibrace jak na volnoběh při N, tak i při jízdě. Vibrace jsou cítit ve volantu i sedačkách a v kastli v brzdovém pedálu. Upraveno Listopad 11, 20231 r od koudy_123
Listopad 12, 20231 r Autor Nikdo nic nebo to video nejde zobrazit? Tocil jsem to mobilem a ma to bohuzel 100 MB. Upraveno Listopad 12, 20231 r od koudy_123
Listopad 12, 20231 r Bez toho sundání víčka zní motor normálně. Nikdy jsem zvuk pod víčkem neposlouchal, až budu u auta tak si to poslechnu.
Listopad 12, 20231 r >KOVOVEJ< zvuk pod víčkem bude vždy , je tam všechno kov na kov 👀 to vibrování bych příčítal tomu DSG , tuplem když víš že to bylo rozebrany - vyměněný - složený >> DSG nemam , ale je tam z5ně vše nasazený a sešroubovaný !vystředěně! pokud to neni tim že to MOC placebo zkoumáš 🤨 Upraveno Listopad 12, 20231 r od HANZTD
Listopad 12, 20231 r Ten dým i zvuk mi připadá normální, každé jeté TDI po sundání víčka prochu kouří. Hydroštely ti neklepou, takže vymezují vůle a tlak oleje je ok. Kapičky oleje stříkat musí, olej se pod víkem tlakem rozstřikuje. Intenzita zvuku je závislá i na množství oleje, spodní horní ryska je znát.
Listopad 13, 20231 r Autor Jasny kov na kov, ale ten zvuk tam nebyval. A kour taky ne. Nemuze to byt netesny krouzek (krouzky)? Proto kouri (fakt dost) a pribyva olej (pedpokladam pri regeneraci dpf).
Listopad 13, 20231 r Nekouří olej z důvodu odpařování nafty a kondenzace? Jestli se netvoří emulze na víčku, tak to nic nebude. Jinak sundat víčko oleje při běžícím motoru... no. 😁 Mít TSI, tak by jsi poznal, proč to nedělat.
Listopad 14, 20231 r Autor Emulze se netvoří, voda do oleje asi nejde. Spíš bych to viděl na naftu. Hodil jsem dotaz na dieselpower forum a tam mě směřovali na vstřiky. Že mám postupně odpojovat vstřik po vstřiku (asi vždy jen jeden) a poslouhat, zda klapot ustane. Pokud ano, vstřik KO. A tím by se snad vyřešila i ta nafta. Zatím mimo jiné vyměním olej a filtr (sice po 10 tkm) a budu pozorovat hladinu. Upraveno Listopad 14, 20231 r od koudy_123
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.