Kordas33 Posted November 20 Share Posted November 20 O2 1.8 TSI 118kW 2010 Pod kopcem se roužla kontrolka motoru, EPC, motor se klepal, jel na 3 válce. Diagnostika psala špatně zapalování na 3 a 4 válci. Svíčky + cívky měněny v létě. Po výměně svíček žádná změna. Svíčky vypadají viz. Foto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky.jack Posted November 20 Share Posted November 20 Evidentně ti jde do válce něco víc než jen benzín a vzduch... Jak jsi na tom se spotřebou oleje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kordas33 Posted November 20 Author Share Posted November 20 Evidentně tam jde spíš olej než benzína vzduch, během měsíce se dolévali cca 3 litry 😒 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky.jack Posted November 20 Share Posted November 20 Takže klasika u 1.8. GO motoru tě nemine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kordas33 Posted November 20 Author Share Posted November 20 Nějaký odhad ceny? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas F Posted November 20 Share Posted November 20 Dřív to bylo materiálově tak za 40 000 - 50 000 Kč, s prací 60 000 - 70 000 Kč? Jinak těch problémů může být víc. Já měl stejné svíčky, hlavně 3. a 4. a nakonec se měnilo ještě turbo a dávala repasovaná hlava (ventily vybrousily vodítka) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kordas33 Posted November 21 Author Share Posted November 21 Tady spíše taky 3 a 4 válec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.