Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj,

chlapi pomoc. Po dlouhé době jsem sundal víčko kudy se leje olej a objevil jsem hnusný kovový klapot. Zároveň z toho jde dost kouře a i vystřikují malé kapičky oleje. Asi s tim proudem vzduchu. A mám pocit, že přibývá olej (takže asi nafta). Jo a olej nikdy nepřibýval ani neuýval. Měnil jsem po 15 tkm. Auto mám posledních 90 tkm.

 

Je tam asi něco hodně špatně, ale co?

link na video

 

Nevím, jestli to souvisí. Ale měnili mi dvojspojku a setrvák. Pak to projeli. Od té doby pozoruji jemné vibrace jak na volnoběh při N, tak i při jízdě. Vibrace jsou cítit ve volantu i sedačkách a v kastli v brzdovém pedálu.

Upraveno od koudy_123

  • Autor

Nikdo nic nebo to video nejde zobrazit? Tocil jsem to mobilem a ma to bohuzel  100 MB.

Upraveno od koudy_123

Bez toho sundání víčka zní motor normálně. Nikdy jsem zvuk pod víčkem neposlouchal, až budu u auta tak si to poslechnu.

 

>KOVOVEJ< zvuk pod víčkem bude vždy , je tam všechno kov na kov 👀

to vibrování bych příčítal tomu DSG , tuplem když víš že to bylo rozebrany - vyměněný - složený >> DSG nemam , ale je tam z5ně vše nasazený a sešroubovaný !vystředěně! 

pokud to neni tim že to MOC placebo zkoumáš  🤨

Upraveno od HANZTD

Ten dým i zvuk mi připadá normální, každé jeté TDI po sundání víčka prochu kouří. Hydroštely ti neklepou, takže vymezují vůle a tlak oleje je ok. Kapičky oleje  stříkat musí, olej se pod víkem tlakem rozstřikuje. Intenzita zvuku je závislá i na množství oleje, spodní horní ryska je znát.

  • Autor

Jasny kov na kov, ale ten zvuk tam nebyval. A kour taky ne.  Nemuze to byt netesny krouzek (krouzky)? Proto kouri (fakt dost) a pribyva olej (pedpokladam pri regeneraci dpf). 

Nekouří olej z důvodu odpařování nafty a kondenzace? Jestli se netvoří emulze na víčku, tak to nic nebude.  Jinak sundat víčko oleje při běžícím motoru... no. 😁 Mít TSI, tak by jsi poznal, proč to nedělat.

 

  • Autor

Emulze se netvoří, voda do oleje asi nejde. Spíš bych to viděl na naftu. Hodil jsem dotaz na dieselpower forum a tam mě směřovali na vstřiky. Že mám postupně odpojovat vstřik po vstřiku (asi vždy jen jeden) a poslouhat, zda klapot ustane. Pokud ano, vstřik KO. A tím by se snad vyřešila i ta nafta.

 

Zatím mimo jiné vyměním olej a filtr (sice po 10 tkm) a budu pozorovat hladinu.

Upraveno od koudy_123

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.